Miten rakentaisit "gettopuntti" -ohjelman?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JKarhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

olen juuri muuttanut Barcelonaan. Kaikki lähisalit ovat aivan törkyhintaisia siihen nähden, että olen mestoilla vain kolme kuukautta. Rantsussa löytyy kuitenkin rekkitangot + muut treenailupaikat, kuitenkin ilman perus salikamaa (ei ole penkkiä tai käsipainoja etc.). Katsoin yksi ilta kun paikalliset jampesterit kikkailivat rekkitangolla ja innostuin ajatuksesta alkaa treenaamaan ns. getto workout -tyyliin.

En kuitenkaan löytänyt verkosta mistään järkevää runkoa, millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä liikkeelle, jotta treeni olisi mahdollisimman kattavaa

Tavoitteena on saada kuntoa kahteen lempilajiin: lasketteluun ja surffaukseen. Lisäksi mun core on kuraa, on ollut aina, ja nyt olisi tavoitteena laittaa paketti viimein kuntoon.

Millaisia vinkkejä antaisitte ja oletteko löytäneet mitään hyvää perusohjelmaa?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Ma back/front lever, planche progressiot Ke leukoja, dippejä, freestyle punnerruksia Pe jalat shrimp squateila ja pistoolikyykyillä, jos räjähtävyyttä kaipaa niin vauhditon pituus yms. Sitte loppuu vaa l-istunnassa jalkojen heiluttelua ylös alas 3x failureen

1) Pimppaa horoja n. 15-20min että kehon lämpötila nousee ja valmistaudut koetukseen
2) Fronttaa lähimpiä broideja kun et ole saanut osinkoja viikkoon, 3-4 broidia kerralla, n. 200-500m sprintti karkuun jonka jälkeen 2-3 min lepoa ja toisto
3) Intraksi pari geetä kokkelia veitsenterältä ettei geinzit mee hukkaan
4) Staattista syväkyykkyä roskalaatikon takana po-polta piilossa, min. 10min kerrallaan
5) "Vankilavatsoja" pari sarjaa, eli vatsoja vankilassa pari sarjaa.

Toivottavasti pääset näillä alkuun.

In before wiisel. :)

Olisin voinu tähän ketjuun jo eilen vastata, mut enpä viittiny. Täällä on jo kerrottu kaikki mitä ihmiset tarvitsee kyseisen harjottelun alottamiseen, elikkä suoraa vaikeisiin variaatioihin, koska kestää liian kauan ns. maksaa oppirahat ))

Toisaalta aikaa oli vain kolme kuukautta, joten 10 vuoden punnerrusprogressio ei tule kysymykseen :)

Riippuu varmaan kauan meinaat siellä olla ja kuinka paljon tänä aikana vedät viinaa, että tarviiko edes treenata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei,

olen juuri muuttanut Barcelonaan. Kaikki lähisalit ovat aivan törkyhintaisia siihen nähden, että olen mestoilla vain kolme kuukautta. Rantsussa löytyy kuitenkin rekkitangot + muut treenailupaikat, kuitenkin ilman perus salikamaa (ei ole penkkiä tai käsipainoja etc.). Katsoin yksi ilta kun paikalliset jampesterit kikkailivat rekkitangolla ja innostuin ajatuksesta alkaa treenaamaan ns. getto workout -tyyliin.

En kuitenkaan löytänyt verkosta mistään järkevää runkoa, millaisella ohjelmalla kannattaisi lähteä liikkeelle, jotta treeni olisi mahdollisimman kattavaa

Tavoitteena on saada kuntoa kahteen lempilajiin: lasketteluun ja surffaukseen. Lisäksi mun core on kuraa, on ollut aina, ja nyt olisi tavoitteena laittaa paketti viimein kuntoon.

Millaisia vinkkejä antaisitte ja oletteko löytäneet mitään hyvää perusohjelmaa?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

L sit-Leukoja, Dippejä, punneruksia nyt miljoonaa eri mallia eli niitä tietty, Human flag progressioo, pistooli kyykkyjä, vaakaleukoja, normaalia L-sittiä

Kunnolla niitä sarjoja vaan ja muistaa edetä koko ajan ohjelmassa toistoissa tai sarjoissa..

Jalathan tossa nyt väkisin jää huonolle huomiolle niin niitä ois syytä tehä myös reippaasti.. (https://www.youtube.com/watch?v=9rY64D1-th8 Siitä mallia)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom