Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaco sanoi:Elikkä kaverilla on kyseinen ongelma ,että penkkiä tehdessä perse vaan tuppaa nousemaan. Itse ajattelin ,että jos pistäis 25kg kiekon mahan päälle mutta se ei taida olla hyvä ratkaisu, joten ehdotuksia... ja kiitoksia näin etukateen. :kippis1:
Omskakas sanoi:Painojen pienentämisen kannalla olen minäkin. Jos se rauta ei nouse takamuksen nousematta, pitää sitä malmia vähentää tangosta.
Raven sanoi:Ei tämä ainoa ratkaisu. Riippuu aivan tapauksesta. Itse lähtisin tutkimaan jalkojen asentoa. Jalkoja hieman taaksepäin tai leveämmälle, niin ei tule "vipuvartta" nostaa sitä persettä, mutta saadaan myös edelleen hyöty jaloista itse nostoon.
Sitten on tietty niitä nostajia, jotka tahallaan nostavat persettä lisäkilojen takia. Tässä tapauksessa lähtisin laskemaan painoja.
jaco sanoi:Elikkä kaverilla on kyseinen ongelma
-Rookie- sanoi:![]()
miten nää ongelmat on aina kavereilla? :jahas:
Kunhan ongelma ratkeaa ja tieto lisääntyy.
-Rookie- sanoi:![]()
miten nää ongelmat on aina kavereilla? :jahas:
unreal sanoi:![]()
Osaisiko joku sanoa vielä missä vika kun penkki + muut punnerruslikkeet ottavat etuolkapäihin vähintään yhtäpaljon ellei enemmän kuin itse rintaan?
Edit: N. vuoteen en ole varsinaisesti etuolkapäitä treenannut ja etuolkapäät ovat vieläkin valovuoden päässä muusta ruhosta.
Force sanoi:Kuka vittu on muuten alunperin keksinyt, että penkkipunnerrus on rintalihasliike. Se on moninivel-liike johon osallistuu monta lihasryhmää ja rinta on yksi niistä. Ojentajat, olkapäät, yläselkä, rinta.
Horemheb sanoi:siis perse pysyy penkissä kun ei työnnä sitä irti siitä ja laittaa vähemmän rautaa!
Force sanoi:Kuka vittu on muuten alunperin keksinyt, että penkkipunnerrus on rintalihasliike. Se on moninivel-liike johon osallistuu monta lihasryhmää ja rinta on yksi niistä. Ojentajat, olkapäät, yläselkä, rinta.