Miten Pay Pal toimii? Onko luotettava?

Joo hyviä kokemuksia paypalista, esim. ebayssa ei juuri muulla voi maksaakaan. Ja en todellakaan näe mitään riskejä että joku vetelis välistä pieniä summia, kuten jo mainittua paypalhan on juuri siksi ettei luottokorttinumeroa tarvi julistella mihinkään turhaan. Rekisteröityminen on helppoa, muistaakseni jos haluaa myydä jotain ja saada maksun palilla, se maksaa. Mutta ostajana saat käyttää ilmaiseksi. Ja jos on joku kortti mikä käy niin mun mielestä ei järkeä siirrellä rahaa paypal-tilille.

Eiköhän se myyjä yleensä laita tuotteen hintaan preemion paypalin käyttämisestä, eli loppujen lopuksi ostaja on se joka maksaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis se oikea muoto on 00 358 9... tai kännykkä 00 358 44... Eli korvaa tuo plusmerkki tuplanollalla.

Ei onnistu vieläkään... tulee teksti:
Some required information is missing or incomplete. Please correct your entries and try again.

* Home Telephone: The phone number is not properly formatted.

:wall: :david:

edit. Onnistui :)

Yritin juuri laittaa Nordean Visa Electroniin verkkopankissa verkkomaksamisen päälle, että voin liittää kortin Pay Paliin mutta korttia ei jostain syystä pysty rekisteröitymään verkkokäyttöön, mistä tämä voisi johtua?

Yritin juuri laittaa Nordean Visa Electroniin verkkopankissa verkkomaksamisen päälle, että voin liittää kortin Pay Paliin mutta korttia ei jostain syystä pysty rekisteröitymään verkkokäyttöön, mistä tämä voisi johtua?
siis ei onnistu verkkopankissa vai paypalissa?

Pitäisköhän sun kysyä pankiltas eikä pakkislaisilta?

Nordean verkkopankissa.

->

Pitäisköhän sun kysyä pankiltas eikä pakkislaisilta?

totta. laitat vaikka viestiä sieltä verkkopankista tai käväset konttorissa. varmasti osaavat kertoa paremmin kuin keskiverto pakkislainen sun tiliasiat, korttisopimukset yms :D

Maksoin erään ostoksen jenkeistä PayPallilla noin 2 vk sitten. Avasin PayPalliin tilin, jolla sitten samantien maksoin. Maksu jäi Pending tilaan. Sitten lisäsin visa kortin samana päivänä ja verifioin Paypalliin sen noin 3 päivää myöhemmin kun verifiointi koodi näkyi visan kortin tilillä. Maksu on siis edelleen pending tilassa. Pitääköhän sille maksulle osata tehdä vielä jotain temppuja vai pitäiskö Paypallin osata maksaa se maksu vielä tolta Visalta automaatisesti??? Toi Paypallin käyttöliittymä on tosi outo...

Nyt on päinvastainen tilanne. PayPal -tililleni on tullut rahaa ja haluaisin sen kotimaan pankkitililleni. Olen yrittänyt IBAN -tilinumerolla, mutta rahasiirto ei tule kotimaisen pankin tililleni. PayPal ilmoittaa, että tarkista numero, maksua ei voi suorittaa. Lisäksi veloittavat kuitenkin transaktiomaksun joka kerta, vaikka raha ei liikkuisikaan.

Osaako joku neuvoa? Kysyin pankistani, eivät osanneet auttaa. Onko joku saanut PayPal -tililtään "nostettua" rahaa?

Kerrottakoon vielä tarinan vuoksi, että sain PayPal tililleni rahaa hassulla tavalla. Sain sähköpostia eräältä yritykseltä, joka oli halukas maksamaan 40 dollaria siitä hyvästä, että vaihdan kuvaamani Youtubessa olevan "Ahdin ja Villen treenivideon" ääniraidan johonkin heidän artistinsa ääniraitaan. Ko. ääniraidan sain itse valita. Vaihdoin ja rahat tulivat PayPal tililleni.

Ko. treenivideo on ladattu jo yli 700.000 kertaa, joten ajattelivat kai näin saavansa artisteilleen ilmaista mainosta.

Nyt on päinvastainen tilanne. PayPal -tililleni on tullut rahaa ja haluaisin sen kotimaan pankkitililleni. Olen yrittänyt IBAN -tilinumerolla, mutta rahasiirto ei tule kotimaisen pankin tililleni. PayPal ilmoittaa, että tarkista numero, maksua ei voi suorittaa. Lisäksi veloittavat kuitenkin transaktiomaksun joka kerta, vaikka raha ei liikkuisikaan.

Osaako joku neuvoa? Kysyin pankistani, eivät osanneet auttaa. Onko joku saanut PayPal -tililtään "nostettua" rahaa?.

Kyllä mä olen pari tonnia nostanut ihan ne ibanit syöttämällä, ei ongelmia. Ehkä sulla on väärät numerot sitten?

Eikös hätätilassa vois mennä paypalin kuvakaappauksen kanssa pankkiin ja kysellä miten sarakkeet täytetään :) eihän ne paypalista mitään tiedä, mutta ainakin saisi pankkkiyhteydet kuntoon.

Kyllä mä olen pari tonnia nostanut ihan ne ibanit syöttämällä, ei ongelmia. Ehkä sulla on väärät numerot sitten?

Eikös hätätilassa vois mennä paypalin kuvakaappauksen kanssa pankkiin ja kysellä miten sarakkeet täytetään :) eihän ne paypalista mitään tiedä, mutta ainakin saisi pankkkiyhteydet kuntoon.

Ibanissa on nuo pankkiryhmän kirjaintunnukset, joita PayPalin sarake ei ota vastaan. Saitko sinä tungettua kirjaimet sinne, vai pelkällä numerollako meni homma läpi?

Ibanissa on nuo pankkiryhmän kirjaintunnukset, joita PayPalin sarake ei ota vastaan. Saitko sinä tungettua kirjaimet sinne, vai pelkällä numerollako meni homma läpi?

En kyllä muista, rahastin jotain summia joskus 4vuotta sitten....

Mulla on muistaakseni vaan normaalisti pankkitili, se on kuitenkin Bank Account in Finland mikä siinä pitäs lukea. Eli ilman IBANeja.
Jos paljon siirtelee rahaa niin jossain vaiheessa saa lähettää todisteita henkilöllisyydestä yms.

Onko hyvä palvelu ja veloitetaanko tässä jotain ylimääräistä maksun yhteydessä? Ilmeisesti toimii myös Nordean electronilla....

On hyvä palvelu. Itse hoidan kaikki ulkomaan maksut paypalin kautta, jos suinkin mahdollista. Ostajalle ei tule kuluja, menee myyjän piikkiin.

Nordeasta tai electronista en osaa sanoa mitään.

Hyvä systeemi on. Kuluja tulee muistaakseni vain rahaa siirrettäessä omalta tililtä PayPayliin. Taitaa olla 1-2 euroa, joka veloitetaan siirron lisäksi. Pankeista tietääkseni Aktia on ainoa, jonka kanssa saattaa tulla ongelmia siirtojen kanssa. Suurimmalla osalla kuitenkin toiminnee sekin moitteettomasti.

Onko kukaan huomannut että kun maksaa paypallin kautta visaa käyttäen niin saattaa ottaa kate varauksena 2€ suuremman summan? Pitäisi kuulemma palautua sitten takaisin sen mutta itselläni ei ole nyt viimeksi 1,5kk tehdystä ostoksesta viellä palautunut ja nyt tein viikonloppuna uuden ostoksen jonka summa oli 160,36 mutta katteesta on poistunut 162,36. Ja visan tilaotteessa veloituksena näkyy vain 160,36. Visan asiakapalvelu sitten kertoili että nyt pitää odottaa 1kk että palauttaako paypal sen jos ei niin ottaa yhteyttä sinne että miksi ei palaudu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom