Miten alottaisi taas treenauksen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropzu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo, elikkä mulla on tässä takana 2kk:den tauko ja painoakin on lähtenyt n. 14kg. 74 -> 60kg.

Ruokailu on ollut mitä on.
eli suoraan sanoen olen aika paskassa hapessa.
miten mun kannattais aloittaa taas treenaaminen?

edit: mulla treenia takana n.2vuotta.

Kevyttä aloittelua ettei mene paikat täysin jumiin. Ohjelmalla ei sinällään väliä ole, ota vaikka 1 tai 2-jakoinen. Muutaman kerran viikossa vaan sinne salille ja ruokailut taas kuntoon. Ei se kummosempaa vaadi, ei tämä salilla käynti nyt mitään rakettitiedettä ole. ;)

Vaikka 3 kertaa viikkoon,tekee kaikkia lihasryhmiä
kevyesti,kunnolla venyttelyä ja seuraavalla viikolla vähän raskaampaa,eiköhän se siitä jo sitten.:whip:.

Kuinka perkuleessa olet onnistunut vahingossa laihtumaan 14kg? :eek:

Vaikka 3 kertaa viikkoon,tekee kaikkia lihasryhmiä
kevyesti,kunnolla venyttelyä ja seuraavalla viikolla vähän raskaampaa,eiköhän se siitä jo sitten.:whip:.

ei todellakaan pitkän tauon jälkeen aleta ottamaan kovempaa seuraavalla viikolla.

itse tein tätä kuukauden tauon jälkeen sillä muutoksella,että tein aina kavyesti kaikki sarjat eli jätin joka sarjan 2-3 toistoa vajaaksi
kovallakin treenikerralla.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43614&highlight=p%F6lj%E4+jako

yksjakoinen wins treenauksen uudelleen aloittamiseen.

:offtopic: en ymmärrä mitä olet tehnyt, jos on painoa lähtenyt aikuisten oikeasti se 14kg.

ei todellakaan pitkän tauon jälkeen aleta ottamaan kovempaa seuraavalla viikolla.

itse tein tätä kuukauden tauon jälkeen sillä muutoksella,että tein aina kavyesti kaikki sarjat eli jätin joka sarjan 2-3 toistoa vajaaksi
kovallakin treenikerralla.

Niin meinasin sitä että aloitetaan PIENILLÄ ja seuraavalla viikolla vaikka 5% isommilla tai pari toistoo enemmän, eikä puolet lisää meiningillä.:eek:.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom