Miten tämmönen kroppa? [kuva]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saukki94
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
386px-Soldier_running_in_water.jpg

Tarkoituksena olisi saada jonku verran lihasta ja parantaa yleiskuntoa muutenkin. Tällä hetkellä mitat 180/72 ja ikää 19 vuotta. Tuossa kuvassa suunnilleen tavote, mihin pyritään. Salilla oon käyny jo pari kuukautta ja tehny SS:ää. Millastas treenipainotusta ja -ohjelmaa suosittelisitte tuohon kuvan kroppaan noin suunnilleen? Eihän tuo nyt mikään kovin lihaksikas ole, mutta mun mielestä ihan riittävän hyvä kroppa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan joku perus lihastakasvattava ohjelma mitä pakkotoisto on pullollaan ni sillä alat veivaamaan ja pidät rasvat tossa jossain 15% paikkeilla ni ollaa aika lähellä jossain vaiheessa jos sun fysiikkas muistuttaa tota jätkää. Nii henkilökohtasta miltä kukaki näyttää. Et pääse millään tietyllä reenillä juuri tuohon kuntoon. Tommone kunto vaatii 2-6v kovaa reeniä ja oikeeta ruokavaliota.

Onnea matkaan.

Olet nuori ja testeronit vielä korkealla, kovaa rautaa vaan kehii ja ruokaa myllyyn, eiköhän se sieltä juuri vuosi kahden akselilla tule. Tähän vaaditaan tosin paljon toistoa ja jos enemmän menee siihen että ryyppää joka vkloppu sanoisin että jää haaveeksi.

Sanotteko tosissanne, että kuvan kuntoon menisi 1-2v?
Ei tuon kuvan kaveri ole edes salilla käynyt IMO, joten tuollaiseen kuntoon tuskin menee puoltavuotta kauempaa.
Tuohon riittää etunojapunnerrukset, leuat ja lenkki. Vielä kun painoa nostaa ~5 kg niin sillä mennään.

Älkääkä tuomitko täysin, tämä mun mielipide asiasta. Tuossa ei juuri lihaa ole, mutta ei sitä aloittaja halunnutkaan :david:

E: kyllä tytöt varmaa tykkää

Zone-sarja -42%
Ei tuon kuvan kaveri ole edes salilla käynyt IMO, joten tuollaiseen kuntoon tuskin menee puoltavuotta kauempaa.
Tuohon riittää etunojapunnerrukset, leuat ja lenkki. Vielä kun painoa nostaa ~5 kg niin sillä mennään.

Älkääkä tuomitko täysin, tämä mun mielipide asiasta. Tuossa ei juuri lihaa ole, mutta ei sitä aloittaja halunnutkaan :david:

E: kyllä tytöt varmaa tykkää

Valetta. Kyllä tuokin kaveri on jonkun veran on saanut salilla käydä plus että kuten mainittu uimarilta näyttää jossa koko keho tekee aika hyvin työtä käskettyään. Mutta jepulis vuos pari oikealla tavalla tehden niin hyvä tulee :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Isäntä näyttää suurinpiirtein tuolta ja tosiaan tommosen kropan voi tehdä myös fyysistä työtä tekemällä. Silloin voi noi vatsat jäädä just vähän tommosiks ettei ne kehity "palikoiks". Mut kyllä mun mielestä tolla jampalla näkee käsistä, epäkkäistä ja selän leveydestä että on taidettu salia harrastaa tai sitten just sitä uintia.

Olet nuori ja testeronit vielä korkealla....

Eipä se nyt aina niin yksiselitteistä ole. Kaikki eivät kasva (edes) aloittelijana vain painoja heiluttelemalla. Itselläni olen huomannut että lihasmassaa on saatanan vaikee hommata mutta läskiä tulee sitten kaksin kerroin sen verran. Tietty tuo parin vuoden treenin pitää kyllä jo näkyä tai on jotain tehty väärin.

Ekaks minäkin katsoin, että eihän tuo ole varmaan edes salilla käynyt, mutta sitten kun kuvaa vähän tarkemmin tarkastelee, niin huomaa aivan selvästi, että onhan tuossa lihaakin. Vasen käsi esim. ei näytä juuri miltään johtuen varmaan kuvakulmasta, mutta tuo oikea käsiähän on kohtuu paksun näköinen.

Ja itse kysymykseen vastaisin, että riippuu todella paljon lähtötasosta ehkä pari vuotta.

Jos olet pitkä / hoikkarakenteinen (ectomorph) niin ehkä 2-3 vuotta. Jos olet lyhyt n. 170 cm keskipaksu/vähän paksu (mesomorph) niin ehkä puoli vuotta.

Back
Ylös Bottom