Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloittelija=harrastanu kyseistä lajia 0-2 vuotta
Kokeneempi=Yli 2 vuotta harrastanut säännöllisesti
Joo, tähän on monia eri mielipiteitä ja ihan hauska nähdä mitä eri ihmiset on mieltä :D siinäpä yks syy. Tohon on paha vastata..Monesti voi aloittelijallakin olla hallussaan enemmän tietoa tietyistä asioista kun ns. harrastelijoilla.Jotkut tietää tietyistä asioista enemmän ku toiset ja jotkut taas eri asioista. Tuli itseasiassa mieleen tästä aloittelijoiden osiosta. Täältähän löytää niin aloittelijoille kuin pidempään harrastaneille paljon tietoa. Yritin aikasemmin huvikseni ettiä aiheesta mutta ei osunu silmään kyllä mitään.
Mun faija on käyny salilla 10 vuotta eikä esim. ole koskaan kuulluutkaan pakkotoisto.comista ja tekee penkkiä smithissä 40 kilolla toinen jalka maassa ja toinen penkillä : D
Tosiaan aika turha määritellä mitään rajaa kuinka pitkään pitäisi olla harrastanut ennen kuin on jo kokeneempi harrastaja kuten edellä tuli ilmi. Tieto ja taito saattaa vaihdella suurestikin. Kokenut treenaaja tuntee oman kroppansa ja tietää mikä itselleen toimii. Se vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, jotta on ehtinyt kokeilla kaikenlaista eri treeniohjelmista lähtien pidemmän aikaa. Eli sanoisin, että sellaset 3-5 vuotta tulisi treenitaustaa olla takana ennen kuin voi sanoa olevansa jo kokenut treenaaja. Alle 3 vuotta treenanneet on mielestäni aina aloittelijoita.
Lol. :D Mistäs tollasen tiedon löysit? Piti ihan itekin laskea, että muistin kauanko oon treenaillu.Heti oli pakko käydä kattomassa, kuinka kauan Elasto on itse treenannut. :lol2: Stalkkeri mikä stalkkeri.
Lol. :D Mistäs tollasen tiedon löysit? .
Jahas, joo tosiaan. On tässä jo reilu 6 vuotta tullu puntteja väännettyä vaikka ei siltä näytä. Itse luokittelisin itseni tällä hetkellä johonkin aloittelijan ja kokeneen treenaajan välimaastoon. Viime aikoina on tullut selvästi lisää kokemusta juurikin sen oman kropan toimivuuden suhteen. Aika paljon loukkaantumisia ollut ja niiden kautta tullut kantapään kautta opittua. Ehkä sitä muutaman vuoden päästä osaa jo treenata omien tavotteiden mukaan silleen, että kroppakin pysyy kasassa. Kyllä tää tästä.No sun vanhasta treenipäivyristä, tietty! :D