Miten lisätä hikoilua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vetäse ennen treeniä 4-5l vettä päivän aikana ja 1½h ennen 4-5kpl GH-Stackiä. Jollei hiki tule, niin hakeudu tutkimuksiin.

Itellä toisinpäin, hikee tulee enemmän kuin lakisallii. Esimerkiksi teen pari sarjaa penkkiä tai kyykkyä tulee tunne, että olisi jossain saunassa. Olisin tyytyväinen, jos olisin sinä.

Olen kuullut tuon treenailun kanssa yhtenä teoriana, samoin ylikunnon. Itselläni viimeinen treeni saattaa joskus loppua siinä kasin aikaan, mutta sekin koskee vain ehkä yhtä-kahta päivää viikossa. Ja saattaahan se olla, että on välistä käynyt muutoinkin kierroksilla. ;) Mutta itselläni loppui yöhikoilu kuin seinään sen jälkeen, kun aloin lisätä iltamankkuuni teelusikallisen suolaa. :D

Tämä oli kyllä uutta ja täytyykin kokeilla, kun itellä kans pukkaa tota hikeä yöllä. Talvellakin saa nukkua alasti ilman peittoja ja silti tulee nihkeä olo..Ei oo varmaa suolalla väliä, joten jos vaikka jodisuolaa kokeilis..

Ite rupesin hikoilemaan pienen sian lailla kun siirryin lämmittelyssä pyöräily 5+ min ja soutu 3+ min komboon. Lisäksi puolen litran veden tankkaus puoli tuntia ennen treeniä ja siitä eteenpäin tasaisesti nautittuna lisäsi hien tuottoa ihan kivasti. Lähtee elimistö liikkeelle.

Niagaran putoukset ei oo mitään mun hikoiluun verrattuna nyt kun teen liikkeet vuoroparein lähes ilman taukoja + siihen CRP ja Leaderin N2 extremet....:rock:

Ainaki eilen luontoäiti autto tuota asiaa aika paljon, ja tauruuni+cofu buustaa lämmöntuottoa aika tavalla ainaki mulla. On se kumma jos tosissaan reenaat kovaa, eikä esim tiukat kyykyt nosta hikeä pintaan :O

Ite vedän ennen reeniä crostrainerilla 4-5min pienen hien päälle ja treenistä riippuen hikitila pysyy vähintäänkin samana, usein moninkertaistuu (1min palautus + apuliikkeitä supersarjoina). Loppuaerobisissa sitten hiki lentääki oikein urakalla, sit on kiva mennä bastuun :)

Suositut

Back
Ylös Bottom