Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heikki722 sanoi:Moi!
Tarkoitus olisi tilata tavaraa ulkomailta. Myyjäyritys ehdottaa maksuvälineeksi Pay Palin ja luottokorttinumeron käyttöä. Onko kokemusta Pay Palin käytöstä? Miten se toimii ja onko riskaabelia...?
TheSami sanoi:Mitä olet ostamassa?
Itse en laittaisi numeroa, en missään tapauksessa. Lähipiirissä huonoja kokemuksia paypalista. On tosin sellaisiakin jotka menneet ok.
Yleensä näille voi maksaa myös iban numerolla joka on 100% turvallista.
Heikki722 sanoi:Tuolla toisella palstalla oli sukellushommista jo puhettakin, eli olen PADI apukouluttaja (Dive Master) ja olen tilaamassa tuohon toiseen rakkkaaseen harrastukseen liittyviä tarvikkeita (kirjallisuutta, vähän varusteita jne. arvo noin 300 taalaa)
Mikä on iban numero?
Kovasti siellä ovat sitä mieltä, että pay palilla pitäisi maksaa. Mulle tuo koko Pay Pal ja sen toimintaperiaate on ihan uus ja outo juttu.
Kuin myös.Mike sanoi:Ite maksoin electronilla ja Paypalin kautta, hyvin vorkki.
Mike sanoi:Ite maksoin electronilla ja Paypalin kautta, hyvin vorkki.
IBAN = International Bank Account Number. Eli normaali pankkitilin numero kansainvälisessä muodossa. Oman IBANin löytää esim. tiliotteesta.TheSami sanoi:IBAN on sellainen pankin antama numero.
Sampo.Pexi_ sanoi:Jos käyttää visa electronia tilatessa ulkomailta, niin eikös sen pidäkin olla Nordean, vai olikos se sampo-pankin, kortti?
DeSe sanoi:Oma Sampon Electron-kortti toimii kyllä PayPalin kanssa moitteettomasti (ne 2 kertaa mitä on PayPalia tarvinnut käyttää..).
keijo s sanoi:Mites tuon paypal tilin perustaminen onnistuu suomessa? Paikallisessa sammossa ei kukaan tienny asiasta mitään kun olin myymässä juttuja kauas pois ja ehdotin paypalin perustamista rahaliikenteen turvaamiseksi.