Miten kuljetatte pikkutavarat (känny, avaimet, lompakko etc.) kesällä?

Ikä
38
Hei, otsikko on vähän mitä on, mutta kysymys kuuluu seuraavasti:
Missä pidätte puhelintanne, avaimianne, lompakkoa yms. muuta tavaraa kesäisin kun kuljette pihalla?
Onko normaalisti taskussa, vai jotain omia innovaatioita? :rolleyes:

Tämä kysymys siksi kun housuja on vaikea ostaa, koska aina tavarat taskussa ja takkia ei kesällä luonnollisesti ole, eikä isoja housuja viitsisi ostaa, sillä tuppaavat olemaan melko kuumat.
Kävellessä ilkeästi paistaa puhelin ja lompakko reisien kohdalta kun kävelee ja kiristää kun istuu (päskilerse ;)).

P.S. Ei mitään kuminauhalla kännykkää pään sivulle kiinni viritelmiä!

Ideat poikimaan! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisena olkalaukussa. Jos olisin mies niin varmaan pitäisin reisitaskuhousuja, siis erilaisia shortsimallisia. Niissähän niitä taskuja on aika reippaastikin.

Hieman ohuemmasta kankaasta tehdyt reisitaskuhousut toimii mikäli vain sellaiset itseä miellyttää. Muutenkin ihan kiva ja viileämpi vaihtoehto esim. farkuille ja juurikin taskujen puolesta toimii kun raahaa mukana kännykkää, lompakkoa, avaimia ja vaikka mp3-soitinta.

Listausketjut on parhautta. Ettei menisi offtopiciksi itsellä taskut ovat palvelleet vuosien saatossa erinomaisesti! Isompiin tavaroihin saattaa joutua varautumaan jopa kassin kera. Lempi jäätelöni on muuten minttusuklaa.

No eihän tässä mitään listata? Aiheesta varmaan syntyy enemmänkin keskustelua ja ideoita/vinkkejä tähän "ongelmaan" :)

Vieläkö muuten on muoti-ilmiönä miesten käsilaukut? Ei ole tullut ihan äsken vastaan. Sinne kyllä sopisi vaikka ja mitä. Samalla vähän kajaalia silmien ympärille ja aktivistilook kerää ihmisten sydämet.

Miehelläkin voi olla laukku kunhan se ei ole mikään naisellinen hömpäke. Joku olan yli heitettävä "lentäjänlaukku" tms semmonen vähän äijempi juttu toimii ihan jees. Mutta tuskin tuollaista tarvii käyttää ellei ole enemmänkin tavaraa mukana... [Myös semmoset jännät vinot "reput" mitkä kulkee poikittain se olkain tosta rinnan päältä on ihan jees].

Onko normaalisti taskussa, vai jotain omia innovaatioita? :rolleyes:
Itse olen käyttänyt niinkin hurjia innovaatioita kuin reppu ja laukku. Eli jos on liikkeellä fillarilla, menee reppu selässä ja jos taas muulla kulkuneuvolla, niin mukana kulkee useimmiten sellainen Marimekon olkalaukku.

Reppu ja/tai laukku on siinäkin mielessä kätevä, että mukaan mahtuu esim. pitkähihainen paita ja juomapullo.

Itse hommasin metallisen korttikotelon jossa on setelinpidike, ei vie taskussa juuri minkään verran tilaa ja tarpeelliset kortit sekä pieni nippu käteistä tulee helposti mukana. Ei hiosta kuuma ja iso rahapussi taskussa. Kyllä tohon kämpän avainkin menee sisälle, jos niikseen tulee.

Edit: Nyt huijasin, ei tohon kyllä mee ku avain ja yks kortti sisään samanaikaisesti. Eli ei sillä voi avainta kuljettaa.

Huomautettakoon että mitään miesten olkalaukkuahan ei ole olemassa. On vain käsilaukkuja, ja miehethän eivät käytä käsilaukkuja. Siksi sellaista on turha edes mainita.

Olis kyllä aika huikea näky nähdä joku karmea bodykarju tällaisen veskan kanssa, olis NIIN tiedostavaa.

Farkkujen taskuun tulee kamat sullottua myöskin, puhelimen näyttö vaan tahtoo siinä hommassa pitemmän päälle kärsiä. Oikeastaan ainoa ongelma on lompsa siinä vaiheessa kun ilmat ovat liian kuumia takin käyttämiseen. Yleensä teen niin että kun en ole varsinaisesti menossa ostoksille tms. niin mukana on joku pikkuseteli ja pari kolikkoa, eli ei nosteta kuljetuskapasiteettia vaan vähennetään sälän määrää.

Itsellänikin on ongelma tässä asiassa, varsinkin nyt kun olen saanut reidet kasvamaan. Meinaa pullottaa joka suuntaan melko rajustikin kun avaimia, kännykkää, huulirasvaa (syy: Roaccutan) ja lompakkoa yrittää mukana kuljettaa. Reppuhan minulla arkisin on yleensä mukana, mutta korkeintaan lompakon sinne voi käytännöllisyyden nimissä laittaa.

Kaikkihan kyllä farkkujen taskuihin mahtuu, mutta varsinkin kuvista näkee kuinka rumasti tavarat pullottelee. Reisitaskuhousuista en hirveästi ole koskaan välittänyt niiden lököttävän ulkonäkönsä vuoksi ja reisitaskuissa kun pitää tavaroita, ne heiluvat aina kävellessä ärsyttävästi jalan liikettä vastaan.

Odottelen tyhjentävää ratkaisua. :jahas:

ja mistäs ootte ostanut tollasia reisitaskushorsteja?

ja mistäs ootte ostanut tollasia reisitaskushorsteja?
Lauantaina kävin H&M:ssä ja siellä ainakin näky olevan jotain sellasta vähän rypistetyn olosta kangasta olevia reisitaskushortseja eli sieltä ainakin. Itse tosin ostin samasta lafkasta farkkushortsit ja niihinkin menee kyllä omaisuus ihan hyvin taskuihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom