Miten varas kiinni?

Force sanoi:
Voi ziisas jos joku menee jostain Jopon pöllimisestä tekemään rikosilmoituksen. Siinä voisi sanoa, että "mitä vittua teet?" Arvaa kiinnostaako poliisia tai yhtään ketään? Ei kiinnosta! Noita mummokelojahan lainailee luvatta jokatoinen jamppa.

Kyllä mua kiinnostaa ja kiinnostaa poliisiakin (jos mahdollista puuttua siihen). Ja suakin kiinnostas sitten kun sulta pöllittäs.

Vähäx teini kommentti sulta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Force sanoi:
Voi ziisas jos joku menee jostain Jopon pöllimisestä tekemään rikosilmoituksen. Siinä voisi sanoa, että "mitä vittua teet?" Arvaa kiinnostaako poliisia tai yhtään ketään? Ei kiinnosta! Noita mummokelojahan lainailee luvatta jokatoinen jamppa.

Tossa oli taustalla vähän isompi homma kuin 1 jopo. Kaveri nimittäin myi pyöriä huuto.netissä vähän isompia eriä pyöriä.

Ainakin minun fillariaikoina, kun muutaman fillarin menetin, piti vakuutuksesta saatavaa korvausta vastaan tehdä ilmoitus poliiseille varkaudesta. Ainakin minä aina tein. Lähestulkoon jokainen fillari ja ainokainen moponi löytyivät sitten aina joskus. Aikaa tosin saattoi mennä parikin vuotta, mutta siinä vaiheessa oli vakuutusrahat jo taskussa, joten vakuutusyhtiö sai laittaa fillarit paremmille omistajille.

En tiedä toimiiko homma vielä samalla tavalla, toivottavasti ainakin!

:offtopic: Enkä minä pistäisi ollenkaan pahakseni, jos joskus pääsisin nappaamaan fillariroiston kiinni konkelin lukon kimpusta. Huutaisin äitin ikkunaan ja pyytäisin heristämään nyrkkiä rosmolle! Monet ei näin miehekkäästi pystyisi toimimaan, mutta mä olenkin kova janppa! :whip: :nolo:

Jakob sanoi:
Totta möliset siinä suhteessa, että poliisia ei kiinnosta sitten hetken vertaa, tai voisi kiinnostaa jos tuollaisiin asioihin olisi resursseja.

.

Juu no varmaan "kiinnosta" jos kyseessä on ns. normaali pyörävarkaus jossa tekijän löytyminen on lähes toivotonta. Tässä tapauksessa vaan lähdöt näyttäisivät vaan olevan ihan ok joten saattaa kiinnostaa hiukan enemmän..
Aika näyttää

Wall sanoi:

Tässä tapauksessa vaan lähdöt näyttäisivät vaan olevan ihan ok joten saattaa kiinnostaa hiukan enemmän..
Aika näyttää

toivotaan näin! Hyvin läheltä poliisin työtä seuranneena voin sanoa, että aina ei ole voimia edes lähes selvien tapausten selvittämiseen, vaan jutut ovat menneet vanhaksi. Paska homma.

Multa pöllittiin pari viikkoa sitten pyörä, joka oli vanha paska.
Vanteet oli kierot ja pyörä kaikinpuolin vitun ruma.
Silti jollekin kelpasi.
Jouduin ostamaan taas 50e paskapyörän.
Uutta en viitsi ostaa koska joku sen varastaisi kuitenkin.
Meinasin muuten tuon pyörävarkauden jälkeen lainata kaverin maastopyörää viikonlopuksi, olisin istunut rappukäytävällä ja odotellut kun joku käy pyörän luona.
Jos mun pyörä pöllitään taas mä teen sen :whip:

Voin kirjoittaa suunnitelmastani.
Hyvä tuoli pe-la ja la-su yöksi pimeään rappukäytävään.
Kallis maastopyörä pikkulukolla..
Odottelua pimeässä rapussa, ehkä pari olutta.
Laiha hupparipoika kaverinsa kanssa tulee ja räpeltää mun lukkoa.
NOPEESTI ylös ja tyyppi kiinni, kunnon litsari.
Toinen juoksee puskien läpi karkuun.
Nostan kiinnijääneen suorille käsille ja heitän hänet taloni vieressä olevaan puskaan.
Otan paidan pois että tyyppi näkee lihakseni.
Jätkä linkuttaa pois.
Eikös ollut perverssi suunnitelma?
Olen kuitenkin täysi hetero.
Mä lupaan että ton jälkeen ne ei pölli mun pihalta mitään.

tapio sanoi:
Voin kirjoittaa suunnitelmastani.
Hyvä tuoli pe-la ja la-su yöksi pimeään rappukäytävään.
Kallis maastopyörä pikkulukolla..
Odottelua pimeässä rapussa, ehkä pari olutta..

Varaa mullekin tuoli ja keissi, oon messissä :david:

multa vietiin pyörä jyväskylän keskustasta keskellä päivää. olipa vielä lukossa. vanha vaihteeton mummopyörä =( saiskoon noita poliisilta kyseltyä? kyllä sitten niin kyrpii tommonen vaikka itse pyörällä ei rahallista arvoa ollutkaan.

ois kyllä asiaa kun saisi porukalla järjestettyä jonkun teamin jossa vaikka kaikkien autoihin, moottoripyöriin yms. laittaisi gps paikannuksen. sitten kun jonkun ajopeli varastettaisi niin porukassa lähdettäisi videokamerat mukana moikkaamaan ja todistamaan ahneen paskaa loppua... e. niin ja näitä videoita voisi myydä varmasti hyvään hintaan. x)

:)
Aika hyvä tuo videokamera idea, nauratti kun päässäni mietin sitä.
Laittais pyörään gps-paikantimen piiloon, ja antais jonkun pölliä sen.
Sitten kovalla melulla "ratsia", vaikka kommandopipot päässä.

tapio sanoi:
Laittais pyörään gps-paikantimen piiloon, ja antais jonkun pölliä sen.
Sitten kovalla melulla "ratsia", vaikka kommandopipot päässä.

Tämä idea mullakin on ollut pitkään. Nythän niitä vasta alkaa olla uusissa autoisssa, ihmeen kauan siinä kestikin. Sen ratsian vois tosin jättää poliiseille :)

Se ois huonompi homma jos joku ampuisi rk-95:llä.
Yhtä todennäköistä on että mulla on tarkka-ampuja dragunovin kanssa vastakkaisella katolla, joka rynkyn nähtyään ampuisi pyörävarasta päähän.
Yksi laukaus.
Sen jälkeen mä ryntään sisään ja näen muijan shokissa tissit paljaana, en välitä vaan teen mun ratsian.

Mutta sitten vituttaa kun nukahdat kesken kyttäyskeikan ja aamulla heräät kuola suupielessä ja kaverin pyörä tipotiessään :D

Hyvin mahdollista, varsinkin jos ottais keissin "kaveriksi".
Oikeestaan nyt kun miettii niin ei helvetti, toi ois pahin mitä vois sattua.
Joutuis ostaa kaverille uuden pyörän.
Not funny.

"Sky Networks Oy tuo markkinoille maailman pienimmän julkisesti esiteltävän SkyTrackStar gsm/gps-hälytyslaitteen. SkyTrackStar 911 voidaan kätkeä esimerkiksi perämoottoriin, veneeseen, moottoripyörään tai vaikka koeajossa olevaan autoon ja kun se varastetaan saadaan tieto tapahtumasta ja ajoneuvon sen hetkisestä sijainnista välittömästi käyttöön."

ei ole kummosen kokonen möykky tuommonen. kenellään tietoa mitä tulisi maksamaan joku tommonen lähetin ja vaikka kannettavaan paikannusohjelmisto / vastaanottopalikat? miten moinen systeemi toimii?

nevahood sanoi:
ei ole kummosen kokonen möykky tuommonen. kenellään tietoa mitä tulisi maksamaan joku tommonen lähetin ja vaikka kannettavaan paikannusohjelmisto / vastaanottopalikat? miten moinen systeemi toimii?

Ei mitään hajua, mutta mopottimeenhan tuollainen olisi varsin omiaan, jos ei miljoonia maksaisi. Rekoissahan paikantimia on ollut jo vuosikaudet, mutta käsittääkseni näiden hintaluokka on ollut tuhansia euroja + vuosimaksut satelliittifirmoille päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom