Miten dieetit on lähteny käyntiin? Tähtäimessä kevät 2007!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
Itse kun jännitän ihan hirveesti ensimmäistä kisadiettiä, mikä alkoi itseasiassa juuri tänään, niin oon saanut täältä hyviä "voimavaroja" teiltä kaikilta tulevaa koitosta varten:)
Ei muuta kuin kaikille:whip: ja moikka, nähään kultsalla!

Kiitos sunny :)

Ja sen tahdon sanoa, että vaikka täälläkin on välillä kovin negatiivista tekstiä, niin nauti ekasta dieetistä täysillä!!! Vaikka väliin mahtuu huonojakin päiviä, niin niistä pääsee yli ja kokonaisuutena koko matka on varmasti palkitseva :)
Itse ainakin olen huomannut sen, että ekalla dieetillä kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä ja loppujen lopuksi monesta asiasta jäi tosi hyviä muistoja. Toinen dieetti menee aina eri tavalla, mulla ainakin myös niiltä osin, että se uutuudenviehätys vai mikä lieneekään, tästä nyt puuttuu...

Vaikka ne viikot joskus tuntuu luvattoman pitkiltä, niin äkkiä ne menee. Nyt kun itsellä on enää vajaa 2 viikkoa kisoihin, aion kyllä nauttia joka ikisestä hetkestä, olipa se sitten painon tippumisen tuomaa iloa tai sohvalla treenin jälkeen puolitajuttomana makaamista. Hienoa ja ainutlaatuista aikaa tää kuitenkin on ja kohta palkintona se, että pääsee lavalle :hyper:

Minunkin puolesta kovasti paljon tsemiä ja onnea kisoihin ihan kaikille tytöille. Nostan hattua teille kaikille korkealle :worship:. On ollut ilo lukea näitä viestejä. Minäkin aloitan ekan kisadieettini tänään :) .

Akki, ihana nähdä sinut lavalla :love: . Onnea!

Enää vähän päälle viikko kisoihin! Vähänkö on menny nopeesti tää viikko, ja olen jopa välillä unohtanu koko kisan. Olen nimittäin aloittanut työn uudessa paikassa, joten opeteltavaa on ollut paljon ja päivät venyy pitkiksi. Toisaalta tosi hyvä, ettei pääse jännittään liikaa ja nälänkin unohtaa välillä, joten ei tää dieetti tunnu ollenkaan pahalta :)

Mutta kyllä sitä odottaa, että pääsee taas kunnolla syömään :hyper: Joskus jopa enemmän kuin itse kisoja :D Mut ei, ensin kivutaan lavalle ja tehdään parhaamme!

Minen kestä ennääääää :hyper: Valmentajan kanssa palaveri takana ja viimeisten päivien sotasuunnitema edessä paperilla. Huomenna viimeinen normipäivä ja sitten hifistelemään!! Vitsi, tää on oikeesti mahtavaa!!! Vaikka noita kalori- ja hiilarimääriä kun katsoo, niin ehkä pitäis olla pelko perseessä, mutta ei, tää on vaan kivaa! Viime dieetilläkin nautin just tästä loppuajasta, kun joka päivä on jotain uutta ja erilaista ja on niin kiva seurata, mitä mikäkin kikka kropassa tekee :)

Huomenna laittamaan kynnet, perjantaina kampaajalle ja koemeikkiin... :haart: Voi vitsi...ei enää haittaa vaikka kurkku on edelleen vähän kipeä...aion nauttia tästä kaikesta täysin rinnoin (ps. tyhjät ne kyllä jo tässä vaiheessa on :D ).

Nauttikaa tekin kilpasiskot!!! :thumbs:

jahuu, vihdoinkin se on täällä: kisaviikko :hyper: ! kyllä oli ihana herätä tähän aamuun, kun ei tarvinnut lähteä lenkille. kaiken lisäksi tietää, että tästä päivästä lähtien saa joka päivä syödä pikkuisen enemmän, joten pienestä vesisateesta huolimatta tämä on varsin mukava päivä.

perjantaina jo nähdään kaikki kisakokouksessa :) !

Täällä ollaan kanssa ihan älyttömissä fiiliksissä, tuntuu että sydän pakahtuu onnesta ja innostuksesta :haart:

Ja painoki tipahti tähän aamuun mukavasti, kiva seurata mitä tää viimeistely tekee seuraavien päivien aikana :D

Oi että tää on KIVAA!!!!

Voi sua onnellista puustinen, jos saat nyt jo alkaa syömään :D Mulla on tänään ja huomenna koko dieetin alhaisimmat kalorit ja hiilarit, saa nähdä missä vaiheessa alkaa heikottaa...No mut keskiviikkona sitten helpottaa :)

Viimeinen aamulenkki tehty eilen ja edessä enää 2 tyhjennystreeniä salilla. On se vaan käsittämätöntä, miten tämäkin dieetti vaan kului!!

Ja hei, jos joku tunnistaa kilpailijakokouksessa, niin tulkaa ihmeessä nykimään hihasta. Ois kiva saada kasvot kaikille näille nimimerkeille :)

:eek: Nyt voi sanoa, että ylihuomenna alkaa maalaus!!!

PS. Näin viime yönä unta, että oli kisa-aamu ja heräsin ja aloin hyppimään tasajalkaa huutaen "JEE, tänään saa syödä minttudominojäätelöä!!!" Saman tien unessa tajusin myös sen, että en ollut muistanut olla juomatta ollenkaan. Taitaa alkaa tyttöä vähän jännittää :D

Täällä alko kanssa syöminen tänään. Täällä kertaa jopa laskin kalorit, näyttäs olevan n.2300 / pv ma-to. Ihanasti hiluja :kuola: maistuu, vaikka onki suolatonta :D

meillä näyttää menevän kaikki viimeistelyt ihan ristiin :D .

itsellä oli tyhjennystä periaatteessa koko viime viikko ja sen kyllä huomasi. olin eilen aamulla niin tyhjä littana kuin olla voi :rolleyes: ja paino tuli reilusti alas. tänään tosiaan sain alkaa syömään enemmän hiilaria kuten fättiskin, mutta natriumit otetaan varsinaisesti pois vasta perjantaina. juomattomuus varmaan kauhistuttaa etukäteen kaikkein eniten, kun pitäisi siitä vapaaohjelmastakin suoriutua. toki sitä ennen saa juoda vettä, muttei mitään puolta litraa kuitenkaan, niin voi vähän suu kuivua pelkästä jännityksestä...

ihanaa kun saa ostaa kaapit täyteen ruokaa :) !

Täällä alko kanssa syöminen tänään. Täällä kertaa jopa laskin kalorit, näyttäs olevan n.2300 / pv ma-to. Ihanasti hiluja :kuola: maistuu, vaikka onki suolatonta :D

Mä taidankin lukea tätä ketjua seuraavan kerran vasta keskiviikkona :D

Nimim. kalorit 2 pv alle tonnissa :jahas:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jee tosiaan vika viikko, kuten puustinen ja Fättiskin minäkin sain tänään alkaa syömään taas enemmän hiilareita. JEE!

Jännittää miten kroppa reagoi nyt vikan viikon aikana tapahtuviin muutoksiin. Lihakset on todella tyhjät ja olen todella nesteessä, no on ainkain nestettä poistettavaksi. No aiemman tyhjennys/tankkauskokeilu tulokset oli niin hyvät, että kyllä ne nesteet lähtee.

Kunto nyt tulee olemaan mitä on ts. jään liian löysäksi, mutta töitä on painettu 110% lasissa, joten siltä osin olen tyytyväinen. Minä käyn salilla vielä pumppailemassa ma-ke ja aamulenkkejäkin (30-45minsaa) teen fiiliksen mukaan niin pitkälle kuin haluan (en kuitenkaan mitään rankkoja). Muuten viimeinen viikko menee venytellessä ja asentoja harkatessa.

Puustinen Vaparin veto tosiaan tulee olemaan rankkaa, huomasin viimeksi kun kokeilin tyhjennyksen päätteeksi, mutta 90 sekkaa jaksaa vetää vaikka pää kainalossa, ja voihan ennen sitä ottaa palan suklaata, joten edes ajatus siitä saa jaksamaan.

Muuten fiilikset on katossa ja viluttaa, koska karvat ajeltu = turkki on poissa. Tänään illalla vielä jalkahoito, huomenna hiukset ja kynnet ja sitten keskiviikkoaamuna protan alkaa virrata, ihanaa. Nähdään perjantaina ja saakelin akki sun takias mun on alkanut tekemään mieli sitä uutta Domino jäätelöä :D .

Minä käyn salilla vielä pumppailemassa ma-ke ja aamulenkkejäkin (30-45minsaa) teen fiiliksen mukaan niin pitkälle kuin haluan (en kuitenkaan mitään rankkoja). Muuten viimeinen viikko menee venytellessä ja asentoja harkatessa.

Puustinen Vaparin veto tosiaan tulee olemaan rankkaa, huomasin viimeksi kun kokeilin tyhjennyksen päätteeksi, mutta 90 sekkaa jaksaa vetää vaikka pää kainalossa, ja voihan ennen sitä ottaa palan suklaata, joten edes ajatus siitä saa jaksamaan.

itsekin teen vielä ma-ke extrakevyet pumppailut, maksimikesto koko salikäynnillä saa olla 20 min, joten eiköhän sen jaksa :D. aamu"lenkkejä" voin tehdä parit, mutta niiden täytyy olla vain happihyppelyitä (tyyliin kävelen lähikauppaan ja takaisin). eli missään nimessä ei enää mitään rankkaa tai väsyttävää treeniä. nimenomaan paljon asentoja ja venyttelyä :) .

vapari on varmasti erikoinen kokemus, kun en ole sitä kuivin suin aiemmin tehnyt. siinä mielessä pitäisi ohjelma jaksaa esittää hienosti, että energiaa kropassa silloin riittää, kun koko viikon saa syödä reilummin hiilaria ja kisapäivän aamunakin tankata sopivasti, mutta nesteen vähyys
voi tehdä vaikka minkälaiset tepposet. no, onhan nuo kaikki meitä edeltäneetkin kilpailijat siitä selvinneet, joten eiköhän mekin ;) !

akki jaksaa ylihuomiseen saakka :thumbs: !

vapari on varmasti erikoinen kokemus, kun en ole sitä kuivin suin aiemmin tehnyt. siinä mielessä pitäisi ohjelma jaksaa esittää hienosti, että energiaa kropassa silloin riittää, kun koko viikon saa syödä reilummin hiilaria ja kisapäivän aamunakin tankata sopivasti, mutta nesteen vähyys
voi tehdä vaikka minkälaiset tepposet. no, onhan nuo kaikki meitä edeltäneetkin kilpailijat siitä selvinneet, joten eiköhän mekin ;) !

Elovaaran Maija taisi sanoa, että nesteettömyys vähentää kropan suorituskykyä 25% tjsp, mutta eiköhän sen jaksa niin on ne muutkin. Nyt nautitaan vaan kaikki näistä viimeisistä päivistä ja tästä "puunaamisesta".

Kunto nyt tulee olemaan mitä on ts. jään liian löysäksi, mutta töitä on painettu 110% lasissa, joten siltä osin olen tyytyväinen.

Noh, niin oon minäkin :D Tulipahan todistettua, että myöhään jäänyt (ongelmista johtuen) 12 viikon dietti ekalla kerralla ei voi muuta kuin jäädä puolitiehen eli vielä ois voinu dietata kuukauden lisää, niin ois ehkä ollut kireä, mutta näillä mennään mitä on ja ylpeänä siitä, että on tosissaan töitä silti tehty 110% lasissa :)

Vaparia odotan todella innoissani ja myös hieman kauhulla. Eniten pelottaa se, miten saan asun päälle likaamatta sitä (valkoinen...:eek: ) Sen kyllä tiedän, että vaikka ois kuinka vähissä energia ja nesteet, niin takuulla sen 90 sekunttia vetää niin hurmiossa, ettei siinä vaiheessa pysty ajattelemaan janoa tai nälkää. Jos kroppa alkaa krampata ni sit vaan krampissa loppuun asti ;)

Tsemiä kaikille ja kultsalla nähdään!! :D

:eek: :eek: Paino alle 50 kg tänä aamuna!!!! :eek: :eek:

Mulla on näin leveä, ellei leveämpikin virne tänä aamuna naamalla töissä -> :D

Ja kalorit edelleen alle tonnissa mut ei enää edes haittaa :D

Tsemppiä kaikille kisaajille, erityis tsempit vaparipuolelle, lavalle ette edes kerkeä huomata että suu on kuin sahara :D ! viimeset pinnistykset vielä :whip: :)

akki, joko elämä voittaa :D ? paljonko saat syödä tänään, varmaan enemmän kuin 900 kcal :rolleyes:?

äitini kävi maalaamassa mulle ekan kerroksen protania pintaan ja tuli siihen tulokseen, että olen lehmä kaikkine laikkuineni :eek: . me vain ei osattu päättää, onko lehmillä valkoisia laikkuja ruskealla pohjalla vai ruskeita laikkuja valkoisella pohjalla, mutta mitäpä sitten. olen vielä pari päivää tällainen lehmä, kunnes polvet ja jalkapöydät ja kainalot ja ja ja kaikki muut kiljoonat paikat saa maalata peittoon :lol2: .

akki, joko elämä voittaa :D ? paljonko saat syödä tänään, varmaan enemmän kuin 900 kcal :rolleyes:?

Kiitos kysymästä (Classic korva-)puustinen :D

Pikkuhiljaa voittaa joo, tosin nyt on ihan kauhea väsy, kun oon kahdella aterialla vetäny enemmän hiilareita ku kahtena edellisenä päivänä yhteensä!! Nukahtaisin saman tien, jos pistäisin silmät kiinni. Ei nuo kalorit tänäänkään vielä päätä huimaa, mut saapahan hiilaria :kuola:

Jee!! 4 h protanin tuoksuun :haart:

Aikoinaan kun tuota vaparifitnestä harrastelin, niin join kyllä jonkinverran nestettä ennen vaparia ja sen jälkeen. Rakennekierroshan oli silloin jo mennyt. Ei se enää ehdi hallaa tehdä. Ja kyllä siinä tahdissa sen juomansa nesteen äkkiä haihdutti.

Tsemppiä kaikille kisoihin!!!!

Laitanpa tänne kaikille kevään kisaajille yhtäläiset onnentoivotukset:

Hurjasti onnea vielä viimeistelyihin ja voimia erityisesti fitnesskisaajille, jotta jaksatte vetää vaparinne onnistuneesti läpi!

Ihanaa päästä lauantaina vihdoinkin ihailemaan aikaansaannoksianne katsomosta! :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom