Miten tunnustit itsellesi että olet lihonut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frida
  • Aloitettu Aloitettu
Jos oon mässyttänyt vähä pitemmän aikaa mitä sattuu niin kyllä mä ainakin viikon ruokavalion siistimisellä saan muutakin kuin psyykkistä muutosta aikaan. Nesteitä lähtee aika hyvin niin on "timmimpi" olo ja painoa lähtee siinä samalla se 2-4kg.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vyötärönympärys on kasvanut, on läskiä tullut lisää ja päinvastoin.

Ei tässäkään mitään yhtä totuutta ole. Ite olen kyykännyt(ym.treenannut) n. puolitoista vuotta ja kevyt(=turha,tiedän)dieetti oli päällä alkukesän. Silti vyötärön ympärys oli suurempi vaikka olin tiukempi kuin viimekesänä, jolloin ko. shortseista sopi vielä korkealla vyötärössä oleva nappi kiinni. Sen takapuolen kohdalta sen sijaan oli löysempää ku ennen.. Voitte arvata että kyykky jäi tauolle kunnes saan muuhun kroppaan lihaa, ettei pieni paksuuntuminen tunnu.

Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: Itse tiesin että jotain on tehtävä kun pakarat heilui juostessa kuten rinnat (muilla, en omista) huonoissa liiveissä konsanaan. Tuntui muuten häiritsevältä.:lol2:

On se aikamoista taidetta pitää itsensä elinvoimaisessa kunnossa ja omaa silmää miellyttävänä. Tsemppiä Frida.

Viimeisen 1,5 vuoden aikana olen laiminlyönyt aerobista treeniäni.. tosin puntti jatkuvasti jollain tavalla mukana. Tajusin kaiken aikaa että läskin määrä lisääntyi, eikä asiaan auta se totuus että 40 kybät on melkein lasissa. ...

Kestäis vaan vammautunut nilkka, ym. vanhat sotavammat.

Esson Vetsa, ikä- ja kohtalotoveri. Mulla on täsmälleen sama juttu, nilkan tilalle vaan vaihtaa polven. Vuoden alusta aloitin projektin ja TÄLLÄ KERTAA päätin että takapakeista huolimatta jatkan aina uudelleen. Reilu kymmenen kiloa silavaa on 1.1.2006:sta lähtien jo tipahtanutkin. Ja mikä tosiaan on tärkeää, lenkkeilemään jälleen pystyy. Mulla taukoa tuli muutama vuosi, kun polvet alkoi vaivaamaan ylipitkien lenkkien jäljiltä pahasti (maratoonille kun tuli tähdättyä. ja käytyäkin. ja v*tuksihan se tietenkin meni.).

Ne vatsapalat kaivetaan tuolta prkle. On niitä sitten siellä tai ei...

Ja alkuperäiseen aiheeseen, housut kertoo toki. Mutta kun ostaa isompaa kokoa ja yhtäkkiä komerossa onkin puolenkymmentä onnellisesti unohdettua liian pientä farkkua jotka ei ole menneet jalkaan pitkään aikaan... Valokuva on lahjomaton. Ihmettelet että kuka on tuo läski tolvana joka näyttää kovasti sinulta. Mulle ehkä paras motivaatio. Peilinkin edessä itseään vielä kusettaa mennen tullen.

Threadin aloittajalle: Ei tuo 164/56 kuulosta todellakaan paljolta? Ainahan voit hankkia rasvapihdit tai muutenvain poimia ihokerroksen sormien väliin ja arvioida onko se paksuuntunut vai ohentunut viime näkemään.

Threadin aloittajalle: Ei tuo 164/56 kuulosta todellakaan paljolta?

No eipä kai, mutta kaipailen vain niitä vielä viime kesänä erottuvia vatsalihaksia että minne pehmeän hötön alle ovat hautautuneet. Eli timmiys on häviämässä joistain kohdista kroppaa, vatsa nyt ensin näköjään. Olin ennen varsin tyytyväinen vatsaani, koska tiedän, ettei naisille ole helppoa saada niitä näkyviin, vatsalihaksia siis.

Aika helposti kyllä kasvaa meikäläisellä lihakset muutenkin. Saisikohan pelkällä punttitreenillä läskiä poltettua? Jotenkin virtaa siihen lenkille lähtöön ei tunnu löytyvän enää, kun koiran kanssa tulee joka tapauksessa käveltyä tunteja.

Ennen mulla oli sellaiset "testaushousut", joita raahasin mukanani lukioiästä lähtien ja joiden avulla pystyi testaamaan, onko lisää tullut reisiin tai peppuun. Heitin housut viime muutossa pois... vuosi sitten. Ei ehkä olisi kannattanut! :D

Aika helposti kyllä kasvaa meikäläisellä lihakset muutenkin. Saisikohan pelkällä punttitreenillä läskiä poltettua? Jotenkin virtaa siihen lenkille lähtöön ei tunnu löytyvän enää, kun koiran kanssa tulee joka tapauksessa käveltyä tunteja.

Saa poltettua. Muutama salikerta viikkoon ja tuo koiranlenkkeilytys on imo ihan riittävä määrä liikuntaa, loppu tehdään sitten ruokavaliolla. Varsinkin kun OP:llakin on taustalla tollainen "ei liho helpolla" juttu joka kertoisi vähän sitä että kireämpi kunto ei ole mikään poikkeustila. Aamuaerobiset ja muut kikat ovat sitten loppukiristelyn jippoja eikä niitäkään kaikki tarvitse.

Saa poltettua. Muutama salikerta viikkoon ja tuo koiranlenkkeilytys on imo ihan riittävä määrä liikuntaa, loppu tehdään sitten ruokavaliolla. Varsinkin kun OP:llakin on taustalla tollainen "ei liho helpolla" juttu joka kertoisi vähän sitä että kireämpi kunto ei ole mikään poikkeustila. Aamuaerobiset ja muut kikat ovat sitten loppukiristelyn jippoja eikä niitäkään kaikki tarvitse.

Juu. Yritetään. Yllättävän helppoa on ollut luopuminen siitä scheissen syömisestä, ainakin vielä. Pidän terveellisillä välipaloilla sen meganälän kurissa (koska sellaisen sattuessa helposti suuntaan kiilto silmissäni lähikaupan sipsihyllylle - olen siis aivan todellinen sipsiaddikti).

Tänään vain olisi työpaikan juhlat ja siihen liittyvät syömingit, mutta eiköhän siitä selvitä. Huomenna salitreffit jo sovittu kaverin kanssa, joten luistaa ei voi. Tosin liikunnan välttelijä en ole ollut koskaan, sinne ei tarvitse kädestä vääntää.

Mitenkäs sitä voisi varmuudella tietää, onko etureisien lisääntynyt massa läskiä vai lihasta? Kun teen esim. yhden jalan kyykkyä, saan etureiden lihakset todella hyvin näkyviin eli kyllä siellä pattia on. Levossa/rentona esim. lyhyet sortsit jalassa nää paksuhkot palikat vaan ei näytä kovin hyviltä taikka timmeiltä. Mutta eihän sitä jatkuvasti voi tepastella reisilihakset kireinä?

Isoin ongelmani taitaa olla, etten osaa lukea itseäni toisin sanoen se peili ei kerro kaikkea, kun näen mitä haluan tai näen juuri sen, mitä peilissä oikeasti ei ole. Rasvaprosentti on reippaasti alle 20.

Farkut revenny haaroista ja perse ei meinaa mahtua niihin millään ja napitkaan ei ilman väkivaltaa mene kiinni, mutta en tunnusta lihonneeni :D Tänään salille, huomenna uusia housuja etsimään ja tammikuun eka päivä dieetille niin eiköhän se tästä, mutta siihen asti olen syöttöporsas ja toivon painon vaan nousevan :thumbs:

Farkut revenny haaroista ja perse ei meinaa mahtua niihin millään ja napitkaan ei ilman väkivaltaa mene kiinni, mutta en tunnusta lihonneeni :D Tänään salille, huomenna uusia housuja etsimään ja tammikuun eka päivä dieetille niin eiköhän se tästä, mutta siihen asti olen syöttöporsas ja toivon painon vaan nousevan :thumbs:

Mulla jotkut housut kiristää reisien kohdalta, mutta ei vyötärön. Vaivihkaa olen siirtänyt nämä pienentyneet housut vaatekaapin takaosaan. Helppo ja kätevä vinkki. :D

Ei sen tunnustaminen vaikeaa ollut. Katselin kesäkuun rantakuvia ja totesin, että kyllä tuo lihakseton ihraesiintymä etäisesti minulta näyttää. Rasvaa alkoi olla pienentyneen kehoni peittona sellaisia määriä, että öljyesiintymien näin vähentymisen aikana sai jo oikeasti pelätä, ettei päädy Timesin etusivulle uutena öljyn korvaavana uutena uusiutuvana energianlähteenä. Jälkikäteen ihmettelen myös syvästi, ettei japanin valaanpyyntilaivasto lähtenyt perääni uiskennellessani Etelä-Kiinan merellä.

Valokuvista ja videolta näkee mielestäni parhaiten totuuden. Peilin edessä sitä osaa vääntää itsensä juuri siihen yhteen kulmaan, jolloin se toinen leuka jää sopivasti varjoon, eikä muutkaan rasvat pomppaa ikävästi esille. Auringossa otetuissa uikkarikuvissa karu totuus ei jää epäselväksi.

Nyt on 7,5kg pudotettu ja sarjapainoihin saatu rutkasti lisää rautaa. Kyllä tämä tästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom