Miten varas kiinni?

Eugen sanoi:
No sitten käy ottamassa uudet tunnarit ja sama ralli jatkuu. Jos ne blokkaa ip:n (harvalla on edes kiinteä ip), niin menee sitten nettikahvilaan.

Jos ei poliisi puutu tähän varastetun tavaran myyntiin, niin sitten käyt vaikka pistämässä en jätkän naaman koiranpaskaan, jos muuta et kehtaa tehdä. Nyt on kerrankin tsänni saada varas kiinni, niin anna palaa vaan!

Eikö ne huutonetissä tarkista jokaisen myyjän tiedot? Näin ainakin oli joskus, kun itse rekisteröidyin sinne. Tosin silloin se ei ollut niin suosittu ku nykyään.

Mites huutonetti reagoi ilmiselvään varastetun tavaran myyntiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo. Oliskin vaan yksi pyörä mutta ruikale on kaupitellut huuto.netin kautta ainakin parikymmentä pyörää ja tälläkin hetkellä on varastossa varmaan kymmenen. Yksittäisen henkilön vahingolla ja vittuuntumisella kun ei ole rajaa jos ainoa kulkuväline pihistetään.

Vuosi-pari sitten oli kovasti probleemaa huijari-Tommista, joka osteli enimmäkseen vähän vireämpiä/tuunattuja autoja mm. tekaistuilla pankkisiirtokuiteilla ja myi niitä sitten eteenpäin. Poliisi ei voinut oikein mitään ja noita huijauksia kertyi useampia. No joku sai päähänsä opettaa Tomppaa, sopi tapaamisen autokaupan merkeissä. Tyypistä näpsättiin pari kuvaa, jotka laitettiin nettiin. Taisipa useampi tyyppi käydä myös kovistelemassa äijää... En ehdota että tässä tapauksessa tehtäisiin samaa, kunhan nyt mainitsin ;)

Tuolta lisää:
http://iexploiter.com/tommi_aura/FFp Motorsport Bulletin Board3.htm

Toi Tommi "kohta ruumis katoaa" Aura - keissi oli sitten niin jännittävä jatkokertomus, että harvoin pääsee todistamaan sellaista. Sitä jätkää jos olis vedelty ketjun kanssa auton perässä ja lyöty se video nettiin, se olis ollut Suomen imutetuin file för evö.

Ja kaikki lainkuuliaisten ihmisten puolesta iso käsi Researcher nimimerkille, kun teit ilmoituksen poliisille!!!

Jos joku törmää Stadissa Trek 6700 disc fillariin, niin voisi laittaa tietoa havainnosta vaikka privana mulle. Pyörä on puna/musta, etuiskari Rock Shox Pilot SL, Levyjarrut Hayes HFX-9, lisäksi fillarissa on lukkopolkimet ja rataspakka on maantiepyörästä, eli "pienillä pykälillä". Rungon koko on 17,5".

Näitä pyöriä on kyllä muitakin, mutta jos joku "tavis" ajelee tällaisella fillarilla, niin ei todennäköisesti ole ihan itse kaupasta ostettu pyörä. Toi rataspakka on aika hyvä tuntomerkki koska sen vaihtaminen on Matti Meikäläiselle käytännössä mahdoton tehtävä ja en usko, että takakiekkoa tohon lähtee kukaan vaihtamaan koska siinä on kuitenkin levyjarrut.

Tämä fillari on bongattu länsi-Pasilassa reilu viikko sitten ja silminnäkijän mukaan alkuperäisessä kunnossa. Fillari ei ole minun vaan kaverini ja lupasin levittää tietoa eteenpäin, joten laitan nyt tännekin kun täällä sattuu sopiva säie olemaan.

Jos törmää fillariin, niin voi vaikka vähän jututtaa. Kaverini on valmis ostamaan fillarin takaisin johonkin sopivaan hintaan. Vitutus alkaa ilmeisesti laantumaan vaikka kyseessä onkin n. 1500€ fillari, mutta onneksi kaverini ei saanut tekijää verekseltään kiinni

Hiukan lisätietoja. Nyt se tyyppi joka osti pyöräni on yrittänyt saada rahojaan takaisin varkaalta. Ensin jätkä viestitteli, että haluaa sitten pyörän takaisin, sitten siirtyi linjalle, että häviää kokonaan, "ette löydä mua koskaan" ja viimeksi tyypin puhelimeen vastasi sen ÄITI!!!

No, äippä yritti aluksi sovitella juttua ostajan kanssa, joka kuitenkin selkeäsanaisesti ilmoitti, että asia on poliisin hoidossa, eikä kyseessä ole yksi pyörä, vaan pidempään jatkunut toiminta. Jännityksellä jään seuraamaan kuinka suureksi episodi voi kasvaa. Tyyppi muuten säilytti ainakin meikeläisen pyörää osoitteessa Kurjenmäenkatu 9b, autotallissa. Saas nähdä meinaako se tehdä kasvoleikkauksen tyyliin Face/Off :lol2:

owned.jpg

Owned! Ammattilaistoimintaa luonnossa. Researcher 1, polkupyörävarkaat 0.

Stolen bicycle stash

Poliisille kun menee valittamaan jostain pyörästä, niin voi odottaa...ja kauan. Jos mulla olisi jonkun pyöränpöllijä luuserin tiedot niin tietenkin menisin morjestamaan.

Tietenkin onhan se moraalisesti ja laillisesti parempi ilmoittaa poliisille.

Black dog sanoi:
Jos mulla olisi jonkun pyöränpöllijä luuserin tiedot niin tietenkin menisin morjestamaan.

.
Ja tekisit mitä?

JohnnyB sanoi:
No, menis morjestamaan, niinhän tuossa oli kirjoitettu.
Näsäviisas, luulen että tuossa ajetaan jotain muuta takaa, no BlackDogin vastausta odotellen. Ihan vaan mielenkiinnosta.

neutraali sanoi:
Näsäviisas, luulen että tuossa ajetaan jotain muuta takaa, no BlackDogin vastausta odotellen. Ihan vaan mielenkiinnosta.

Kuulehan "neutraali" nyt lopetat trollaamisen ja riidanhaastamisen.

- Trollit, spammit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää.Lähde: säännöt

PS. Jos kysyt että miksi, niin lue uudestaan omaa kirjoitteluasi esim tästä viestiketjusta ja Will Smith -viestiketjussa.

Jakob sanoi:
:offtopic:

Missä tuo meidän valkoisen rodun pelastaja on? Ei oo hemmoa näkynyt aikoihin.

Käsittääkseni sai bannia kun ei oikeen mennyt tavat perille vaikka monesti varotettiin...

Joku korjatkoon jos oon pahasi väärässä.

Timba79 sanoi:
Käsittääkseni sai bannia kun ei oikeen mennyt tavat perille vaikka monesti varotettiin...

Joku korjatkoon jos oon pahasi väärässä.

Juuri näin

Voi ziisas jos joku menee jostain Jopon pöllimisestä tekemään rikosilmoituksen. Siinä voisi sanoa, että "mitä vittua teet?" Arvaa kiinnostaako poliisia tai yhtään ketään? Ei kiinnosta! Noita mummokelojahan lainailee luvatta jokatoinen jamppa.

Force sanoi:
Voi ziisas jos joku menee jostain Jopon pöllimisestä tekemään rikosilmoituksen. Siinä voisi sanoa, että "mitä vittua teet?" Arvaa kiinnostaako poliisia tai yhtään ketään? Ei kiinnosta! Noita mummokelojahan lainailee luvatta jokatoinen jamppa.

Totta möliset siinä suhteessa, että poliisia ei kiinnosta sitten hetken vertaa, tai voisi kiinnostaa jos tuollaisiin asioihin olisi resursseja.

Lainaa lainaa, mutta palutus on välillä vähän tökkinyt.

Se on vaan niin vittumainen tilanne kun olet aamulla lähössä duuniin/kouluun/tjsp. ja sitä fillaria ei ole enää siinä. Vituttaa ihan kympillä, kokemusta on. Eihän tuollaisilla pyörillä ole kuin käyttöarvo, mutta ei sitä kuitenkaan sovi väheksyä. Mielummin ilmoittelee vaan kaikki jutut. Saattaapa siinä mahdollisesti kiinni jäävä tyyppi saada enemmän paskaa niskaan.

Ei oo totta, onko osa porukasta oikeesti sitä mieltä, että on ihan ok varastaa jotain vähemmän arvokasta tavaraa? Eli kalliin maastopyörän vieminen on pahapaha, mutta vanhan Jopon voi hyvällä omallatunnolla viedä ilman lupaa?

Tulee ihan mieleen vanhat hyvät ajat kriminaalihuollossa, kun tuntu, että niiden asiakkaiden kanssa töitä tehdessä vaan :wall: koko ajan. Pikkusen eri maailmassa ja säännöillä elellään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom