Miten usein teillä siivotaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gnut sanoi:
Eli et siivoa koskaan?

Ennätys taitaa olla kolme viikkoa imuroimatta ja suurin tiskivuori jotain kaksi viikkoa. Sika mikä sika. :wall: :itku: :urjo:

Kerrasta kolmeen kertaan viikossa imurointi ja syynä on Fretti joka tykkää sotkea joka paikan aina kun vain saa siihen tilaisuuden.järjestyksen koitan piettää kuitenkin yllä.
Ennen kun asuin vielä lapsuuskodissa en siivonnut juuri koskaan. Joka parhaimmilaan johti siihen etten enää löytänyt omaa roskistani huoneesta...Oli ne hyviä aikoja..heh

Pari-kolme kertaa viikossa + töissä kaksi kertaa viikossa. Ja hitto että mä en tykkää siitä hommasta ollenkaan, mutta pakko se on tehdä, muuten hukuttais paskaan koko sakki.

No pistetään PAREMMAKSI. On POJAT 2 & 4 v, on KOIRA. Järjestellä ja siivota ei kerkeä niinpaljoa kun sitä paskaa tulee ja tavaraa leviää. Sitten kun olen vielä intohimoinen autonfiksaaja, on verenpainetaudin syntytekijät hyvinkin lähellä (varmasti jo olemassa. Olen kyllä suoraansanottuna jo menettänyt toivoni siitä kahden aikuisen ihmisen seesteisestä kodista, joka on järjestyksen ja siisteyden tyyssija. Kaikkeen tähän kun lisätään vielä se, että kumpikin painetaan töitä vuorokauden eri aikoina aina eri aikaan, en jaksa enään...

joulu- ja kevät siivous tulee tehtyä, kai... Sitten imuroin kun villakoirat alkaa häiiritsemään, eli harvoin. Tiskit tulee tiskattua ja muuten järjestys ylläpidettyä mutta moppaus, imurointi eikä pölyjen pyyhintä pahemmin inspiroi.

Yxinäisen/sinkku ihmisen jatkuvaa siivousta en ymmärrä, isomman lössin kyseessä ollen kyllä.

japa sanoi:
Naapurin akka nuohoaa joka ja ei ole päivää että eikö jotain mattoa/peitettä tms. pieksä tuolla mattotelineellä, ja siinä välissä se sitten viellä käy aina lenkillä. Aivan sairasta touhua.

Ettet asuisi minun naapurissani?

SannaK sanoi:
Ettet asuisi minun naapurissani?

En usko, sillä hieman vanhemman puoleinen nainen asuu naapurissa. Ja ainakin avatarissakin sä näytät paljon kauniimalta kuin naapurini.
Mutta olen muutaman kerran huomannut kun ekana se kantaa matot ulos ja sitten painelee lenkille. Sieltä tultuaan siivota nuohoaa ja pieksee matot. Ja taas sitten lenkille. Sama ralli pyhät ja arkesa.

Piru miten paljon mulla tulee kirjoitusvirheitä. Tuossa lainauksessakin ainakin 2 kpl ellei jopa enemmän. Mikähän näyttöruutu lukihäiriö mulla on?

Ihme siivoushullua väkee täällä.

Siinä vaiheessa kun on semmonen tasanen paskakerros lattialla niin pistetään kengät jalkaan. Sit kun on tulossa jotain kauniimpaa sukupuolta olevia vieraita niin harkitaan imuroimista. (tapahtui viimeksi alkukesästä)
Kun puhtaat astiat loppuu käydään hakemassa kaupasta kertakäyttöastiat. Sit kun kertakäyttöastiat loppuu, mietitään, kannattaisko tiskata vai hakea uudet astiat..

No joo. En mä kyllä oikeesti minkään paskakasan keskellä asu, mutta selvästikin tulee siivottua harvemmin kuin 95% pakkislaisista. Tai sitten tähän threadiin vastailee vain siivoushullut...

Kyllä kai se tuo parempi puolisko siivoilee vähän väliä en oo niin tarkkaan aatellu, itse en siivoa koskaan, joskus oon matot taputellu en muuta.

Jos elää suunnilleen samanlaista elämää päivästä toiseen, niin seitsemän vuoden jälkeen likamäärä ei enään lisäänny. Sen jälkeen likaa poistuu kämpästä yhtä paljon kuin sinne sitä tulee lisää. Ja huoneisiin on muodostunut sellaiset kivat polut, joita pitkin voi kulkea.

Jaa-a, aika harvoin tulee siivottua, ehkä kerran kahdessa viikossa. On pakko, muuten nokka on tukossa ja muutenkin yleisen hyvinvoinnin kannalta on parempi jos välillä vähän pyyhkii pölyjä.

AT:n linjoilla. Imuroin ehkä 4-5 kertaa vuodessa fiinimpien vieraiden takia. Samaan sessioon sisältyy veskin kuuraus ja muut. Tiskaan kun astiat on ollu loppu viikon verran tai haju sietämätön. Mulla on 2 astianpesukonetta, mut en oo viitsinyt kytkeä kumpaakaan. Ikkunoita en pese koskaan, vaan muutan yleensä kämppään jossa vastapestyt ruudut :) No ei.. sattumalta oon muuttanu usein, enkä missään pessyt mokomia.

Uusia vaatteita ja vuodevaatteita hommaan yleensä siinä vaiheessa, kun kaikki on likapyykissä ja on pakko saada jotain heti. Varsinkin sukkia ja T-paitoja tulee hommattua tähän tyyliin.

Pahasti kyllä näyttää, että tahti muuttuu lähitulevaisuudessa tuoreen suhteen myötä :nolo:

Ruokalusikka sanoi:
Uusia vaatteita ja vuodevaatteita hommaan yleensä siinä vaiheessa, kun kaikki on likapyykissä ja on pakko saada jotain heti. Varsinkin sukkia ja T-paitoja tulee hommattua tähän tyyliin.

Ai joo! Toi multa unohtukin. Aika monta kertaa oon käyny salille mennessä Prisman kautta ja ostanu uudet sukat, alushousut ja t-paidan kun ei oo puhtaita vaatteita ollu jäljellä. Ja tuosta syystä mulla meinaa löytyy noita sukkia ja alushousuja nykyään melkosesti... :D

Eugen sanoi:
Jumalauta nyt jätkät skarppina, täähän on ämmäthread niin viimesen päälle!

:D

Näin sinkkuna tulee "siivottua" eli kerättyä mädäntyvät roskat kämpästä isoon roskasäkkiin ehkä ~kerran 3 viikkoon, aina silloin kun kaikki astiat on käytetty ja levitelty ympäri kämpää ja on pakko tiskata. Samalla viedään tyhjät pullot kauppaan.

Ikkunat on pessyt viimeksi exexex ~6 vuotta sitten.

Lakanat vaihdan aina kun on naisseuraa tulossa, muulloin vasta sitten kun tyyny haisee liian pahasti krapulatupakkakuolamiksaukselle tai aluslakanassa näkyy tummempana kohta jossa yleensä nukun.

Imurointi suoritetaan ~kerran kuussa, silloinkin vain pakotettuna kun aamulla ei henki tahdo kulkea ja nielu on täynnä pölynsekaista limaa.

Vessanpyttyä tai kylpytiloja en pese koskaan. Suihkuverhon ostan uuden ~kerran vuodessa kun vanhaan on pinttynyt alareunaan ruskehtava ruostereuna (vesi on niin rautapitoista - minä en toki ole saastainen) tai kun verho ei enää vekiltä oikene vaan tarttuu tahmaisena itsepintaisesti haitarille.

Sinkkumieskämppä=vapaus. Likaiset kalsarit lampunvarjostimena=taidetta.

Eugen sanoi:
Mä olen yhdistänyt bodauksen ja siivouksen. Mun imurin putki on umpiterästä ja siinä on laitettu painoks 20:n kiekkoja. Mä otan aina yhden huoneen niinko sarjana, eli keittiö kun on pienempi, niin painoa voi olla enemmän, mutta olohuone meneekin jo kestävyysharjoittelun puolelle. Eli siis kun mun kämpässä on neljä pientä looshia ja yks iso, niin siinä tulee voimaa (4 sarjaa) ja hiukan kestävyyttä (1 sarja). Täällä Markku ja umpiteräs.

Mitäs jos tulisit tekeen meille pari PAKKOTOISTOA! :whip: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom