Miten jotkut saa yli 30 punnerrusta kerralla?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joskus vuosia sitten mulla meni 50, kunnollista treeniä ei ollut takana. Olin vaan niin kevyt ja harrastin taekwondoa, siellä tuli lihaskuntoa joskus väännettyä. Kotona joskus tein penkkiä, punnerruksia, vatsalihaksia jne. Vois kokeilla joskus että paljonko menis, luulisin että menis enemmän. Nykyään punnertelen tosi harvoin ja sillon ku punnerran, teen niin puhtaasti että rinta osuu maahan.

50-70? siis onko tuo ees mahollista ilman jotain 5% rasvaa?

on. oli opiskelujen ohella semmonen kokonaisvaltainen kuntotesti tossa syksyllä ja meni muistaakseni 44 yhteen putkeen.

samaisessa testissä tuli pihdeillä rasva% 19.

painoin tuollon muistaakseni 88kg.

eli ihan mahdollista.

No siis pitkällä treenitaustalla tuo 50 menee vaikka kuinka pitkän tauon jälkeen vararengas vyötäröllä. Täytyy muistaa, että omalla painolla punnerrettaessa selän lihaksistosta on huomattavasti enemmän apua kuin esim. penkkipunnerruksessa. Ei ole myöskään haitaksi, jos omistaa vahvan keskivartalon, jolloin ei tarvitse keskittyä itse asennon pitämiseen juurikaan.

Kokeilimpa huvikseen ja tein viimesen päälle oikealla (bloodsportin;)) tekniikalla. Ja 170 meni, loppuun asti en ajatellut tehdä, koska parin minuutin päästä puntille. -->

no puolen vuoden ajan vähintään kerran viikos...joskus meinannu unohtuu treeni mut ei kai se niin säännölistä oo? joskus oon melkein joka päivä taas viikos...teen malliin maitopurkki rinnan alla punnerruksii eli semmosii jotka nyt pitäs olla siedettävii eikä mitään huijaustakaan

rinta maahan vaan pompauttamatta. tarkotin lähinnä millanen on yksittäinen treenikerta ja miten on kuormituksen lisäys suunniteltu.

Ite treenasin joku aika sitten puolessa vuodessa lähtöarvoista 40 -> 100 punnerrukseen, suht leveetä otetta tosin käyttäen ku olkapäät sanoo poks joka kerta alas mennessä jos jotain "normaalia" otetta käyttää. Kapeemmalla (olkapäiden poksumisesta välittämättä) meni vähän päälle 80. Painoa oli tuolloin vähän päälle 70kg (ja jo 74-kilosena terkkari oli sitä mieltä, että painoa ei olisi varaa saada kovin paljoa lisää -__-). Tosin treenasin punnerrukset 4x viikkoon + punttireenit, mahtaisikohan yksinkertaisesti reenin lisäämisestä olla apua?

Back
Ylös Bottom