Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syö enemmän._joku_ sanoi:Mitä pitäisi tehdä jotta saisin painoni nousemaan muutamalla kilolla???
Jos paino ei nouse, vaikka söisi "kuinka paljon", ei "kuinka paljon" ole tarpeeksi.elasto sanoi:Näissä muiden ehdotuksissa syödä vaan lisää on kuitenkin se ongelma, että kaikki eivät lihoa vaikka söisi kuinka paljon. Itse kuulun juuri siihen ryhmään ja minulla on todennäköisesti nopea ruoansulatus ja aineenvaihdunta tai jotain. Vaikka söisin kuinka paljon, niin läskiä ei keräänny yhtään.
Force sanoi:Ei sitä painoa kannata väkisin rueta nostamaan mahdollisimman nopeasti kun natuna treenataan. Itse olen pari tuollaista pikabulkkia vetänyt ja todennut, että ei se vaan toimi niin. Nyt viimeksi bulkkasin 5 kiloa 8 viikossa ja läskiksihän tuo tuntui suurimmaksi osaksi menevän. Sellasta rauhallista tahtia antaa sen painon tulla, niin tulee siinä halutussa muodossa.
elasto sanoi:Lihasmassaa olen kuitenkin saanut kovalla treenillä kerättyä. Olen saanut 10 kiloa lisää massaa siitä lähtien, kun aloin käymään punttiksella ja se on pelkkää lihasta. Olen tosin käyttänyt lisäravinteita, mutta ilman kovaa treeniä ne lisäravinteet ei tartu ollenkaan, koska ei se lihas niistä proteiineista ja muista aineista itsestään synny.
Vähän reilu vuosi.Axel sanoi:Vai että oikein 10:nen kiloo oot saanu puhasta lihasta, no kauas siinä on menny?
ljm sanoi:Jos ei sitä massaa kerry nii todennäkösesti syötte vähemmän kuin luulette syövänne. Kannattaa kokeilla kirjata vaikka viikon ajan kaikki syömiset ylös ja laskea että paljonko siitä oikeasti kertyi. Tosin sitten se ylöskirjaaminen voi helposti vaikuttaa siihen miten tulee syötyä.