Miten korjat "perse irti penkistä" tekniikka virhe

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Proteos sanoi:
Jep.. samaan olen itekin päätynyt. Nykyisin nostelen pelkästään "jalat ilmassa"-tyylillä , koska uskoisin sen sopivan omiin kehoilutarkoituksiin parhaiten. Tasapainon kanssa saa tosin olla aika tarkkana alussa kun ei ole niin montaa tukipistettä. Sitten joissakin saleissa on vielä tavallista kapeampia penkkejä jolloin tasapainon haku on entistä vaikeampaa.

Tätä tapaa itsekin suosittelisin juuri kehonrakennustyyppiseen harjoitteluun, kuten tuossa alussa jo mainitsin! Voimanosto tarkoituksessa nostaville tietenkin oikean ja itselle sopivan nostotekniikan kehittäminen nro yksi!

Proteos sanoi:
Jep.. samaan olen itekin päätynyt. Nykyisin nostelen pelkästään "jalat ilmassa"-tyylillä , koska uskoisin sen sopivan omiin kehoilutarkoituksiin parhaiten. Tasapainon kanssa saa tosin olla aika tarkkana alussa kun ei ole niin montaa tukipistettä. Sitten joissakin saleissa on vielä tavallista kapeampia penkkejä jolloin tasapainon haku on entistä vaikeampaa.

Meillä on just tollanen ärsyttävän kapea versio. Ei ole yhtään kiva tehdä jalat ilmassa kun asento on todella hutera. Mutta jotenkin on vaan oppinut pitämään sen perseen kiinni penkissä nostojen aikana, joten sen takia ei ole ongelmaa ton asennon suhteen.

.

käsipainoilla kun tekee, oikeaoppisesti jalat olisi penkillä, miksi ei myös penkissä? Silloin selkä ainakin olisi suorasti ja tasapainoisesti, kyllähän sillonkin pystyy joustamaan jaloilla jokatapauksessa.

Uskon kuitenkin, että frendilläs on vaikeaa myöntää, että ei pysty nostamaan samaa määrää puhtaasti :lol2:

Timba79 sanoi:
Meillä on just tollanen ärsyttävän kapea versio. Ei ole yhtään kiva tehdä jalat ilmassa kun asento on todella hutera. Mutta jotenkin on vaan oppinut pitämään sen perseen kiinni penkissä nostojen aikana, joten sen takia ei ole ongelmaa ton asennon suhteen.

Meillä salilla TechnoGymin-penkki, jossa jaloille oma tuki penkin päässä. Siihen saa jalat sen verran leveälle, että asento tukeva, vaikka jalat ylhäällä! Itse olen kyllä löytänyt tasapainon ihan sotilaspenkkityyliin, jalat "rinnalla"!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom