Miten porukka syö raejuustonsa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
Kolme kuukautta oon nyt dieetillä syönyt aamupalaksi puuro-raejuusto-mustikka kombon. Maistuu muuten yllättävän hyvältä, lämpimästä raejuustosta tulee ihan uusia aromeja esiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohjetta en raejuuston laittamiseen ole tällä kertaa vailla, mutta kun sitä tulee varsin reilun kaavan kautta tungettua joka ruokaan, niin hinta mietityttää. Onko joku merkki/malli muita halvempi (ollen vielä syötävän makuinen)? Lähikaupassani on ainoastaan näitä pieniä valion rasvattomia raejuustopurkkeja, joka taitaa olla juurikin se kallein malli. Ingmanin tuotteet ovat ainakin kilohinnaltaan selvästi edullisempia, enkä makua ole pitänyt sen huonompana.

Aina oon raejuustosta tykänny pelkillään ja niin sen syönkin ihan mielelläni. Joidenkin ruokien lisään ihan hyvä höyste..

Aamuisin puuron sekaan ja monesti salaatteihin antamaan lisäprodea. Sinänsä raejuusto sopii melkein mihin tahansa, jos ei muuten niin siihen viereen lautaselle.

mä syön raejuustoa yleensä pelkiltään, mut sitä voi lisätä tosiaan ruuan sekaan ja kokeilin maustaa raejuustoa paprikajauheella ja kerran chilisekoituksella (oli vähän tulista!!!!), ja sitten ananasmurskan tai mansikoitten kanssakin se on nannaa... vaihtelu virkistää!!!:D

usein leivän päälle kasaan niin paljon kuin mahdollista, mutta meneehän tuo lämpimän ruuan mukana ja sellaisenaankin. Leivän päälle, kun pistää, niin saa pitää käsii kyl sillee ympärillä, ettei ne nappulat pompi sielt yli

Teen samalla tavalla kuin rNN, mut suosittelen leivän päälle sitä keso-merkkistä, kun se on enemmän semmoista tahnaa niin pysyy paremmin leivän päällä. :)

kaurapuuron päällä :kuola:

Eiköhän sitä mee missä vaan, kun maistuu muutenkin niin neutraalille. mm. leivän päällä, ananasta sekaan, ruuan kanssa, tonnikalaa sekaan, pelkästään, mutta ainakin joka päivä puuronkanssa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom