Miten teen sarjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rautaP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
25
Tuli tässä mieleen kun olen tehnyt punttitreeniä, että kannattaako
sarjat tehdä yksi kerrallaan, eli siis esim(selkäpäivänä) ekana leuat x 3, sitten kulmasoutu x 3 jne... Vai onko järkevämpää tehdä sarjat kuntopiirityyppisesti, eli vaihtaa aina liikettä yhden sarjan jälkeen? Itse oon vetäny kuntopiirityyppisesti yleensä ja
tänään koitin yksi kerrallaan. Oli suht väsynyt fiilis vikoissa sarjoissa, eikä enää pystyny tekee samoja toistomääriä.

Onko siis jotain perusteluja kumpi olisi parempi tyyli?
Jotenkin tuntu vaan kaikki kerralla-tyyli raskaalta, mutta kaippa siihenkin sitten tottuu :confused:

No mitä sinä treeniltä haet, jos haluat kuntoa kasvattaa niin kuntopiiri on varteen otettava vaihtoehto, mutta jos haluat voimaa tai lihasta, niin ei tule kuntopiiri treeni kysymykseen.

Unohtuipa... eli lihasmassaa ja voimaa haetaan, tietenkin :D

Naama näkkärille ja 4-6 kovaa sarjaa 75-90%-painoilla... sarjojen välillä 1-3min paussi... ja taas mennään naama näkkärillä ja loppuun asti tottakai aina. Toistoja semmonen 6-10. Ja loppua kohti vaan lisää painoo ei mitään kevennyksiä loppua kohden täysiä vaan niin hyvä tulee... aina jaksaa ! :thumbs:

Originally posted by Nahka
Naama näkkärille ja 4-6 kovaa sarjaa 75-90%-painoilla... sarjojen välillä 1-3min paussi... ja taas mennään naama näkkärillä ja loppuun asti tottakai aina. Toistoja semmonen 6-10. Ja loppua kohti vaan lisää painoo ei mitään kevennyksiä loppua kohden täysiä vaan niin hyvä tulee... aina jaksaa ! :thumbs:

:thumbs:JUST NÄIN:thumbs:

...

Ok, selvä! Mutta kannattaako kaikki suurinpiirtein samaan lihakseen ottavat liikkeet sarjoineen tehdä heti samaan syssyyn?

kannattaa tehä aina yks lihasryhmä kerrallaan.
Esim jos sullon selkä ja hauis samanapäivänä niin teet eka selkäliikkeet ja sen jälkeen habat.

Originally posted by JMS-
kannattaa tehä aina yks lihasryhmä kerrallaan.
Esim jos sullon selkä ja hauis samanapäivänä niin teet eka selkäliikkeet ja sen jälkeen habat.

Itekkin teen noin, koska panostan enemmän selkään ja haluun, että kaikki paukut riittää selälle, mutta miksi noin muka pitäisi tehdä:confused:

Suositut

Back
Ylös Bottom