Juu, kato sormi oli jo näppämistön BAN-napilla. Meillä on Miken kanssa sellainen erikoisvalmisteinen Pakkotoisto-näppis, jossa on joka tilanteeseen sopiva nappi. Mun näppiksessä toi "Tyhmät Jutut" -nappi jää joskus pohjaan. Perkeleen nappi, taas epäkunnossa!!111! :curs:Originally posted by makew
kisoihin ei ole asiaa mutta, jos pääsin Tomin painoon, niin olisin tyytyväinen, tosin sillä erotuksella, että mulla ois parempi selkä...ja pohkeet... ollaan aika saman pituisia, i think
EI bannia pliis tomi, miten mä muuten niitä kuvia pistän ens kesänä vip puolelle?
Sitten asiaan... Mun pohkeissa ei ole mitään moittimista, vaikka ne onkin pienemmät kuin mun habat, siis senttien mukaan (siis alle 46 cm kylmänä). Muoto on kuitenkin hyvä, lohkot erottuu nätisti ja viimeisen vuoden aikana ainoa suunta on koko ajan ollut ylöspäin. Selän kanssa sama juttu... Vaikka selkä on mulla vieläkin heikoin lihasryhmä, ei se siltikään ole enää niin huono, mitä esim vuosi sitten. Miken überhyvät treenineuvot on tehonnut tosi hyvin ja selkä on ollut pitkän aikaa joka treenissä mellevässä pumpissa. Geeneilleni mä en silti voi mitään. Jos se selkä alkaa leviämään vasta tuosta kainalokuoppien kohdalta, niinkuin alkaakin, niin mä en voi saada sitä millään treenillä alkamaan tuosta persvaon kohdalta, niinkuin esim. Mikellä tekee. Laitan elokuun alussa uusia kuvia...