Miten jotkut saa yli 30 punnerrusta kerralla?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä on yrittäny harjotella niitä jo ainakin puol vuotta vähintään kerran viikossa mutta en vieläkään saa kun 20 punnerrusta kerralla :itku: mikä on sen homman salaisuus niinkun? Kiitos!

En mäkään pahemmin punneretele, joskus vaan huvin vuoks muutama.
Äsken koitn (6h sitten rinta treeni ja käsi treeni) ja nyt meni hyvin 50 punnerusta, ihan tappiin asti ei kiinnostanu kokeilla.
Yllättävän hyvin kyllä meni.

Testasin äsken ja 100 meni hyvin. Joskus aina punnertelen kun ei kerkeä salille ja kotona treenaa sen mitä treenaa. Olen melko hoikka sälli, ehkä se salaisuus on laihdutus?

Piti munkin kokeilla. Just oli äsken haba treeni. 200 punnerrusta meni.

Treenaa penkissä ykköstä paremmaksi, samalla punnerruksien määrä kasvaa. Ilman lisäpainoja ei kannata kauaa hinkuttaa.

Sitten niitä punnerruksiakin voi tehdä monella tapaa. Niitä voi tehdä niin että rinta jää 2cm lattiasta ja muutenkin hitailla negatiivisilla tai sitten niitä voi nylkyttää sen 100 minuutissa, jollai olemattomalla liikkeradalla.

Piti munkin kokeilla. Just oli äsken haba treeni. 200 punnerrusta meni.

Anteeks, 200 punnerrusta? Ois kiva tietää suoritustekniikka, koska eihän 200 punnerruksessa viel maitohapoille mee, minimissään 300 kohalla alkaa jo polttelee. Oletan, että teit 200 putkeen etkä rest paussina.

Anteeks, 200 punnerrusta? Ois kiva tietää suoritustekniikka, koska eihän 200 punnerruksessa viel maitohapoille mee, minimissään 300 kohalla alkaa jo polttelee. Oletan, että teit 200 putkeen etkä rest paussina.

Aistinko sarkasmia? ;)

Ite en lähe nyt punnerteleen ja tuloksia tänne postaan, ehkä menis se 30 just tai pikkasen päälle. Kovia punnertajia tuntuu täälä olevan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun tehdään enemmän toistoja esim punnerruksissa juuri niin aika iso osa voimasta tulee myös käsistä, itellä ainakin hyytyy kädet ekana.

kädet tosiaankin alkaa pahasti hyytymään siinä 15 punnerruksen kieppeillä. on mulla vähän mahaa kylläkin mutta ei uskois et se niin iso haitta ois..eikä se mikään iso maha ees oo...

Just koklasin ja 300 meni aika kevyesti, ei tullut edes hiki.

Ei vaineskaan, 30 on maksimi mitä olen saanut. Kestävyyslaji, ei sovi meikälle.

no puolen vuoden ajan vähintään kerran viikos...joskus meinannu unohtuu treeni mut ei kai se niin säännölistä oo? joskus oon melkein joka päivä taas viikos...teen malliin maitopurkki rinnan alla punnerruksii eli semmosii jotka nyt pitäs olla siedettävii eikä mitään huijaustakaan

Mulla menee putkeen noin 50-70, en oo testannu vähään aikaan. Treenatessa on tullu tehtyä vaan penkkiä ym. rinnalle, kun noi ei enää hirveesti lisää voimaa anna noi punnerrukset.

Helposti. Ei tarvi olla mitkään alle kympin rasvat. Vaatii vähän treenaamista, niin kroppa tottuu touhuun. toki mitä painavampa henkilö kyseessä, sen raskaampaa se on. Itse luikkuna 65kg painoisena ei tee ongelmia saada yli 50 punnerrusta kerralla. Treenasin "kovaa" eli kolmesti viikkoon tuota one hundred push-ups -ohjelmaa noin seitsemän-kahdeksan viikkoa. Ei kyllä mennyt yli sataa koskaan sitten (94 meni parhaimmalla kerralla, ja siinä alla oli juuri tehty 50 sarja). Taas ollaan aloitettu tuollaista treeniä kun armeija tulee eteen. Ei oteta riskejä, etteikö täydet pojot tulisi lihaskunnosta ;)

Mulla on rasvat 14% pintaan ja menee 70+, Rinta osuu kämmeneen kun pitää kättä litteänä maassa. Sain alle 30 punnerusta 1,5v sitten. Normaalilla salitreenillä, oikealla ruokavaliolla ja riittävällä levolla lieneen jotain vaikutusta asiaan. Jos et salilla jaksa treenata ja haluat vain punnertaa niin kokeile vaikka: http://hundredpushups.com/ Luulis 30 menevän nopeasti tuolla treenillä. En tiedä millaista roskaa on, sillä en ole kokeillut.

Turhauttava liike kaikin tavoin. En ole koskaan edes onnistunut testaamaan suurinta toistomäärää(joka tuskin menisi 20-25 yli), sillä jo 5 toiston jälkeen alkaa tympimään. 10 toiston kohdalla alan harkitsemaan jehovantodistajaksi ryhtymistä, kun punnertaminen on niin pitkästyttävää. 15 toiston kohdalla alkaa tuntumaan käsissä ja joskus olkapäissä(riippuen otteen leveydestä ja punnerruksen "syvyydestä") ja siinä kohtaa on hyvä lopettaa. Veikkaan tosiaan, että 20 menisi, mutta enempää en vaivautuisi edes tekemään.

Suositut

Back
Ylös Bottom