Miten dieetit on lähteny käyntiin? Tähtäimessä kevät 2007!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
ekalla viikolla lähti 800 g, tokalla 600 g eli hyvin täällä aikataulussa ollaan :) . vatsasta muutoksen parhaiten huomaa ja joskus pitääkin kesken vaparitreenin ihailla vatsoja peilistä :D .

tänään pudotettiin kaloreita 2400:sta 2200 kaloriin ja edelleen saan syödä oikein reippaasti sapuskaa. välillä tosin itselläkin on ollut samaa ongelmaa kuin akkilla eli noin ison ruokamäärän syöminen tuottaa vaikeuksia, mutta toisaalta kun miettii niitä tulevia matalien kalorien päiviä, tätä määrää pitääkin ihan nautintona.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Eilen piti sitten erota = ruokahalu katoaa kokonaan. Sain syötyä hurjat 1000 kaloria...Noh, eiköhän se tästä ala pikkuhiljaa maistumaan..pakko. Ei jaksa muuten edes treenata. Mutta perkele periksi en anna!! Onhan mulla aina ruokapuntari ja kalorilaskuri.fi :D

Siis tuli ero? Oliko pitkä suhde? Olen tosi pahoillani puolestasi:( Nyt vaan päättäväisesti kohti kisoja, älä anna exän pilata sun kisoja:) Tsemppiä:thumbs:

1.1.2007 Lähti dietti täysillä käyntiin. Joulukuussa jo aloitettiin, mutta sit iski kaikki mahdolliset virukset päälle ja kipeenä makasin koko kuukauden. Nyt on menny todella hyvin nämä tammikuun pari viikkoa ja kalorit nyt jossain 2000 kieppeillä. Aerobista tulee joka päivä 1h aamulla ja 45 min illalla + salitreenit ja hyvin ainakin tällä hetkellä tuntuu edistyvän, mitä nyt paino ei sinänsä vielä hirveesti oo tippunut, mutta kiristymistä on lievästi havaittavissa :) Nyt vaan sinnittelen terveenä ym. niin eiköhän tästä läskikasasta saa jotain lavallekin :D Vapaaohjelma on kuosissa ja menee jo pientä hiomista lukuunottamatta oikein mukavasi...et sellasta... :)

Se on hyvä et sairastit nyt niin eipähän pitäs tulla sit myöhemmin kipeeksi, muista ottaa vitamiinit ja pukea lämpimästi! onko ekat kisat edessä?

Täällä homma näyttäsi etenevän hyvää tahtia :) Eilen huomasin ehkä eniten muutoksia pitkään aikaan, kahdet viikko sitten pitämäni housut tuntuivat löysemmiltä ja vyö meni farkuissa yhte reikää pienemmälle. Kasvot näyttää kapeammilta ja tänä aamuna sikspäkki komeili kokonaisuudessaan peilissä :rock: Viikonlopun punnituksen tulos 56,4 kg.

Valmentajaa treffasin myöskin viikonloppuna ja kehitystäkin kuulemma näyttäisi tulleen!! Kaloreita tiputettiin 1800:aan, nyt on kiva kun ei tarvii väkisin syödä. Aamulenkit alkaa ens kuun alussa eli eiköhän sitten ala rasvaa tiristä vieläkin paremmin. Voi olla että kulutusen lisääntyessä kaloreita vielä nostetaan takaisin vähän, ettei tarvii vielä tässä vaiheessa liian alhaisilla mennä.

Eli hyvät fiilikset tällä suunnalla, mites muut etenee? :)

Täällä painetaan hikihatussa, paino kyllä tippuu ja kiristymistä tapahtuu myös, mutta on tässä tavaraakin mitä lähteä. Tietysti on sellainen fiilis, ettei aika riitä, mutta en luovuta, sillä fiilis on muuten mitä mainioin. Mä nautin tästä ihan kybällä. :D

Hissukseen etenee, selkä meinaa temppuilla ja joka toinen viikko on jotain tulehdusta ja kremppaa. Periksi ei anneta, kipukin kasvattaa:whip:
Stressaan liikaa turhista jutuista, pitää oppia chillaamaan enemmän ja nauttia niistä vähistä vapaista hetkistä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko tytöillä painot pudonnu ja luut näkyvissä:eek: No ei vaiskaan. Mulla ei oo pudonnut, ku pari kiloa vasta, mites muilla kohtalotovereilla?

sunnuntaina näkee sen virallisen 4 viikon dieetin tuloksen eli tarkkaan en osaa sanoa, mutta veikkaisin aiempien sunnuntaiaamujen tuloksia apuna käyttäen, että himpan päälle 2 kiloa on lähtenyt tähän mennessä :) . enempää ei ole tarviskaan, koska tosiaan neljäs viikko on vasta menossa ja se perinteinen 0.5 kiloa/vko on minulle oikein sopiva tahti. luut ei onneksi vielä törrötä ulos, mutta kasvot ovat kaventuneet ja vanha tuttu vyö piti vaihtaa sellaiseen, jossa on pidemmältä matkaa reikiä.

tämän viikon olen syönyt 2000 kaloria ja olen jopa kokenut nälän :D . ei mitään nälkäkuolemaa sentään vaan ihan vain pientä nälkää, mikä tosin on isoiso muutos niihin parin ekan viikon 2400 kaloriin verrattuna, jolloin tuntui ettei jaksa syödä tarpeeksi. nyt uppoaisi kyllä enemmänkin sapuskaa, kun ehti tottumaan tuohon isoon satsiin.

akkin tavoin minullakaan ei muuten ole aamuaerobisia vielä aloitettu, vaparitreenit ja pari lenkkiä riittävät aerobisesta harjoituksesta tällä haavaa.

Hyvältä kuulostaa:) Mullakaan ei oo vielä aamuaerobiset käynnistyny ja nälkä on mvälissä, mut ei se mitään niin se pitää ollakkin. Tsemppiä kaikille diettaajille:thumbs:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Luut ei vielä törrötä, mutta eilen aamulla totesin että rintsikkani ovat kummasti venyneet viime aikoina :eek: (...tai sitten mun tissit vaan taas aloitti katoamistemppunsa :D )

:rock: Tänään vedetty ensimmäinen aamuairoopinen crossarilla. 40 min vääntöä lempparimusaa kuunnellen. En muistanutkaan että tää on näin hauskaa. Tuli ihan sairaan hieno fiilis, sellainen, että nyt oon taas oikeesti valmistautumassa kisoihin. JES!! :haart:

PS. Tai sit mä oon vaan seonnu :D

akki sanoi:
Tuli ihan sairaan hieno fiilis, sellainen, että nyt oon taas oikeesti valmistautumassa kisoihin. JES!! :haart:
Tsemppiä täältä sulle kovasti! ..paas palkintosijat paukkumaan!

Täällä odotellaan, milloin pääsee aamuaerobisille, sitten on mukava aloittaa päivä raittiissa ilmassa:hyper: Miten teette muuten aerobiset? Ite käyn ulkosalla kävelylenkkeillä, nyt kovilla pakkasilla ei oo ollu sauvat mukana, kun on niin paksut töppöset, että ei ne mahu käteen, mutta kun lauhtuu otan sauvatkin mukaan:)

Miten teette muuten aerobiset?

Mä oon I Hate Winter-clubin perustajajäsen eli mua ei oikein mielellään tuonne pimeään, kylmään ja liukkaaseen saa suoraan sängystä reippailemaan :D

Onneksi sali aukeaa jo seiskalta ja on työpaikan vieressä, eli siellä oon aatellu nyt veivata crossaria tai pitää itselle esim. spinningtunteja. Sitten voin mennä ulos kun tiet on sulat ja ei tarvii palella.

Ai mäkö mukavuudenhaluinen ;)

Ja kiitos tsempistä fitcat :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom