Miten löysit Pakkotoiston

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Miten löysit Pakkotoisto.comin

• Kaveri kertoi

Votes: 0 0,0%
  • Näin forumin paidan

• Linkki nettisivulla

• Google

• Media (tv, radio, lehdet)

• Irc

• Mukana jo Roina.da.ru ajoilta

• Total voters
    0
Status
Viestiketju on suljettu.
roina.da.ru:n ajoilta. Kiitos tmp80:n, siitäkin jätkästä jotakin hyötyä.

Oli muuten vielä pari viikkoa sitten jossakin ne threadien otsikot löytyvillä, harmi vaan, että tekstejä ei löytyny.

Originally posted by Nate
Naispuolisille jäsenille voisi laittaa vielä yhden vaihtoehdon: "Luin ensin ukon olan yli kunnes rekisteröidyin itse"
:D

Tyttökaverikin rekisteröityi, mutta silti joutuu lukemaan olan yli...

(kyllä mä sen koneelle päästäisin, jos se vaan joskus huomais kysyä :D )

Koulukaveri surffaili viime keväänä silloisen roinaforumin sivuilla, ja mä näin sivusta. Vähän ajan päästä olin itse mukana :p

Teeveestä näin sen dokumentin "piikki perseeseen ja tanko nousee" missä puhuttiin douppingista ja pakkotoistosta ja kävin kattoo mikäs paikka se on ja jäin heti koukkuun;)

Joskus Jippiillä kyselin vinkkejä selkätreeniin ja sain vastaukseksi lähinnä "äitis oli","ota mummos selkään" "vitun urpo"- tyyppisiä vastauksia (:D ) ja joku postas sitten linkin roina.da.ru- sivuille. Muistan että vähän silmät pyöreinä ihmettelin ks. sivustojen meininkiä, ensimmäinen thread jonka bongasin käsitteli muistaakseni "oikeaoppista injektoimista".. pieni kulttuurishokki.:) . Viestejäkin olisi varmasti jo "tuhansia", mutta ei jaksa harrastaa tyyliä "laitampanytainakinhymiöntähänthreadiinvaikkaentietäisiasiastayhtäänmitäänettäsaankasvatettuaomienviestienmäärää"..;)

Eksyin lueskelemaan jippiin voimailuforumia , kun jippiin meili sattuu olemaan... Siellä joku kyseli punttimimmien uutta osotetta ja sitä kautta löysin tieni tänne. Olin kyllä jo aiemminkin kuullut tutuilta tästä saitista, mutta silloin työpäiväni ratoksi päätin tulla katsastamaan. Ja koukussa ollaan...

Hei!

Uusi käyttäjä ilmoittautuu! Netistä hain tietoa ja löysin tänne! Innolla odotan, mitä palstalla on tarjota ja mitä täältä löytyy! :)

Kyllä Jippiin voimailufoorumi on tehnyt paljon hyvää (tai pahaa) Pakkotoistolle tuomalla minutkin tänne niin kuin monta muutakin... :kippis1:

Mukana roina.da.ru. ajoilta jonne löysin itseni Eliten kautta Ironjoen avustuksella:kippis1:

Soneraplazan Ellien Kuntoklubilaisista tänne löysin, ja mieheni tuli vasta perässä...:D Näin päin siis meillä.

Muistaakseni niin että selailin Ville Vakkurin www.stopdoping.com sivua ja siellä keskustelupalstalla joku mainitsi osoitteen startdoping.da.ru joka muistaakseni toi roina.da.ru:n sivuille, olikohan noin? :)

Originally posted by efuman
muistaakseni hulkki mainosti go4fit.com:illa tätä ja lähin uteliaisuuttani kattomaan ja täältähä löyty kaikki tarvitsemani tieto ja riippuvuus alkoi siitä päivästä.
Hm, suuri Hulkki se taisi minullekin kertoa Pakkotoistosta, kun heitin kaverille kerran sähköpostilla oikein privaattikysymyksen treenaamisesta (kaveri kun vaikutti Go4Fit:n ainoalta järkevältä kirjoittelijalta) :p

Originally posted by Megamass
Teeveestä näin sen dokumentin "piikki perseeseen ja tanko nousee" missä puhuttiin douppingista ja pakkotoistosta ja kävin kattoo mikäs paikka se on ja jäin heti koukkuun;)

Mä kans mä kans. On pitäny laittaa dokkarin tekijöille kiitosta kun niiden avulla löysin netin parhaan paikan jee :cool:

Mä vierailin ekaa kertaa roina.da.ru:ssa muutamia vuosia sitte,
mutta sillon ihmettelin suu auki. Sitte ku rupesin "vakavemmin"
treenaamaan niin Kattila kerto mulle osotteen. Mä tunnistin
heti foorumin. (Itseasiassa ennen ku kattila kerto osotteen olin
yrittäny ettii osotetta hakukoneilla.)

Nyt täällä on sitte toilailtu aika paljon ja joka päivä käyn vähintään
kerran lukemassa uudet viestit läpi. Mähän pääsin itseasiassa
beta-testaajaks uutta (tätä) boardia varten! (Kiitokset Tomille)

Mut anyways hieno palsta on. Ylläpito toimii hyvin. (Vaikkakin
esim. Tomin jutut saa paksusuolen solmuut välillä.) Käyttäjille
sellanen toivomus että käyttäkää sitä searchii. Se toimii ja
vastaukset saa nopeesti. Eikä tuu liikaa samaa asiaa.
(Eihän se toki haittaa jos jostain aiheesta on useampiakin
threadeja, mutta esim "Millä kannattaa alottaa roinaaminen" -
threadeja on kymmeniä.)

Originally posted by Odu
Mähän pääsin itseasiassa
beta-testaajaks uutta (tätä) boardia varten! (Kiitokset Tomille)
Tiedätkö... Tuo toimii baarissa tyttöjen kanssa kuin häkä!
"Beibe... moi... oooh... tiedäks, olin Pakkotoiston vBulletin-softaversio 2.2.6:n testaaja maaliskuussa 2002 kokonaisen vuorokauden ajan..." :hmmm:

Tämän jälkeen suojaudutaan satavilta stringeiltä ja rintsikoilta. Tosi juttu kans.

Muistaakseni törmäsin jollain toisella kerkustelu foorumilla linkkiin, josta sitten tulin tutustumaan sivuihin...

Taisi olla linkki siellä "oikealla" johtavalla foorumi Jippiillä tai jossain. Pojat siellä tilitti katkerana jostain :D
Vaikka itse punttia nostan ihan vain harrastelumielessä niin kyllä täällä joka päivä tulee viestit luettua, ja joskus jopa hauskojakin juttuja löytynyt ;) Esim. Roina-Helena ja uudet sanat oli täysosuma.
Ylläpidolle kiitokset hyvästä kurista ja muillekin ihan asiallisesta käytöksestä, kerrankin foorumi "aikuisille" ;)

Originally posted by Tomi
Tiedätkö... Tuo toimii baarissa tyttöjen kanssa kuin häkä!
"Beibe... moi.... ..." :hmmm:

Tämän jälkeen suojaudutaan satavilta stringeiltä ja rintsikoilta. Tosi juttu kans.
Joo, kyl mä uskon! Nyt tuli Hkujalta ja rintafileeltä pyyntö treffeille sähköpostilla. Ei mikään turha repliikki.

:D

Boosman.fi keskustelufoorumilta löytyi linkki enkä ole boosmanilla sen koommin käynytkään :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom