Miten löysit Pakkotoiston

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Miten löysit Pakkotoisto.comin

• Kaveri kertoi

Votes: 0 0,0%
  • Näin forumin paidan

• Linkki nettisivulla

• Google

• Media (tv, radio, lehdet)

• Irc

• Mukana jo Roina.da.ru ajoilta

• Total voters
    0
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä joskus kävin siellä roina.da.ru:ssa ihmettelemässä ja lueskelemassa :)

Sit se jäi ja löysin tän, kun mun mies kertoi mulle tästä.

Image-lehdestä. siinä oli juttua roinaamisesta. Lehti on joku 2-3kk vanha.

Originally posted by taisto
Anselmi pandan taistelu areenaa oikeastaan kaipaa. Minne muuten kaalimato on kadonnut??? Näkyy olevan aika paljon Meka-Porolaisia.

Meka-Poron foorumin kautta minäkin tänne olen eksynyt. Siellä oli loppuaikoina aika tasoton meininki, mutta Mannisen, Vallinin ja Immosen legendaarisia väittelyjä jäi kaipaamaan.

Tais olla se Cultin juttu viime kesältä missä annettiin osoite..

Pari viimestä kuukautta tullu hengatuks täällä lähes päivittäin.

Sattumalta jostain fitness- ja/tai bodauspalstalta. Onneks:) Kiva tietää että on muitakin naisihmisiä, jotka tykkää liikutella rautaa eikä häpeile sitä.

Tää osoite tuli mun uneen, se oli ku joku suuri valo tunneli aluksi pelkäsin että mikä se on mutta hetken päästä uskaltauduin lähemmäxi ja astuin suureen valoa hehkuvaan tunneliin.
Tuntui kuin olisin astunut johonkin turvalliseen ja tuttuun paikkaan.
Jokin veti minua puoleensa tunnelin toisesta päästä,lähdin kävelemään kohti yhä kirkkanevaa valoa ja yht`äkkiä kuulin äänen" älä pelkää sillä sinä olet KOTONA."
Olin ymmälläni kuka puhui ja miten niin kotona.
Kysyin värisevällä äänellä" missä kotona?" ja ääni vastasi" olet juuri saapunut osoitteeseen www.pakkotoisto.com
sinut on valittu miljoonien joukosta, sinä olet yksi VALITUISTA."
Heti herättyäni juoksin koneelle ja kirjoitin kyseisen osoitteen osoite kenttään ja taas minut valtasi sama olo ,olen kotona minä ajattelin...

että silleen... ;)

Mitä ilmeisimmin irkissä ircnetin #punttis-kanavalta tästä tuli tieto. Taisi olla roina.da.ru aikaa kyllä kun ekakertoja luin, mutta vastasin silti irc, koska sieltä se tieto loppujen lopuksi on minulle asti tullut.

Mukana roina.da.ru ajoilta tosin nimimerkki on vaihtunut, sinne löysin finnishpowerin kautta.

Originally posted by efuman
muistaakseni hulkki mainosti go4fit.com:illa tätä ja lähin uteliaisuuttani kattomaan ja täältähä löyty kaikki tarvitsemani tieto ja riippuvuus alkoi siitä päivästä.

Sama vika täällä! Joskus tullut ja nyt ei pääse enää pois.. prkl...:D

..joo sama täällä.. Hulkkihan se oli kun go4fit.com:issa tästä kertoi. Go4fit.comin taisin taas löytää googlella..:D

pakko itekin tunnustaa että Hulkkihan se go4fit.comissa tästä kerto.. :D

Mega-Poron sivuille olen kans eksynyt ja siitähän tämä homma alkoi.

Mä myös löysin tänne Halmeen palstan kautta.
Muistaakseni joku kysyi hormoneista ja vastauksena joku laittoi linkin roinaforumiin.
Huomasin heti palstan tason.
Sille
:kippis1:

Ihmettelin, miksi kultani viihtyy niin hyvin koneella... Selän takaa luin ja sen jälkeen valtasinkin koneen itselleni ;)

Image -lehden artikkelin luettuani sukelsin ja hukuin pakkotoiston sivuille.

Mannisen Myrskyfoorumi (en muista ilmauksen keksijää) lienee ollut suosituin suomalainen puntinveivausfoorumi aikoinaan. Sen taso oli kyllä toisinaan mitä sattuu. Mega-Pron kaltaiseen "villin lännen" meininkiin olisi ollut aika vaikea kuvitella sponsoreita ja lajin ammattilaisten kirjoituksia, kun kuka tahansa saattoi kirjoittaa mitä tahansa toisen nimissä. Roskaviestit taisivat vähentää useimpien ihmisten motivaatiota palstan seuraamiseen. On silti hyvä muistaa, että netissä kirjoitetuista, etenkään anonyymeistä pilkkaviesteistä ei kenenkään tule ottaa itseensä.

Onneksi Antton kavereineen alkoi rakentaa uutta, säännöllisesti valvottua keskustelupalstaa. Ajan ja vaivan määrä on suoraan verrannollinen lopputuloksen laatuun.

Vastaus

Ite löysin tän sivuston about kuukausi sitten, kun City.fi:n "keskustelupalstalla" (= teinit vittuilee toisillee) joku (tais olla "Maiju28" tms) mainitsi tästä mainiosta palstasta.

Sen jälkeen ollaan sitten luettu varmaan joka päivä tätä ja saatu paljon hyvää tietoa ite treenaamisesta ja ravinnosta. Tuloksetki on noussu ihan mukavasti sen jälkeen (mitä ny kuukaudessa voi natuna nousta), joten siitä iso :worship: kaikille pakkislaisille !

Originally posted by Gillyanne
Lueskelin aikoinani punttimimmit.da.ru-palstaa ja kun se lakkasi olemasta, niin onnistuin jossain vaiheessa jäljittämään sen roinaforum.net:iin. Ja sillä tiellä ollaan. :cool:

:kippis1: Också här :thumbs:

"Muutin" roinaforumiin punttimimmien (punttimimmit.da.ru) messissä, kun tuli käsky :D

Jippiistä löytyi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom