Oon tässä suunnitellut ruokavalion uudistamista. eli 2vk bulkkia + 1vk ketogeenistä ja homma alusta.
Homma on muuten hyvällä raiteilla. Eli oon suunnitellut jo ruoat joita syön ja laskenu kaiken tarkasti, mutta sitten tulikin yllättävä ongelma.
Tähän mennessä oon maustanut protskujuomat kaakaolla. Ketodietillä se ei onnistu.
Mitä vaihtoehtoja tähän on?
Entä sitten rahkapolitiikka. Siihen oon entivanhaan lykänny mustikkaa, maitoa ja sokeria ja tuloksena yllättävän hyvä pirtelö.
Miten maustan rahkan ilman hiilareita?
Äsken testasin laittaa 40g heraa, 2.5dl rahkaa ja liraus funlitea (n. 10g hiilareita ja 65g proteiineja) Maku oli ihan hirvittävä.
Sori että iteken ku pikkupoika, mut oikiasti en pysty syömään tuollasta.
Onko muuten tuommonen 10g hiilarisatsi liian kova ketodietille?
Homma on muuten hyvällä raiteilla. Eli oon suunnitellut jo ruoat joita syön ja laskenu kaiken tarkasti, mutta sitten tulikin yllättävä ongelma.
Tähän mennessä oon maustanut protskujuomat kaakaolla. Ketodietillä se ei onnistu.
Mitä vaihtoehtoja tähän on?
Entä sitten rahkapolitiikka. Siihen oon entivanhaan lykänny mustikkaa, maitoa ja sokeria ja tuloksena yllättävän hyvä pirtelö.
Miten maustan rahkan ilman hiilareita?
Äsken testasin laittaa 40g heraa, 2.5dl rahkaa ja liraus funlitea (n. 10g hiilareita ja 65g proteiineja) Maku oli ihan hirvittävä.
Sori että iteken ku pikkupoika, mut oikiasti en pysty syömään tuollasta.
Onko muuten tuommonen 10g hiilarisatsi liian kova ketodietille?