akki
From fitness to fatness
- Ikä
- 46
Itse kun jännitän ihan hirveesti ensimmäistä kisadiettiä, mikä alkoi itseasiassa juuri tänään, niin oon saanut täältä hyviä "voimavaroja" teiltä kaikilta tulevaa koitosta varten
Ei muuta kuin kaikille:whip: ja moikka, nähään kultsalla!
Kiitos sunny
Ja sen tahdon sanoa, että vaikka täälläkin on välillä kovin negatiivista tekstiä, niin nauti ekasta dieetistä täysillä!!! Vaikka väliin mahtuu huonojakin päiviä, niin niistä pääsee yli ja kokonaisuutena koko matka on varmasti palkitseva
Itse ainakin olen huomannut sen, että ekalla dieetillä kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä ja loppujen lopuksi monesta asiasta jäi tosi hyviä muistoja. Toinen dieetti menee aina eri tavalla, mulla ainakin myös niiltä osin, että se uutuudenviehätys vai mikä lieneekään, tästä nyt puuttuu...
Vaikka ne viikot joskus tuntuu luvattoman pitkiltä, niin äkkiä ne menee. Nyt kun itsellä on enää vajaa 2 viikkoa kisoihin, aion kyllä nauttia joka ikisestä hetkestä, olipa se sitten painon tippumisen tuomaa iloa tai sohvalla treenin jälkeen puolitajuttomana makaamista. Hienoa ja ainutlaatuista aikaa tää kuitenkin on ja kohta palkintona se, että pääsee lavalle