Miten olisi tällainen idea ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuonne kaupan puolellehan on pyydetty niitä tuotearvosteluja, mutta viimeksi kun jotain viestiketjua luin, niin niitä ei ollut tullut kun omalla nimellä pitää kirjoittaa.

Entä jos tänne forumin puolelle tulisi sellainen "supplement reviews"-tyylinen osio ? Tuolla jenkkiboardeilla näyttää sellaisia olevan ja osa porukasta pitää jopa suhteellisen tarkkoja päiväkirjoja joissa on kehitys on dokumentoitu sentin ja gramman tarkkuudella.

Mielipiteitä ?

No täähän on nyt sitten vaan mun mielipide, mut tommoset threadit/osiot menee helposti turhaks nippelien säätämiseks. Eli onko sillä nyt ihan oikeesti sitten väliä syökö 20 vai 21 grammaa jotain tuotetta... Tosin tää ei tainut olla pointti? :D

Mä luulen ettei tänne ehkä ihan heti tule tuommoista osiota, osittain siksi, että Pakkotoisto Oy haluaa myydä omasta nettikaupastaan eikä antaa mahdollisuutta mainostaa muita tuotteita ilman maksua. Tämä on täysin ymmärrettävissä, mun mielestä.

Originally posted by maxmussel
No täähän on nyt sitten vaan mun mielipide, mut tommoset threadit/osiot menee helposti turhaks nippelien säätämiseks. Eli onko sillä nyt ihan oikeesti sitten väliä syökö 20 vai 21 grammaa jotain tuotetta... Tosin tää ei tainut olla pointti? :D

Mä luulen ettei tänne ehkä ihan heti tule tuommoista osiota, osittain siksi, että Pakkotoisto Oy haluaa myydä omasta nettikaupastaan eikä antaa mahdollisuutta mainostaa muita tuotteita ilman maksua. Tämä on täysin ymmärrettävissä, mun mielestä.

Sinänsä ymmärrettävä pointti. Toisaalta täällä kuitenkin keskustellaan muistakin kuin Pakkotoiston valikoimissa olevista ravinteista, niin voisihan ne suunnata yhteen osioon. Ei niissä arvoissa tarvitsisi mainita hintaa, ostopaikkaa tai muutenkaan mainostaa.

Saattaisivat jopa loppua nämä iänikuiset "onx kukaan kokeillut tribulusta/ nöxiä/ muminmethoxystackia" kyselyt.

Ja vielä viimeisenä pointtina, luottokortin omaavat ihmiset tilailevat tuotteita myös muualta EU:sta, joten näitäkin arvioita olisi mielenkiintoista lukea.

No, tämä nyt oli tällainen myöhäisen iltapäivän ajatus...

Joskus jo aikaisemmin ehdotin että kaksi threadia:
Nämä tuotteet ovat täyttä fuulaa ja keventävät vain lompakkoa.
Ja nämä tuotteet proteiinin,palautusjuoman,kreatiinin ja vitamiinien lisäksi toimivat.
Mielestäni tässä voisi olla myös pakkotoistolle vaan hyötyä sillä jos joku tuote saa paljon kehuja ja valikoimasta ei löydy niin siinä on taas markkinarako.
Ja just tällä ehkä saataisiin myös ikuiset kyselyt nöx0.1, wöktöks, metöks jne tuotteista pois.
Ja siitä että esim. "gurut" pistäisivät kunnon lisäravinne ohjelmiaan näytille niin voisi olla apua niin itselleni kuin muillekkin......

:offtopic: :wanha: Swiddu! tuli nöxx nöxx3.1234 mainos, kasvaa 1,5xisommax ja 2xvahvemmaksi!

Nitsku tosi hyvä Idea, Ja sinne sitten kirjoittelisi vain ne ihmiset jotka olisivat kokeilleet itse tuotetta jne, tietoihin jotain paljo tuotetta käyttänyt päivässä ja paljon itse painaa, tuloksia, placeboa jne:kippis1:

Juu hyvä idea...
Olis taas jotain uutta ja ihanaa mistä vois näsäviisastella:D
Baarikello:haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom