Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kokeilin tanssija-aikojeni vanhaa kokomekkoa, joka on size 34 ja se suorastaan sujahti päälle! en ole voinut käyttää sitä moneen vuoteen, koska se ei veny yhtään ja olen ollut liian tuhdissa kunnossa siihen. tai no, eipä tuo normikoko 38 mikään "tuhti" ole, mutta kyllä se nykykuntoon verrattuna isolta vaikuttaa .
carina, mitäs me kolmeneloset :D , ihanaa tämä kaventuminen! en yhtään ihmettele, että koulukaveri ei ole tunnistanut, sinä oletkin kaventunut todella paljon. toivottavasti flunssa talttuu! ei ole reilua, jos joutuu sairastamaan näin lähellä kisoja :( .
tuli muuten mieleen hääpuvustasi, että miten olet suorittanut tai ajatellut suorittaa sen hankinnan? siksi mietin, kun saatat olla häissä niin eri kokoa kuin nyt tai esim. talvella olit, niin miten saat oikean kokoisen puvun? kaikesta mäkin huolestun . itse teetin hääpukuni ja muutokset oli siksi aika helppoja tehdä, kun asu oli ompelijalla hääpäivään saakka.
ihan yleisesti ajattelin jo kysellä muilta, mitä suunnitelmia ihmisillä on kisaillalle? naisten fitness on ohi klo 18 mennessä ja sitten saa juhlistaa hyvin mennyttä dieettiä ja kisasuoritusta. jääkö moni katsomaan miesten gp:tä? meillä on tarkoituksena mennä lähiporukalla (perhe ja lähimmät ystävät) meidän lempiravintolaan syömään ja sitten arnold'sin kautta kotiin. missään nimessä en lähde bailaamaan enkä alkoholiin koskisi pitkällä tikullakaan, hyvä ruoka ja seura ja tietysti lepo ovat tärkeimpinä mielessä.
kiva juttu muuten, kun vappu on heti kisojen jälkeen, niin on töistä monen päivän vapaa ja saa palautua kisoista kunnolla ja maata sohvalla oman kullan kainalossa tiistaihin asti :haart: . vapuksikaan en halua mitään biletystä, vaikka kaverit ovat sitä niin toivoneet. kuka muka tarvitsee alkoholia, kun suklaa on keksitty :D ? se kun on mielestäni ainoa todellinen nautintoaine. kisailtaa odotellessa...
Kiitos Haukkari, sun peukut varmaan auttoi :haart:
Tauti meni päivässä ohi, nosti kuumeen korkealle ja seuraavana yönä se laski itsekseen ilman lääkkeitä. Lepäsin seuraavan päivän ja se ei enää noussu takas. Eilen varovasti salilla ja tänään jo aamulenkillä mahtavassa kelissä. Nyt taas jaksaa!! Painokin oli tippunut taas 600 g, mikä on mulle tässä vaiheessa paljon!! MAHTAVAA!! Nyt mä taas jaksan uskoa, että mä oikeesti pääsen sinne lavalle. Tänä aamuna peilistä nimittäin katsoi joku, joka näyttääkin jo kisaajalta ;)
Mitkäs on muiden fiilikset? Se on nimittäin enää tasan 2 viikkoa kisa-aamuun!!!!
Fiilikset: LÄSKI... :curs: Toivo silti elää vielä, kun koristelee vapariasua ym. Kohta se on totta ja toivottavasti viimeiset rutistukset vielä saa jotain aikaan...en halua näyttää norsulta :D