Miten löysit Pakkotoiston

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Miten löysit Pakkotoisto.comin

• Kaveri kertoi

Votes: 0 0,0%
  • Näin forumin paidan

• Linkki nettisivulla

• Google

• Media (tv, radio, lehdet)

• Irc

• Mukana jo Roina.da.ru ajoilta

• Total voters
    0
Status
Viestiketju on suljettu.
Kaveri tavallaan kertoi, sivu oli jäänyt historiaan ja katoin sit et mikäs tää on. Addiktio alkaakin olla jo luokkaa erittäin vakava. Lopettakaa tää foorumi niin voin valmistuakin joskus... ;)

miten löysin pakkot...

sä näytit mulle duunissas pakkotoiston t-paitaa ja käskit mennä tsekkaan mestan. ihan jees, vaikka ite en oo alan harrastaja :)

luinkohan joskus jotain voimailu hommaa uutisryhmissä ja sitten joku siellä mainitsi jotain pakkotoistosta... hölmistyneenä heitin googleen pakkotoiston ja sillä tiellä taidetaan olla.. :kippis1:

Hei WTF!? mulla toi valittaa että olisin jo voteannu mut en varmasti ole! Mä haluun kans ääneni kuuluville :curs:

Re: miten löysin pakkot...

Originally posted by nelly_8000
sä näytit mulle duunissas pakkotoiston t-paitaa ja käskit mennä tsekkaan mestan. ihan jees, vaikka ite en oo alan harrastaja :)
Kukakukakukakukakuka? :)

Originally posted by efuman
muistaakseni hulkki mainosti go4fit.com:illa tätä ja lähin uteliaisuuttani kattomaan

Sama kohtalo. :)

Keho.net sivuilla ei tykätty kun kyseli roinasta, sanoivat et
"mee tonne roinaforum:iin täällä ei hormooneja käytetä".
:lol2:

Luulin jo, että olin votannut täällä, mutta en kai ollutkaan. Google-paikkaan panin ääneni. Kerran marraskuun lopuilla 2002 etsiskelin netistä jotain voimailuaiheista ja näpytin Googleen jonkun alan termin. Saattoi olla 'pakkotoisto', ja kun osoite lävähti näytölle, kiinnostuin - and I was hooked. Aloin lukea palstaa, ja kun huomasin, että tietyille sivuille pääsivät vain vipit, niin pitihän sitä rekisteröityä ja hommata vip-oikeudet. Tällä tiellä ollaan vieläkin. Joka päivä (paitsi jos ei ole tietsikkaa mailla halmeilla) pitää täällä käväistä - ja lätistä asiasta tai sen vierestä.

Suurkiitos modeille ynnä muille, jotka paitsi pitävät yllä sivustoja, ovat myös auliisti opastaneet miun kaltaisia "tekniikan ihmelapsia" tietokoneiden käytössä. Teidän ansiostanne olen nykyisin 'viisaampi' *krhm*:D .

:worship: ja:kippis1:

tuli painettua väärää nappulaa kun painoin vahingossa paidan vaikka piti painaa linkki nettisivulla

mega-porolta

tai aikoinaan kai karin body planetin kautta linkki megaporolle tms..

väsäsin aikoinani ton roina.da.ru:n ja en tiennytkään että se oi noin suosittu ainani kun nickki oli "alfredson":)

Re: mega-porolta

Originally posted by samichan79
väsäsin aikoinani ton roina.da.ru:n ja en tiennytkään että se oi noin suosittu ainani kun nickki oli "alfredson":)
Juu, Alfredson (sinä) teki siis tuon www.roina.da.ru -re-directin, joka oli helpompi muistaa kuin se pitkä www.network54/blaablaa/234082340 -tyylinen osoite. Antton taas oli henkilö tuon varsinaisen palstan takana...

Universal Fitness Shopin keskustelupalstalta:D

Been there long long time...

Google:lla etin tietoo reenaamisesta ja sielä oli suora linkki muistaakseni tänne jossain en voi muistaa... mutta kuitenkin kun luin ensimmäistä treadia niin huomasin että täälä on keskustelun taso keskimäärin loistava ja isoja äijjiä joilla on super voimat ja kokemusta... onneks löysin muuten reenaisin varmaan vieläkin joka päivä haukkaria silmä munat kiiluen :thumbs:

Niin kamalalta kuin se kuulostaakin - kyllä - näin Himoksen juhannusfestareilla aiheeseen liittyvän paidan. Pakko oli käydä tarkistamassa tilanne sen jälkeen.

Originally posted by drago
Niin kamalalta kuin se kuulostaakin - kyllä - näin Himoksen juhannusfestareilla aiheeseen liittyvän paidan. Pakko oli käydä tarkistamassa tilanne sen jälkeen.

Se on saatanasta koko paikka... lopeta se juominen ja ala treenaamaan :)
Mukana roinaforumin ajoilla, muistan hyvin, kun ekan kerran tulin kattomaan paikkaa, palstan ulkoasukin oli aika karu, jotenkin koko paikka oli niin pelottava ja samalla jännittävä... aikaa menikin rutkasti roinaforumin sivuilla ja tyhmiä letkautuksia tuli varmasti koko ajan:), nykyinen niki tuli vasta pakkotoiston aikoihin, en edes pysty muistamaan mikä oli roinaforum niki? olin niin pyörryksissä roinaforumin faktoista, että tuskin olen ollut niin sekaisin ees kännissä:kippis1:, mutta voi sanoa, että on tää palsta muuttanut mun elämää aika tanasti, enkä käsitä mistä olisin tietoa saannut, jos en täältä... no about tuhansista englannin kielisistä julkaisuista:). Noista edellämanituista johtuen olen tälläinen :david:, pitäisikö kiittää vai alkaa itkemään...
No kettu kiittää ja kumartaa kuitenkin, täytyy alkaa taas treenaamaan kunnolla ja pysyä terveenä ja saada massaa, vinkit kaikkeen tarvittavaa on saatu, roinaforum juttuihin on ole koskaan hirveesti kiinnittänyt huomiota, koska i am so happy, being natural... kisoihin ei ole asiaa mutta, jos pääsin Tomin painoon, niin olisin tyytyväinen, tosin sillä erotuksella, että mulla ois parempi selkä...ja pohkeet... ollaan aika saman pituisia, i think

EI bannia pliis tomi:rolleyes:, miten mä muuten niitä kuvia pistän ens kesänä vip puolelle?

Edit: oon alkanut ymmärtämään, että ei kaikkien oo pakko olla kylän kovimpia juoppoja... eikä ne juopot saa niin hyvin naisia, niillä kaljamahoillaan:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom