Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllähän painoa tottakai pitää olla jotta tulisi tarvittava rasitus. Oletko kokeillut Timba vedellä ylileveällä vastaotteella, siihen asti että nenä on tangon kohdalla. Tällöin saan itse parhaan tuntuman latseihin.
Täytyypä tämä testata. Jos vaan muistan niin heti huomenna kun on selkätreenin vuoro.
Jep, kerro miten tuntu. Jokaisella tietenki toimii omat tietyt asiat, eikähän päätä kannata turhaan seinään lyödä :D
Mave on erinomainen selkäliike...tosin ehkä parempi siellä treenin lopussa pitkähköinä sarjoina. Sillä saa ikäänkuin viimeisteltyä hyvän treenin. Itse nyt tuota ajan sisään ja todella hyvältä tuntuu tehdä noin. Tai siis hyvällä tavalta pahalta kun "putket" huutaa hoosiannaa.
Joo, ja tuon jos tekee kunnon painoilla niin alaselkä voi helposti sanoa naks. Pitkissä mavesarjoissa tuppaa tekniikka hajoamaan huomattavasti helpommin kun lyhyemmissä, vaikka se olisi kuinka hyvin hallussa. Mavessa kannattaa enemmän panostaa lyhyempiin sarjoihin ja isompiin romuihin.
...Tosin mä lähden pystystä tuossakin, pysyy paineet selässä koko ajan. Mulla ei ole väliä paljonko vedän maasta.
Pitää koittaa itsekkin tuota etten lähde maasta, sillä se paineen pitäminen on mulla se vaikein, varsinkin sarjoissa. Viimeksi tein selkätreenissä viimeistelyn jossa lähdin ylhäältä ja laskin vaan polven alle ja ylhäällä sitten kohautus, hyvin toimi.
Itse olen käynyt salilla kohta puoli vuotta ja ensimmäisen kerran sain selkään kunnolla tuntumaa eilen kun tein ekaa kertaa kulmasoutua käsipainoilla. Nyt kyllä tuntee että treeni meni juuri sinne minne pitikin.
Ei ole vielä taljoilla ja leuanvedolla tällaista tunnetta tullut.
Jostain syystä en saa tuntumaa kun teen kulmasoutua käsipainolla, ei tunnu poltetta selässä.. varmaan pitäis kattoa jotain suoritusvideoita.
6. Älä kuuntele 90% neuvoja mitä täältä on annettu.