Mitäs eläimiä pakkotoistolaisilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saario
  • Aloitettu Aloitettu
Minkäslaisia Lemmikkieläimiä pakkotoistolaisilla on?

Itselläni on pullotunkin mallinen koira ( kuin isäntänsä)eli tutummin stafforshirenbullterrieri + avopuoliso rodusta en tiedä mutta haukkuu minua kyllä useammin kuin koira :))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by saario

Itselläni on pullotunkin mallinen koira ( kuin isäntänsä)eli tutummin stafforshirenbullterrieri + avopuoliso rodusta en tiedä mutta haukkuu minua kyllä useammin kuin koira :))

Täällä on kans kaksi pullotunkkia:p

Lemmikkinä ja elämänkumppanina koti-laama:D

"Mihin sä tyttöystävää tarttet?Ohan sulla laama!"

Mä kävin vakoilemassa tota vip-puolta ja siel oli joku elukkagalleria. Siis vip-jäsenten eläimistä kuvia :)

Lapsuuden kotona on Kultainen Noutaja. Vanha herra on jo 11 vuotta ja se on yks mun parhaista kavereista. Vieläkin tosi pirteä, se on maailman kiltein, ei tekisi pahaa kärpäselle.

Tulevaisuudessa olisi tarkoitus ottaa oma koira mm. lenkkikaveriksi...
Rotikka tai Sakemanni varmaan. Saisi samalla vartioida taloa :p

Originally posted by saario

Kotiani vartioi 8 kk:n ikäinen Westie, eli valkoinen länsiylämaan terrieri:)

NO MERCY:mad2:

Originally posted by Odu
Mä kävin vakoilemassa tota vip-puolta ja siel oli joku elukkagalleria. Siis vip-jäsenten eläimistä kuvia :)
Saisinko tiedustella, että kuinka sinä kävit vakoilemassa VIP-palstaa?

Beagle koira, kissa ja rosella papukaija

Originally posted by Odu

Odu on sitten päättänyt pummilla painella vip-osastolle. Katos kun meillä on täällä semmoinen meininki että se on tarkoitettu jäsenille jotka tukevat forumin toimintaa.

Opiskelukämpällä ei oo muita kuin villakoiria. Kotoota puolestaan löytyypi kaksi saksanpaimenkoiraa ja yksi karjalankarhukoira (meidän peto).
Jostain kumman syystä meillä ei ole käynyt moneen vuoteen kierteleviä kaupustelijoita. Ennen niitä oli riesaksi asti.

Akvaario ja kuristajakäärme :D löytyy. Kissa on tällä hetkellä maalla lomalla ja keskustelu on kiivasta, että vieläkö se tulee takaisin nauttimaan kaupunkilaiselämästä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom