Miten dieetit on lähteny käyntiin? Tähtäimessä kevät 2007!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
minä tein tänään ihan oma-aloitteisesti - en siis valmentajan kehoituksesta - aamuaerobisen, sillä olin tulossa myöhemmin töihin. viikonloppuna olen vapaaehtoishommissa molemmat päivät enkä ehdi treenaamaan lainkaan, joten päätin hyödyntää tämän aamun tunnit. ja minä kyllä tykkään painella ylämäkiä ja rappusia tuolla pakkasessa :) ! myös paksussa hangessa tarpominen on mukavaa puuhaa, kunhan vain on sopivat jalkineet.

kevään vesikeleillä teen aamujumpan varmasti kotona sisällä, mutta näin talvella aamu on ihanaa aloittaa raittiissa pakkasilmassa. sitä tulee muutenkin oltua ihan liian vähän ulkona, joten jos vain sää sallii (eli ei sada vettä), juoksentelen mieluummin ulkona kuin sisällä.

edelleen kuitenkin odottelen, milloin valkku antaa komennon aamulenkkejä tekemään. siihen saakka teen näitä satunnaisesti, jos siltä sattuu tuntumaan ja hyvä tilaisuus tulee kohdalle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mä oon I Hate Winter-clubin perustajajäsen eli mua ei oikein mielellään tuonne pimeään, kylmään ja liukkaaseen saa suoraan sängystä reippailemaan :D

Onneksi sali aukeaa jo seiskalta ja on työpaikan vieressä, eli siellä oon aatellu nyt veivata crossaria tai pitää itselle esim. spinningtunteja. Sitten voin mennä ulos kun tiet on sulat ja ei tarvii palella.

Ai mäkö mukavuudenhaluinen ;)

Ja kiitos tsempistä fitcat :haart:

Mua ei saa kirveelläkään tonne ulos juoksentelee, vaan itse myös suoraan pedistä raahaudun klo 6:ksi salille treenaa ennen ku asiakkaat ees valuu ovista sisään...Äkkiä sen 1,5 h aamuaerobista vääntää lämpimässä salilla kuunnellen jumputi jumputi musaa :D Siitä voi kans samantien kävellä vain sen 10 metriä jääkaapille aamiaiselle ja mennä saunaan ottaa kunnon aamulöylyt :) Aaah!!

Tätä ketjua on ihana vakoilla ja muistella milltä tuntu dieetata talvella:D paaaaljon mukavampi kun kesähelteillä kaikkien istuessa teranssilla. Woimoo ja treeni-iloa kaikille loppuun asti, mie tulen massaposkineni innolla kannustamaan pakkislaisia mimmejä! :haart:

Just ku sain aamulenkit kulkemaan ja hirveen draivin päälle, niin nyt sitten ollaan sairaana :wall: Nenä tukossa, kurkku kipeä ja kroppaa särkee niin paljon, että kohta on varmaan miljoona astetta kuumetta. No, lepoa vaan ja dieettiä sentään voi jatkaa koko ajan. Mut silti vituttaa.

Onpa kyllä huono homma, kun flunssa iski. Otahan lääkettä ja syö valkosipulia paljaaltaan pari kynttä, auttaa kummasti. Koitahan parantua:)

Tsemppiä akki! Malta parannella kunnolla ettei iske jälkitaudit...Itse olin viime vkon kokonaan treenikiellossa, kunto ehti romahtaa aika lahjakkaasti.

Just ku sain aamulenkit kulkemaan ja hirveen draivin päälle, niin nyt sitten ollaan sairaana :wall: Nenä tukossa, kurkku kipeä ja kroppaa särkee niin paljon, että kohta on varmaan miljoona astetta kuumetta. No, lepoa vaan ja dieettiä sentään voi jatkaa koko ajan. Mut silti vituttaa.

Pikasta paranemista:)

Täydet tsempit täältä!!!

no höh akki, toivottavasti paranet pian!

nyt se komento tuli: minulla alkavat aamulenkit virallisesti ensi viikolla, 3 x 60 min näin alkuun. varmuuden vuoksi haemme miehen vanhemmilla tarpeettomaksi jääneen kuntopyörän meille, jos tulee sellaisia aamuja, etten ulos kykene syystä tai toisesta lähtemään, mutta tosiaan mieluummin minä ulkona reippailen kuin sisällä.

ilmeisesti olen joku lämpötilavammainen, kun en näistä pakkasista liiemmin välitä :) . tänäkin aamuna mittarin näyttäessä -28 puin ne tutut kolme kerrosta vaatetta päälleni ja lähdin pyörällä liikenteeseen eikä tullut edes kylmä. ripset nyt jäätyy pipoon kiinni muutamassa minuutissa, kun pipo on vedetty silmäluomiin asti kiinni :D , mutta oikealla pukeutumisella tuolla pysyy mukavasti lämpimänä. pyöräkin toimi tänä aamuna huomattavasti paremmin kuin eilen, sillä tajusin viksuna likkana ottaa pyörän yöksi sisätiloihin. ei ollut ollenkaan niin kankeata menoa!

Voi kurjuus akki ~~~~ täältä paranemissäteitä.

Täällä painetaan minkä keretään ja jo on ihme, jossei läski sula... Farkkuostoksille joudun kyllä lähtemään, sillä ei näitä nykyisiä enää kehtaa käyttää, roikkuvat päällä :) Vaparikin menee joka kerta paremmin ja yleisöä pitää pyytää pian testikatsojiksi, että totun siihenkin hommaan.

Dieettisapuskoja vaihdettiin tällä viikolla ja nyt voin sanoa, että jokainen ruokahetki saa hymyn huulille. En oikein saanut alas riisi-kalkkuna-pakastevihannes mössöä, mutta puuroa rakastan.

Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mites teillä muilla, poikkeaako dieettiruoat paljonkin normaalisapuskoista? Entäs oletteko kovia maustamaan?

Itse huomaan, että helposti menee tosi yksinkertaisella valmistamisella/maustamisella, kunhan vaan saa ruoan lämpimäksi ja sitten ääntä kohti :)

Viimeksi muokattu:
vaateongelmaan en ollut osannutkaan valmistautua, vaikka toki tiesin, että kyllähän tässä kutistutaan. farkut näyttävät niiiin typeriltä, kun ne pitää vyöllä runtata tarpeeksi tiukalle ja sitten etupuolelle nivusia jää armottomat pussit :lol2: . myös takapuolen kohdalla on tyhjää eikä sekään kauniilta näytä. olen vain juuri laittanut niin isot rahat menemään asunnon remonttiin, etten haluaisi tuhlata yhtään enempää ja ostaa uusia farkkuja tällaisesta syystä :rolleyes: .

dieettiruokani ovat ainakin tähän mennessä olleet ihan sitä samaa huttua, jota peruskaudellakin: riisiä ja tonnikalaa, rahkaa ja eloveenaa, reissaria ja kalkkunaa. ainoa, jonka varsinaisesti maustan, on raejuusto-kalkkuna-munakas, muuten selviän ihan riisin keittoveden suolaamisella.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kylmä on, mutta tytöt jaksaa painaa! Tsemppiä hirmuna täältä viikonloppuun ja tuleville viikoille... miettikääs, 11 viikkoa ja se on kisaa edeltävä aamu. Protan tuoksuu ja kovin työ on jo tehty. Tankkaus on menossa, edessä ehkäpä aamupuuro, riisikakkuja, pilttiä... kroppa on tiukka, lihakset piirtyy nätisti, mieli avoin tulevalle. Se on mahtava fiilis.

"Pystyt muuttamaan uskomuksiasi, niin että ne tekevät unelmasi ja toiveesi todeksi. Luo vahva usko itseesi ja siihen mitä haluat."

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kiitos tytöt tsempistä, ootte ihania :haart:

Kävin eilen lääkärissä ja sain loppuviikon sairaslomaa. Normaalilta flunssalta kuulemma vaikutti. Lämpöä on ollu vähän ja nenä ihan tukossa, mutta nyt tuntuu että helpottaa. Lääkäri veikkaili, että viikonloppuna voi jo kevyesti mennä salille, jos lämpöä ei enää ole.

Tämän siitä sai, kun yksi päivä kaiken kiireen keskellä erehdyin sanomaan, että voi ku ehtis joskus olemaan kotona ja rauhoittumaan. Sitä saa mitä tilaa näköjään :D

tänään päätin ekaa kertaa tehdä aamuaerobisen kuntopyörällä ihan testimielessä ja täytyy kyllä todeta, että kauniisti sanottuna it sucks ass big time :D . booooring! en todellakaan tule jatkossa turvautumaan fillarointiaerobiseen kuin pahimmassa hädässä. en edes pystynyt polkemaan koko tuntia vaan siirryin joskus puolen tunnin jälkeen tekemään step aerobicia rappusiin. siinä sentään pääsee nostamaan polvia rintaan, tekemään potkuja, yhdistämään erilaisia käsiliikkeitä... taidan olla niin liikkuvaista sorttia, että tuollainen paikallaan tehtävä liikunta ei vain sovi minulle ;) .

muuten olen kyllä niin intoa ja energiaa täynnä, etten ikinä uskoisi viilettäväni jo 7. viikkoa miinuskaloreilla. tosin syön tälläkin hetkellä 2000 kaloria päivässä eli ihan mukavasti energiaa edelleen saan, ensi viikolla varmaan tiputetaan 1800 kaloriin ja se varmaan aiheuttaa ihan kammonälän. kaikessa tarmossani halusin siirtää kevyen viikonkin jonnekin hamaan tulevaisuuteen, mutta valmentaja määräsi pitämään sen nyt, kuten oli suunniteltukin. tiedän kyllä hänen olevan aivan oikeassa ja olen hyvin kiitollinen, että hän on olemassa ja muistuttamassa tällaisista jutuista :) . yhteistyö toimii todella hienosti ja olen tosi tyytyväinen valintaani. toivottavasti voin käyttää häntä jatkossakin.

vapari sujuu hirmu hyvin ja näytän varmaan ihan tollolta tuulettaessani hyvin menneen suorituksen jälkeen yksinäni isossa salissa. viikon päästä saan onneksi taas yleisöä, niin ei tarvitse yksinään tuulettaa vaan kaverit kannustavat vieressä. tähän mennessä vaparini ovat nähneet vain kaksi tanssinopettajaani sekä kaksi entistä koulutusryhmäkaveriani, varsinaiset ystävät näkevät ohjelmani nyt ekaa kertaa.

kaiken kaikkiaan tuntuu aivan uskomattomalta, että kisaan on enää 10 viikkoa ja pari hassua päivää jäljellä. hurjaa! tsemppiä kaikille viimeiseen 10 viikon rypistykseen :) !

ei millään meinais jaksaa odottaa sitä kaloreiden laskemista... ei millään meinais jaksaa odottaa sitä, että sais olla taas oikeesti tiukassa kunnossa. no, enää se kymmenen viikkoa:)
hei, hyvää ystävänpäivää:P

viikonloppu toi mukanaan varsin iloisen yllätyksen. päätin ihan piruuttani kokeilla vanhaa vaparipukuani vuodelta 2000 ja ihmetyksekseni se mahtui päälle, vieläpä oikein mukavasti :) . painoin sen kisan aikaan 54 kiloa (olin aika lihakseton luikku :D ) ja tämänhetkinen painoni on useita kiloja enemmän, mutta niin vain pienet shortsitkin sujahti päälle. piristi kummasti!

kuten viime viikolla arvelinkin, kalorini pudotettiin nyt 1800/päivä. ei tämä onneksi vieläkään mitenkään kamalan vähää ole, vaikka varmasti illalla taas nälkä kurnii vatsassa kuten aina ekana pudotuspäivänä. viime viikon kevyen jakson jälkeen on ainakin reilusti energiaa varastossa ja odotankin tämän viikon kovia treenejä innolla.

miten muuten teillä muilla on jaksotettu kevyet ja kovat viikot dieetillä? itsellä tulee 1 kevyt viikko aina kuukautta kohti.

miten muuten teillä muilla on jaksotettu kevyet ja kovat viikot dieetillä? itsellä tulee 1 kevyt viikko aina kuukautta kohti.

Mulla ei tuu kevyttä viikkoa ollenkaan, ainakaan tässä vaiheessa. Ohjelma on jaettu 3 erilaiseen viikkoon, joissa lihaksille tulee vähän erilaista ärsykettä. Hyvin on toiminu.

Tänään vedin ihan huippu aamulenkin. Menin salille ja vedin itselleni 45 minuutin aamuspinningin!! Kajarit täysille ja omaan tahtiin, tietysti mukana laulaen :D Enää en itseäni crossarilla kiusaa, se on aika tylsää tuon rinnalla!

Paino meinaa vähän jumittaa. Pistin valmentajalle mailia, katsotaan mitä tulee tapahtumaan. Veikkaisin kalorivaihteluja tai kaloreiden tiputtamista...Plääh. Olinkin ihan varma että tää dieetti ei etene niinku viimeksi, liian toimiva junan vessa-toimivuus olikin viime dieetillä :D

Kärvistelyä, kärvistelyä. Kalorivaihtelut päällä ja nälkä on ja välillä ei tiedä miten päin olisi. Sokeritonta purkkaa tungen suun täyteen, jotta olis jotain pureskeltavaa. Sinäänsä hassua tää nälkä. Kaloreita ei oo nyt laskettu, mutta tuntuu, ettei mikään riitä. Korkeakaloripäivänä aamupalankin jälkeen vois syödä toisen samanlaisen satsin. Pää lyö tyhjää ja koomauttaa, mutta hiljentää ei nyt voi, rasvaa on vielä poltettavana vaikka kuinka paljon.

Paino juntturoi ja nälkä painaa. Vähät hiilarit tekee olon sekavaksi ja huonomuistiseksi. Kummasti kerää nestettä, näyttää paino vain nousevan...on tää välillä yhtä hemmettiä. Sitten välillä tulee niitä kirkkaita hetkiä, ne auttaa jaksamaan. Vkonlopun auringonpaisteessa tehty aamulenkki ja lautasellinen kaurapuuroa=) Ne pienet ilot. Ja ne suuret ilot: hiilaritankkaus!!!

Huomasin että purkan syönti pahentaa mulla nälkää, joten syön vain ruoan päälle ihan hampaiden vuoksi. Sama homma kaikkien light-limujen ja mehujen kans: nälkä kasvaa megalomaanisiin mittasuhteisiin joten nekin pannassa.

tässä tuntee itsensä välillä ihan luuseriksi, kun lukee muiden päiväkirjoja ja blogeja :rolleyes: . kaikki muut näyttävät tekevän vähintään 5 aamuaerobista viikossa ja salinkin perään aerobisia ja ties mitä aamu- ja iltatreenejä erikseen. itsellä tulee varsinaisista treeneistä just ja just 10 kertaa viikossa täyteen ja muihin verrattuna se näyttää olevana kamalan vähän. ja sitten kehtaan vielä pitää kevyitä viikkojakin säännöllisesti, ihan megaluuseri :lol2: !!!

mutta totta puhuen, eikös me kaikki mennä valmentajan neuvojen mukaisesti, joten jokaisella on varmasti syynsä tietynlaiseen treenirytmiin. minä vain olen ihan nöyrästi polvillani :worship: useiden kisaan treenaavien blogien äärellä, kun ajattelen, etten itse varmasti jaksaisi sellaista tahtia vieläpä miinuskaloreilla.

joten kovasti jaksamista teille kaikille, enää reilut 9 viikkoa aikaa :thumbs: !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom