gnut
Banned
Eli et siivoa koskaan?protsku sanoi:Imurointi ja tiskit kerran viikossa. Jos oikein laiskottaa niin sitten ei siivota.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli et siivoa koskaan?protsku sanoi:Imurointi ja tiskit kerran viikossa. Jos oikein laiskottaa niin sitten ei siivota.
gnut sanoi:Eli et siivoa koskaan?
japa sanoi:Naapurin akka nuohoaa joka ja ei ole päivää että eikö jotain mattoa/peitettä tms. pieksä tuolla mattotelineellä, ja siinä välissä se sitten viellä käy aina lenkillä. Aivan sairasta touhua.
SannaK sanoi:Ettet asuisi minun naapurissani?
Ruokalusikka sanoi:Uusia vaatteita ja vuodevaatteita hommaan yleensä siinä vaiheessa, kun kaikki on likapyykissä ja on pakko saada jotain heti. Varsinkin sukkia ja T-paitoja tulee hommattua tähän tyyliin.
Eugen sanoi:Jumalauta nyt jätkät skarppina, täähän on ämmäthread niin viimesen päälle!
Eugen sanoi:Mä olen yhdistänyt bodauksen ja siivouksen. Mun imurin putki on umpiterästä ja siinä on laitettu painoks 20:n kiekkoja. Mä otan aina yhden huoneen niinko sarjana, eli keittiö kun on pienempi, niin painoa voi olla enemmän, mutta olohuone meneekin jo kestävyysharjoittelun puolelle. Eli siis kun mun kämpässä on neljä pientä looshia ja yks iso, niin siinä tulee voimaa (4 sarjaa) ja hiukan kestävyyttä (1 sarja). Täällä Markku ja umpiteräs.