Miten dieetit on lähteny käyntiin? Tähtäimessä kevät 2007!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
jep dieetti mallissaan, väsynyt mutta onnellinen reilu 4vkoa ja sitten näytetään työmme tulokset!! Kysymystäkin pukkaa... missähän haarukassa kisaajien rasva prossat on liikkuneet? Kävin tuossa in body mittauksessa ja olisi senkin puolesta kiva kuulla..:rolleyes:

Täällä paahdetaan myös väsyneenä, mutta suht onnellisena stressaamatta tulevasta. Paino ei tipu, kun nesteitä kroppa täynnä, kun pakko syödä enemmän hiilaripitoista hurjan aerobisen takia...huomenna taas tuskaisa päivä, yhteensä 5h aerobista + salitreenit :curs: Onneksi sain akupunktiohoidon myös huomiselle, että jaksaa taas :D Loppuviikko on aina niin helvetin tuskaisaa..onneksi yötyöt loppuu pääsiäisen jälkeen, niin saa levätä ees vähän :rolleyes: (= tarkoittaa sitä, että salilla treenataan lujempaa viikonloppuisin) Tosin päivätöissä menee edelleen loppuun asti noin 12-14 tuntisia päiviä...mut onneksi kesä tulee ja linnut laulaa :) Hurjasti tsemppiä kaikille!!!

T. :wanha: ja nuukahtanut...melkein ainakin

kokeilin tanssija-aikojeni vanhaa kokomekkoa, joka on size 34 ja se suorastaan sujahti päälle! en ole voinut käyttää sitä moneen vuoteen, koska se ei veny yhtään ja olen ollut liian tuhdissa kunnossa siihen. tai no, eipä tuo normikoko 38 mikään "tuhti" ole, mutta kyllä se nykykuntoon verrattuna isolta vaikuttaa :rolleyes: .

dieetti on purrut paremmin kuin uskoin mahdolliseksi. tuo aiemmassa postissa mainitsemani vaatekoko 34 on nyt näköjään ihan vakio, sillä kävin ostamassa dieettifarkut ja nekin ovat kokoa 34. eikä mikään ihmekään, että housukoko pienenee monta numeroa, ompelijani tuossa nimittäin kertoi, että lantionympärykseni on kaventunut yli 10 sentillä :eek: . aivan mahtavaa! entinen ikuinen metriperse on muisto vain. paitsi että se tulee aivan varmasti kisan jälkeen takaisin :lol2: ja sitten dieettifarkut ovat muisto vain.

rasvaprosenttiani en tiedä, kun en ole ikinä käynyt mittauttamassa, mutta ei se kovin korkea voi enää olla. valmentajan (ja ihan omien silmienkin) mukaan kisakuntoon ei ole matkaa kuin ihan pari kiloa peffalaardia, niin sitten alakerran tiukkuus olisi täysin samaa paria yläkerran kanssa, joka alkaakin paikoin olemaan säikeillä. vaa'an lukemista en enää välitä, kun ainoa, mikä enää kiinnostaa, on pakaroiden nipistystesti ja paljonko siinä jää sormien väliin rasvaa. tosi tieteellinen tutkimusmenetelmä siis :D .

edelleen on kamalan kylmä koko ajan enkä taida luopua villasukista, säärystimistä ja kaulaliinasta sisätiloissa ennen kisapäivää :) . onneksi sentään lämpiän ulkona vähäksi aikaa! lenkkikelit on jo aivan mahtavat ja auringonpaiste antaa lisäenergiaa.

vikat 4 viikkoa enää edessä, kohta pääsee jo lavalle!!!

Heippa,

Tänään kateltiin taas kuntoa ja kyllä täälläkin edetään kivasti. Paino tippuu ruokavalion muutoksen myötä taas kivaa tahtia ja dieetti etenee. Ei meinannut vanha koulukaveri kadulla tunnistaa kun olin kuulemma niin kapoisan näköinen. Vaatteita jouduin myös hommaamaan ja koko 34 ja XS oli nyt jo myös ostoslistalla.

Ainoana miinuksena täytyy sanoa, että pieni flunssa vaivaa, mutta onneksi huomasin oireet heti ja C-vitamiinia, glutamiinia jne. uppoaa reilusti. Enää tosiaan viimeiset viikot edessä ja alkaa perhoset lentelemään vatsassa. Ihanaa kevät etenee vauhdilla ja kohta on vappu, jolloin voi jo vähän rentoutua ja herkutella...

carina, mitäs me kolmeneloset :D , ihanaa tämä kaventuminen! en yhtään ihmettele, että koulukaveri ei ole tunnistanut, sinä oletkin kaventunut todella paljon. toivottavasti flunssa talttuu! ei ole reilua, jos joutuu sairastamaan näin lähellä kisoja :( .

tuli muuten mieleen hääpuvustasi, että miten olet suorittanut tai ajatellut suorittaa sen hankinnan? siksi mietin, kun saatat olla häissä niin eri kokoa kuin nyt tai esim. talvella olit, niin miten saat oikean kokoisen puvun? kaikesta mäkin huolestun :rolleyes: . itse teetin hääpukuni ja muutokset oli siksi aika helppoja tehdä, kun asu oli ompelijalla hääpäivään saakka.

ihan yleisesti ajattelin jo kysellä muilta, mitä suunnitelmia ihmisillä on kisaillalle? naisten fitness on ohi klo 18 mennessä ja sitten saa juhlistaa hyvin mennyttä dieettiä ja kisasuoritusta. jääkö moni katsomaan miesten gp:tä? meillä on tarkoituksena mennä lähiporukalla (perhe ja lähimmät ystävät) meidän lempiravintolaan syömään ja sitten arnold'sin kautta kotiin. missään nimessä en lähde bailaamaan enkä alkoholiin koskisi pitkällä tikullakaan, hyvä ruoka ja seura ja tietysti lepo ovat tärkeimpinä mielessä.

kiva juttu muuten, kun vappu on heti kisojen jälkeen, niin on töistä monen päivän vapaa ja saa palautua kisoista kunnolla ja maata sohvalla oman kullan kainalossa tiistaihin asti :haart: . vapuksikaan en halua mitään biletystä, vaikka kaverit ovat sitä niin toivoneet. kuka muka tarvitsee alkoholia, kun suklaa on keksitty :D ? se kun on mielestäni ainoa todellinen nautintoaine. kisailtaa odotellessa...

carina, mitäs me kolmeneloset :D , ihanaa tämä kaventuminen! en yhtään ihmettele, että koulukaveri ei ole tunnistanut, sinä oletkin kaventunut todella paljon. toivottavasti flunssa talttuu! ei ole reilua, jos joutuu sairastamaan näin lähellä kisoja :( .

tuli muuten mieleen hääpuvustasi, että miten olet suorittanut tai ajatellut suorittaa sen hankinnan? siksi mietin, kun saatat olla häissä niin eri kokoa kuin nyt tai esim. talvella olit, niin miten saat oikean kokoisen puvun? kaikesta mäkin huolestun :rolleyes: . itse teetin hääpukuni ja muutokset oli siksi aika helppoja tehdä, kun asu oli ompelijalla hääpäivään saakka.

ihan yleisesti ajattelin jo kysellä muilta, mitä suunnitelmia ihmisillä on kisaillalle? naisten fitness on ohi klo 18 mennessä ja sitten saa juhlistaa hyvin mennyttä dieettiä ja kisasuoritusta. jääkö moni katsomaan miesten gp:tä? meillä on tarkoituksena mennä lähiporukalla (perhe ja lähimmät ystävät) meidän lempiravintolaan syömään ja sitten arnold'sin kautta kotiin. missään nimessä en lähde bailaamaan enkä alkoholiin koskisi pitkällä tikullakaan, hyvä ruoka ja seura ja tietysti lepo ovat tärkeimpinä mielessä.

kiva juttu muuten, kun vappu on heti kisojen jälkeen, niin on töistä monen päivän vapaa ja saa palautua kisoista kunnolla ja maata sohvalla oman kullan kainalossa tiistaihin asti :haart: . vapuksikaan en halua mitään biletystä, vaikka kaverit ovat sitä niin toivoneet. kuka muka tarvitsee alkoholia, kun suklaa on keksitty :D ? se kun on mielestäni ainoa todellinen nautintoaine. kisailtaa odotellessa...

Tää flunssa sucks :curs: :curs: :curs: ottaa niin päähän kun ulkona on tollainen sää, että olisi mieletön lenkkeillä ja salillekkin tekisi mieli, mutta kun ei voi niin ei voi.

:offtopic: [tämä ei liity kisa-asioihin] Meidän häät tulee olemaan pienet häät perheen kesken ja lähdemme sitten 4 viikoksi häämatkalle nauttimaan. En laita päälleni perushääpukua, joten sinäänsä ei tule olemaan ongelmaa sen suhteen, mutta mitään vaatetta en ole vielä hommannut juuri siksi, kun ei ole mitään hajua minkä kokoinen olen heinäkuussa :) [/ :offtopic: loppuu]

Kisan jälkeisestä illasta olen jutellut siskoni kanssa, eli suunnitelmat kuullostaa aika samanlaisilta kuin sullakin, eli siskot, vanhemmat sekä avokki tulee tietty kattomaan kisoja ja kimpassa suunnataan sitten syömään jonnekkin ravinteliin. Toki evästä pitää ottaa kisapaikalle mukaan, että saa heti kisojen jälkeen ensimmäiset suklaat tungettua nassuun (Pätkis mini bites pussi on houkutellut jo siitä asti kun se on vuoden vaihteessa (?) lanseerattu) :kuola: Alkoholi ei ole minullakaan ensimmäisenä himotuslistalla vappuna, vaan ruoka :D .

Olen talvilomalla kisaviikon tiistaista alkaen, joten palaan töihinkin vasta sitten vapun jälkeen, tulee kiva breikki ja lomalla hoitaa paremmin noi maalausurakat jne. Mutta kisojen jälkeen en uskalla antaa itseni sukeltaa herkkulaarien ääreen liian pitkäksi aikaa muuten pullahdan tohon pakkotoisto-open lähtökuntoon alta aikayksikön... :rolleyes: , joten vapun jälkeen paluu arkeen ja tiukasti ruokavaliolle.

Mutta vinkkinä kaikille, eli pieni mainos:
Stockan Hulluilta Päiviltä löytyy muuten halvalla sitten Gilette Venus teriä (3x4kpl teräpakettia) ja Gillette Satin Care -ajelu geeliä 2kpl/paketissa sekä erilaisia ihania ihovoiteita jättipurkeissa... Eli jos haluatte lähteä ruuhkaan palloilemaan, niin nyt voi hyvin täydentää varastoja, sillä ihon rasvailuthan on kaikilla täydessä vauhdissa ja kohta on tuo kaikkien ihokarvojen ajelusessiokin edessä...

Täällä mennään ihan ok fiiliksillä! Paino tippuu tasaista puolen kilon viikkotahtia ja valmentajan kanssa tultiin eilen siihen tulokseen, että kisakunto alkaa olla parin kilon päässä :) Sinäänsä ihan lohdullista kuulla, koska itse olen ajatellut, että se on 4 kilon päässä :D (väkisin tulee verrattua edelliseen kisapainoon).

Aamulenkkejä pidennettiin tästä aamusta lähtien (oikeesti kävely ON tylsää!!!!) ja kalorivaihteluilla ja matalilla hiilareilla mennään. Lauantaitankkaukset jatkuu edelleen ja ensi lauantaina aionkin syödä mämmiä (vähän :D ) pääsiäisen kunniaksi (maistuu varmaan hyvälle rasvattomalla maidolla ja makeutusaineella kuohukerman ja sokerin sijasta...)!

Hurjaa ajatella, että enää 3 viikkoa työtä ja sitten viimeinen viikko. Tiedän, että aika tulee menemään tosi nopeasti, pääsiäisreissu kotiin (:haart: ) tuo mukavaa vaihtelua ja sittenpä ei enää kauaa aikaa olekaan kun saa jo mennä laittamaan kynsiä, käydä kampaajalla, aloittaa maalaamisen jne...Hui!! :)

odotin eilistä ihan hullun lailla ja vain siitä syystä, että se tarkoitti kisakuukauden alkamista. vihdoinkin huhtikuu :) ! valmentajan kanssa kun juteltiin puhelimessa ja sovimme treffit torstaille, totesin, että noin loppuviikosta kun nähdään niin siinähän on sitten enää 3 viikkoa kisaan. valkku melkein säikähti, kun tajusi, että niinpä onkin. tässähän täytyy puhua jo tarkemmin kaikista viimeistelyistä, kun aikaa on näin vähän jäljellä.

mitään muutoksia dieettiin ei tässä vaiheessa tehty, samat kalorit ja aamuaerobisten määrät pidetään voimassa. salitreeniä on hieman kevennetty ts. vähennetty kovien sarjojen määriä, jolloin treenitkin ovat kestoltaan lyhyempiä. hyvä vain, jää enemmän aikaa venyttelylle iltaisin.

Ai niin, unohdin!! Ingman teki mulle paskaisen tempun. Viime dieetillä jo pelkäsin, kun tuli se saakelin Domino-jäätelö, että jos ne tekee siitä minttuversion, niin saattaa käydä hassusti. Eiköhän eilen pakastealtaan ohi kävellessä silmään pistäny mintunvihreä jäätelöpaketti jossa luki Domino!!!! NÖYYYY! Miksi teitte tämän nyt?! Miksi ette 4 viikon päästä? :itku:

En voi mennä enää kauppaan loppudieetillä :jahas:

:wall:

:D

akki, minulle vastaavan ongelman aiheutti valion classic-jäätelöt. heillä on uutuusmakuna korvapuusti ja tokihan puustinen puusteista tykkää :D . onneksi en kävellyt läheltäkään jätskilaareja vähään aikaan, niin en tiedä, onko noita jo lähikaupassani, mutta mainoksia olen nähnyt. no, vappua odotellessa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei voi olla korvapuustin makuista jäätelöö :eek:

Kaikkee ne helvetti meidän pään menoksi keksii :D

Every goal—regardless of how complex or difficult—is nothing more than a series of steps that must be completed along a path, from one objective to another.

Tsemppiä tytöt!! Loppukiri häämöttää, nyt ollaan jo lähellä maaliviivaa! Se kisahan on vain se kirsikka siellä kakun päällä. Täysillä eteenpäin... ne jäätelöt ei häviä minnekään sieltä pakastealtaasta! :D

Mä oon aivan täpinöissäni teidän puolesta! :hyper:

Pääsiäisterveisiä Kajaanista :haart:

Täällä mennään tosi hyvillä fiiliksillä! Takana 80 min aamulenkki sisson kanssa auringonpaisteessa (eilinen lumituiskulenkki ja kiroaminen on jo unohtunut :D ) ja eilinen punnitus tuotti parhaan tuloksen pitkään aikaan, -800 g!!!! Viime viikolla olo olikin kyllä välillä sen mukainen, kauhea väsymys vaivasi, mutta ajattelin, että toivottavasti tää nyt sitten toimii ja toimihan se!

Kotisalilla treeni kulki kivasti ja äiskän ruoat on kivaa vaihtelua omiin dieettipöperöihin. Hirvipaisti ja savustettu kuha ei kuulosta ollenkaan huonoilta vaihtoehdoilta ;) Huomenna taas paluu arkeen, mutta hällä väliä. 2 vkoa täysillä ja sitten onkin jo kisaviikko!!!!

Jaksamisia vielä loppumetreille kaikille!!! Kohta päästään näyttämään mitä ollaan saatu aikaan!! :rock:

Ja se niistä hyvistä fiiliksistä. Eilen aamulla heräsin kurkkukipuun. Illaksi nosti kuumeen 38,7:ään, enpä muista milloin viimeksi oisin ollu noin kovassa kuumeessa. Nyt makaan kotona peiton alla ja toivon että viimeiset rasvat palaa vaakatasossa. Oikeesti, en edes viitsi kirjoittaa tähän kaikkia ajatuksia mitä päässä tällä hetkellä pyörii. Sen sanon, että suurin osa niistä ajatuksista alkaa v-kirjaimella ja päättyy u-kirjaimeen.

:itku: :itku: :itku: :itku: :itku:

Akki, voi perrrrrhana sentään!:( Älä kuitenkaan nyt lannistu, tuo viimehetken sairastuminen ei oo ollenkaan tavatonta saati harvinaista. Kyllähän se stressaa ja riepoo, mutta älä anna minkään nyt lannistaa sua! Lepäät niin kauan kun sairastat ja sitten jatkat normaalia kisaan valmistautumista. Kuume muuten lisää energiankulutusta normaalista 10% per aste;);) Oon pitäny sulle kokoajan peukkuja ja pidän edelleen. Pidä lippu korkeella nainen!

Kiitos Haukkari, sun peukut varmaan auttoi :haart:

Tauti meni päivässä ohi, nosti kuumeen korkealle ja seuraavana yönä se laski itsekseen ilman lääkkeitä. Lepäsin seuraavan päivän ja se ei enää noussu takas. Eilen varovasti salilla ja tänään jo aamulenkillä mahtavassa kelissä. Nyt taas jaksaa!! Painokin oli tippunut taas 600 g, mikä on mulle tässä vaiheessa paljon!! MAHTAVAA!! Nyt mä taas jaksan uskoa, että mä oikeesti pääsen sinne lavalle. Tänä aamuna peilistä nimittäin katsoi joku, joka näyttääkin jo kisaajalta ;)

Mitkäs on muiden fiilikset? Se on nimittäin enää tasan 2 viikkoa kisa-aamuun!!!! :rock:

Kiitos Haukkari, sun peukut varmaan auttoi :haart:

Tauti meni päivässä ohi, nosti kuumeen korkealle ja seuraavana yönä se laski itsekseen ilman lääkkeitä. Lepäsin seuraavan päivän ja se ei enää noussu takas. Eilen varovasti salilla ja tänään jo aamulenkillä mahtavassa kelissä. Nyt taas jaksaa!! Painokin oli tippunut taas 600 g, mikä on mulle tässä vaiheessa paljon!! MAHTAVAA!! Nyt mä taas jaksan uskoa, että mä oikeesti pääsen sinne lavalle. Tänä aamuna peilistä nimittäin katsoi joku, joka näyttääkin jo kisaajalta ;)

Mitkäs on muiden fiilikset? Se on nimittäin enää tasan 2 viikkoa kisa-aamuun!!!! :rock:

Fiilikset: LÄSKI... :curs: Toivo silti elää vielä, kun koristelee vapariasua ym. Kohta se on totta ja toivottavasti viimeiset rutistukset vielä saa jotain aikaan...en halua näyttää norsulta :D

Fiilikset: LÄSKI... :curs: Toivo silti elää vielä, kun koristelee vapariasua ym. Kohta se on totta ja toivottavasti viimeiset rutistukset vielä saa jotain aikaan...en halua näyttää norsulta :D

Tiedän fiiliksen...Mutta kyllä se loppurutistus ja nesteiden poisto auttaa varmasti :thumbs:

Itse oon vaan tässä toisen dieetin aikana miettinyt, että miksi tää kunto ei näytä omaan silmään miltään. Tulin siihen tulokseen, että ekalla dieetillä, kun ei koskaan ollut painanut alle 56 kg näillä lihaksilla, kaikki mikä meni sen alle, aiheutti :eek: -reaktioita ja ajatuksia, hitto mä oon kireä. 54 kiloisena ajattelin, että tää on hyvä offipaino, tässä näytän hyvältä. 52 kiloisena ajattelin, että huhhuh, oonpa liian pieni ja luiseva. Nyt painan 51 kg ja tuntuu, että joopa joo, 2 vkoa kisoihin ja kunto on tää. Mut kerran ku on painanut sen 48,4 kg niin onhan tää tietty enemmän :rolleyes: Mut näin tää vaan muuttaa kehonkuvaa...ei sille mitään voi...Tuleehan tuosta painoa lähtemään vielä ja alle 50 kiloon taas mennään, eli ehkä mä sitten uskon viimeinkin, että pääsin kisakuntoon :D

akki, mahtavaa, että tautisi meni noin nopeasti ohi :) ! varmasti aivan kamalaa sairastua näin lähellä kisoja, mutta onneksi selvisit tästä säikähdyksellä.

omat fiilikset on jotenkin aivan uskomattoman hienot. ne täälläkin hehkuttamani koon 34 dieettifarkut ovat jo löysät ja kunto senkun kiristyy. bikinien viimeisin sovitus viikko sitten pisti jo jännittämään, kohta sitä ollaan lavalla. ihanaa!

Moikka, kaikki kevään kisaajat:)
Tahdon vaan sanoa kaikille kultsan kisaajille hirveesti tsemppiä kahdelle vikalle viikolle:thumbs: .Näitä teidän kisa fiiliksiä on ollut mukava lukea, mutta oon myös melkein itku silmässä joskus lukenut.
Itse kun jännitän ihan hirveesti ensimmäistä kisadiettiä, mikä alkoi itseasiassa juuri tänään, niin oon saanut täältä hyviä "voimavaroja" teiltä kaikilta tulevaa koitosta varten:)
Ei muuta kuin kaikille:whip: ja moikka, nähään kultsalla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom