Miten Pay Pal toimii? Onko luotettava?

Käyttäen siis ihan Visa Visaa? Mulla on aina ollut PayPalissa kiinni Electron, joten ei ole kyllä moista tapahtunut. Viimeeksi kuukauden sisään PayPalilla makselin. Jos käyttää ihan varsinaista Visaa, niin meneekä se luotolta se maksu? Mietin vain mitä eroa noilla voi muka olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttäen siis ihan Visa Visaa? Mulla on aina ollut PayPalissa kiinni Electron, joten ei ole kyllä moista tapahtunut. Viimeeksi kuukauden sisään PayPalilla makselin. Jos käyttää ihan varsinaista Visaa, niin meneekä se luotolta se maksu? Mietin vain mitä eroa noilla voi muka olla.

Kyllä ihan luotollinen visa. Monessa paikassa voi oikealla luotollisella visalla maksaa paypalin välityksellä ilman että edes tarvitsee kirjautua paypaliin. Myös sen visan voi liittää sinne paypal sivulle niin että se maksu menee aina suoraan visan luotolta. Ja olen jo aikoja sitten tehnyt tuon liittämisen sekä paypal tehnyt ne omat varmennus nostot minun tililtä sekä sitten niistä varmennuksista sitten antanut heille takaisin sen varmennus koodin. Kuiten joskus paypal aina uudestaan tekee niitä varmennuksia ja nyt sitten ne varmenukset ovat alkaneet jäädä jonnekin. Yksi aikoja sitten varmennus visalta palautui sitten paypal saldoon. No täytyy nyt katsoa että miten tässä käy.
Olen pitänyt ihan sentin tarkkuudella kirjaa noista ostoista sekä kurssimuutoksista ja omista maksuista visalla kun aika paljon tulee sitä ulkomaan ostoksissa käytettyä. Milloinkaan ennen ei ole ollut mitään heittoja mutta nyt tämä paypal takkuaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom