Mitä www.pakkotoisto.com on minulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen minulla ei ollut elämää... Nyt minulla on VIP-chat ;)
Olen saanut Pakkotoistolta niin paljon... irc-addiktio, nettiriippuvuus, valtavat ruokamenot...

netin ainut sivu, mihin oon addiktoitunu. Joka välkkä on pakko päästä käymään pakkiksella ja kotona pakkis on koko ajan päällä :rock:

Heh, tästä tulee kyllä aika paha tapa. Mulla on käynyt varmaan 10 kertaa silleen, että pitää mennä jollekin sivulle, vaikkapa googleen niin vaikka ajattelen googlea niin kirjoitan salamannopeasti pakkotoisto.com :D siitä on tullu jo tapa.

Kilkenny sanoi:
Treenin ja ruokavalion pelastaja.

Ilman pakkista mun treenit olis tod.näk vieläkin täyttä paskaa, samoin ruokavalio. Eikä mulla varmaan olis edes saatana sheikkeriä...

Tuo oli hyvä, muistan itsekkin kun alottelin sekottelemaan/juomaan palkkareita 3l lasisesta herkkukurkkupurkista. :hyper:

Mitä itse haen pakkikselta:

Kiinnostukset liikkuu lähinnä ruoka ja treeni akseleilla. Huumoria ja kamppailululaji-infoa unohtamatta. ;)

Saapas sanoi:
Suuri ja kaiken kattava tietolähde ennen kaikkea! :thumbs:
On myös kiva keskustella samalla lailla ajattelevien ihmisten kanssa. :)

Se on siinä! Lisäksi iloitsen sitä, että olen tavannut Pakkiksen kautta monia upeita ihmisiä. :thumbs: ja :worship:

Ennen en ollut edes kuullut ketodietistä ja nyt jo kokeilen sitä. En ollut myöskään ikinä kokeillut rintatuellista soutua, mutta Neutraalin opastamana olen tehnyt tätä helvetinliikettä jo kaksi kertaa. :curs:
Tärkeimpänä pidän kuitenkin Pakkiksessa sitä, että voi keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa rakkaasta harrastuksesta jota kukaan muu ei ymmärrä ja jopa eivät hyväksy.

Ja missään muualla en ole nähnyt tämmöistä "hymiöö" :david:

Battle sanoi:
Ja missään muualla en ole nähnyt tämmöistä "hymiöö" :david:
Mä tiedän yhden toisenkin palstan, jossa on deivid- ja arvi- hymiöt. Toki ne on varmaan täältä kopioitu.

Pakkis - Paras palsta ever :rock:

Kiitokset pakkotoiston, opin katsomaan enemmän syömistä (syömään enemmän ja terveellisemmin), sekä opin paljon lisää lisäravinteista.
Treenaaminenkin muuttui pakkotoiston ansiosta parempaan suuntaa.
Hmm... Ja muuta.. niin täältä saa motivaatiota käydä salilla ja tehdä töitä kunnolla kehityksen eteen.

Ps. Kylläpäs äkkiä on jonkin verran yli kaksi vuotta vierähtänyt.

Mulla on vuosikausia ollut aina yksi forumi kerrallaan, mihin olen ihan koukussa. Ikinä ei ole tullut seurattua aktiivisesti kuin korkeintaan kahta forumia kerrallaan.

Tämän vuoden alusta alkaen the forum mulle on ollut pakkotoisto. Aktiivinen forum, keskimääräistä fiksumpia keskusteluita eikä trolleja nimeksikään.

Ai tämäkö addiktoiva, miksen oo huomannut... :jahas:

Treeni ja etenkin ravintopuoli olis varmasti syvältä ilman pakkista. Ja ei ainakaan tartte miettiä että missä surffailis ja mihin käyttäs aikansa jos ei oo kotona tekemistä.

Mutta ennenkaikkea mukava porukka ja vastauksen saa vähän kaikkeen maholliseen.

:thumbs: koko porukalle.

Aloitussivu...... :kippis1:

Jatkuvaa opiskelemista ja kasvamista.

- Hyviä treeniohjeita
- Hyviä ruokavinkkejä
- Asiaa lisäravinteista joista en tosiaan aikaisemmin tiennyt yhtään mitään enkä vieläkään tarpeeksi
- Huumoria
- Ajanvietettä
- Täydet :5:

-- Wikke

Syöminen ja treeni olisivat edelleen ihan perseestä jos en olisi tänne rekannut. Tulihan tuota 4 vuotta tehtyä aika naurettavaa punppailua :hyper:

Tie oikeanlaiseen treeniin, olisi voinut kehitys ja sitä kautta harrastus jäädä ilman pakkista.

Punttailupuolen lisäksi hyvät yleiset osiot joidenka ansiosta täällä viihtyy liikaakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom