Miten Dietata että läski lähtee, mutta lihat ei???

Ite tässä ihmettelen että millä eiväillä sen dietin alottas, jotta saa tuon rasvamahan sulamaan ? Painoa 112 kiloa kaverilla, rasvoista ei mitään hajua miten paljo mutta, lemmenkahvoista saa kiinni ku ottaa. Onko se sillai että lopetan hiilareitten mussutuksen ja mussutan protskua ja rasvaa ? Mutta miten sitte jaksaa treenata jos ei yhtää hiilareita lihaksissa ??? Kertoopa joku viisaampi, hyvän diietin, millä saa rasvat pois muutamassa kuukaudessa...aattelin treenata edelleen Dorian Yates tyylillä 2 on 1 off.

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähitellen vähennät hiilareita ruokavaliosta ja siistit muutenkin kaiken turhan shitin pois. Protskua pitää saada riittävästi. Oon pariinkin otteeseen sitä hehkuttanut täällä, mutta sanon sen vielä kerran : Älä aloita liian ärhäkästi sitä dieettiä. Lähtee lihoja turhaan ja menee aineenvaihduntakin solmuun. Rauhallisesti liikkeelle, jos et ole aerobista harrastanut aikaisemmin, niin pari kertaa viikossa aamuaerobinen tyhjään mahaan (kuppi kahvia tms. ennen lenkkiä), tai jos olet liikkunut paljon jo ennestään, niin sellainen 3-4 kertaa/viikossa aamuaerobiselle on ainakin itselleni sopiva määrä. Hyvät rasvat ja protskut kunniaan. Kerran viikossa mahdollinen hiilaripäivä, pitää aineenvaihdunnan hereillä.

Edit: Niin joo, jäi mainitsematta että pidä ruokailujen välit melko lyhyinä, syö kerralla hieman vähemmän, mutta syö useammin. Illalla protskupainotteisesti. Searchilla ja FAQ:ista löytyy lisäinfoa.

Mun mielestä sun kannattaa lähteä liikkeelle siitä, että siistit aluksi sun ruokavalion ja painotat sen niin, että hiilarit tulis aamusta ja ennen treeniä.

Eli kaikki turha pois. Eläinrasvat minimiin -> mukaan hyviä rasvoja ( pellavansiemenrouhe, pellavansiemenöljy, oliiviöljy, kalaöljy, rypsiöljy...)

Lyhyet hiilarit pois niin tarkkaan kuin suinkin. Eli pöytäsokeri, sokerilla makeutetut jugurtit, leivonnaiset yms..Hedelmien käyttöäkin kannattaa vähentää ( huomio vitamiinien saanti! )

Ne hiilarit mitä syöt pyri ottamaan juureksista ja vihanneksista.

Huolehdi, että saat riittävästi proteiinia, mun mielestä 2g / painokilo on minimi dietillä! Proteiinitkin olis hyvä painottaa niin, että nopeasti imeytyvät kuten hera otettas aamuisin ja treenin jälkeen. Päivisin Soija on mielestäni dietillä loistava vaihto-ehto ja yöksi maitoproteiinia, joko kaseiini jauheena tai esim. raejuustosta. Kannattaa kuitenkin huolehtia, että proteiini tulee riittävän monipuolisista lähteistä ( kanamuna, broileri, kala....)

Syö pieniä aterioita vähintään 6 kertaa päivässä, jotkut syövät jopa 12 kertaa päivässä!

Tällä karisee jo ensimmäiset kilot parin viikon aikana.

Sitten seuraavaksi alkasin vaikkapa viikolla 3 vähentämään kaloreita aluksi vaikkapa 400-500kcal.

Sitten viikolla 4 lisätään airobista liikuntaa, esim 2 päivänä 30min aamuisin ennen aamupalaa. Kannattanee jouda vihreää teetä pari kuppia tai kahvia ilman sokeria ennen tuota lenkkiä.

Näin jatketaan, eli joka toisella viikolla lisätään airobista liikuntaa ( ei yli 40 min kerralla ) ja joka toisella vähennetään vähän kaloreita.

Sitten jos ja kun tulee stoppi, eli aineenvaihdunta hidastuu laskeneen energian saannin myötä voidaan käyttöön ottaa joku tehokas fat burner tuote.

Tehokkain olisi tietysti efedriini-kofeiini-aspiriini ( ECA ) yhdistelmä.

Tsemppiä dietille!

DIEETTI!

Elikkä jätän pois nuo valtavat riisivuoret ja makroonivuoret mitä yleensä mussutan naamaan pitkin päivää, ja syön niitten sijaan esim. kanan kanssa mutaman tomaatin tai tuorekurkkua??? Onko haittaa jos ennen treeniä esim. nappaa maltoa naamariin että jaksaa painaa ?? :eek:

Itse jättäisin sen malton pois.. syö mieluummin vaikka pari tuntia ennen reeniä kevyt lautasellinen puuroa. ja jos haluat niin sitten treenin jälkeen palautusjuomassa vähän maltoa.

Voisikos joku pasteta url josta saisi lisää tietoa tuosta Dorian Yatesin jutusta..

Ja toinen kysymys vielä. Siis minkä vuoksi dietiillä ei sopisi paljon riisiä/makaroonia syödä? Minulla itselläni olisi myös pudotettavaa, mutta luulen, että se tässä alkaa putoilemaan aika itsestään kun katson vähän etten popsi mitään hirveän rasvaista/sokerista.. Lajitreeniä 3x vko ja siihen vielä punttisali 2x vko.. Tuo aamuaerobinen kyllä miellyttäisiä, muttakun ei siihen oikein motivaatiota/aikaa/energiaa riitä :(

malto

Älä ota maltoa ennen treeniä ja jos tarve vaatii jätä malto pois "palautusjuomastakin"/koko juoma! Mahdollisimman vähän hiilihydraatteja. Vain sen verran että jaksaa treenata ja tehdä tarvittavat askareet. Syö ihan normaali ateria (vähän hiilareita) ennen treeniä ja korvaa ns "palautusjuoma" normaaliaterialla! Joskus aikoinaan huomasin että tällä oli suuri vaikutus tiukistumiseen. Ja jos ei meinaa läski lähteä perinteisellä dietillä kokeile ketogeenista diettiä! Helppo noudattaa ja rasva palaa useimmilla todella tehokkaasti kunhan energiansaanti on alle kulutetun. Itse en lähtisi liikaa aerobista harjoittelua tekemään jos tavoitteena on lihaksikas ja tiukka olemus. Tärkein tekijä rasvan palamisessa on kuitenkin ruokavalio. Mutta pakko vielä sanoa että hankala on kertoa kellekään mitään yleispäteviä diettiohjeita jotka toimisivat kaikilla. Se mikä toimii jollain ei välttämättä toimi toisella!

Läskit pois

Dieetti on potkastu käyntiin, tosin vituttaa rankasti ku viikon ajan oli paskatauti ja paskannin 6 kg painosta poies...mutta kyllä ne nesteet takasin tulee parissa viikossa ja rasvathan palaa koko ajan kun treenaa järkälemäisellä intensiteetillä...

:kippis1:

mulla itseasiassa oksennustaudin seurauksena olen saanut laihdutettua kunnolla. Painoin viime kesänä vielä yli 90kg, joskus jopa 95kg. Joulun tienoilla painoin 85kg, jolloin iski 2 päivän ripuli ja hävisi 5kg, joka EI tullut takaisin, vaikka toki neste tuli. sen jälkeen olen saanut painoni pidettyä alle 80kg:ssä, vaikkakin läskiä on vielä, sekin olisi tarkotus saada poltettua ennen kesää.

Henki toreissa!!!

Vittu käykö siinä sitte nytte niin että ku jättää dieetillä hiilarit minimiin niin salilla ei jaksa paahtaa entiseen malliin, vetelin tuossa kyykky 125 :lla kymppejä niin vittu olin niin puhki muutaman sarjan jälkee että ei mitää järkeä. Ja siitä puuskutuksesta ei tullut loppua puuskutin alusta loppuun vaikka yritin pitää pitempääkin taukoa. Onko se vittu nyt niin että sitä saa kyykätä ottanahka silmillä ku ei vedä hiilareita paljoa??? Ja jos vetää sitte nii lemmekahvat ei lähde poies???

:curs: :kippis1: :curs:

ei putoo tuloskunto kun vedät päivän ainoot hiilarit just sopivasti 1h ennen treeniä. ainakaan mulla. Hommeli mennyt tähän malliin jo useempi kuukausi. Vaikka kalorit on ihan minimissä (liiankin I know) ja suurin osa kaloreista tulee proteiinista.

olen usein ihmetellyt tota porukoitten intoa vetää hiilaria treenin JÄLKEEN, itse vedän kyllä ennenja tulokset paranee/paino tippuu. omituista kyllä varmaan monen mielestä, mutta kyse onkin siitä mistä painosta ja tuloksista lähdetään alkuun...kai

Eikös se ketodieetti oo aika kova sana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom