Olen kovalla työllä saanut painon n. 85kg. Ongelma on se, että oon kesät töissä todella kuumassa ympäristössä 8-12h/vrk +40c lämmössä ja oon laihtunut 7kg aina edellisinä kesinä vaikka syönkin 5-6 kertaa/vrk:ssa yht: n. 3000kcal/vrk:ssa. Työ ei muuten ole fyysisesti rankkaa, mut kuumuus on kauhee.
Mä aattelin ostaa Bcaa-aminohappoja, HMB:tä, magnesium/kalium tabletteja, vahvaa monivitamiiniä ja heraproteiinia säilyttääkseni lihani. Treenaan kuumasta työstä huolimatta ylläpitotreeniä kolme kertaa viikossa ja teen kolme 12km rullaluistelulenkkiä viikossa. Juon työpäivän aikana 1l maitoa ja 1 1/2l vichyä ja syön tietenkin kolmen tunnin välein. Syön hiilareita n. 400g, proteiinia 150-200g ja rasvaa n.80g
Te joilla on kokemusta, niin antakaa nyt kommentteja ja neuvoja!
KIITOS!
Mä aattelin ostaa Bcaa-aminohappoja, HMB:tä, magnesium/kalium tabletteja, vahvaa monivitamiiniä ja heraproteiinia säilyttääkseni lihani. Treenaan kuumasta työstä huolimatta ylläpitotreeniä kolme kertaa viikossa ja teen kolme 12km rullaluistelulenkkiä viikossa. Juon työpäivän aikana 1l maitoa ja 1 1/2l vichyä ja syön tietenkin kolmen tunnin välein. Syön hiilareita n. 400g, proteiinia 150-200g ja rasvaa n.80g
Te joilla on kokemusta, niin antakaa nyt kommentteja ja neuvoja!
KIITOS!