Mitä www.pakkotoisto.com on minulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Joku kuukausi sitten aloin tätä foorumia "vakkaristi" seurata, ja nykyään tämä vie varmaan puolet nettisurffailuajastani. Etenkin noista ravintoon liittyvistä jutuista olen oppinut valtavasti näitä viestiketjuja kahlatessani. Eniten tulee lueskeltua näitä yleisen keskustelun löpinöitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paikka jossa voin paikata aukkoja yleissivistyksessäni sekä kysyä neuvoa treeniin ja kaikkeen muuhunkin liittyvissä asioissa

Nyt kun oma koneeni meni vituiksi, sitä alko vähän mietityttämään.. Edellisellä viikolla lopeteltu tupakointi ei ainakaan auta näihin vieroitusoireisiin. Oon ollut kuin unessa pari päivää, ilman pakkotoistoa. Ei tää näin voi jatkua, pakko saada kone kuntoon :lol2:

Kyllä tää tuntuu jo aika erityiseltä "paikalta". Onnekseni löysin tän paikan jo pian treenauksen aloittamisen jälkeen..

Ajanvietettä. Joskus tulee muuten vain hengaitua täällä vastaamatta mihinkään erityisesti tai kyselemättä mitään. Tietyt osiot tai threadit tsekkaan (melkein) aina.
Tiedonlähde. Ei sitä kysymystä, mihin en olisi saanut täältä vastausta, koskipa se sitten treeniä, ravintoa (harvemmin kysynyt) tai tietsikoita yleensä. Suurkiitos sillekin, joka kehotti minua taannoin hommaamaan jonkun viruksentorjuntaohjelman ja neuvoi osoitteenkin.
Uusien tuttavuuksien kohtaamispaikka. Miiteissä sitten on tavattu kasvoista kasvoihin. Eli kaikin puolin elämää rikastuttava foorum. Paras, missä toistaiseksi olen ikinä ollut. :worship: ja :kippis1: Pakkikselle!

Täällä pyörii yllättävän paljon sivistynyttä porukkaa, jos vertaa mihin tahansa suomalaiseen keskustelupalstaan. Joskus kävin lueskelemassa YLE:n kansalaiskeskustelupalstaa ja sen lähes kuollutta seuraajaa:
http://keskustelu.aapinen.org/

Tuolla ihmiset kirjoittavat oikeilla(?) nimillään selllaista juttua, jota en kehtaisi kirjoittaa mihinkään edes nimimerkillä. Tällä en nyt tarkoita mitään kyrpäperseeseen juttuja, vaan rasistisia ja törkeän typeriä juttuja.

Tässä sitä siis ollaan. Tyhmien bodarien foorumi, jossa jutellaan jopa roinauksesta voittaa suuren osan sivistyneen maailman jutuista.

Ilman pakkista:
-Ruokailut menisivät tällä hetkellä päin helvettiä
-Treenit menisi ihan mettään.
Pakkis on myös itselleni lisäravinteisen shopping center.
Pakkista on muutenkin todella muka lueskella kun puhutaan muustakin kuin itse bodailusta. Todella mukavaa porukkaa. Varsinkin kiitos niille jotka ovat aina vastailleet näihin aloittelija kysymyksiin, koska ilman niitä itsekin treenaisin päin vittua. Nyt kun alkaa tietoa olla jonkun verran(vähän) niin voi itsekin vastailla ja jakaa sitä pientä tietoa.

Muuten ihan hyvä palsta mutta tää on ärsyttävän addiktoiva :curs: ;)

tikkuniska sanoi:
Loistava ajanviettopaikka ja tietopankki.
Juuri näin. :rock:

Näitä testonhuuruisia juttuja lukiessa alkaa heti slaikkari nousemaan leukaa kohti ja pystyy hoitamaan aviolliset velvollisuudet himassa.Kiitos Pakkotoisto,kun pelastit avioliittoni :hyper:

Pakkis on luotettava ja uskollinen jokapäiväinen kaverini,
treenieni ja ravinnonsaantini pelastaja,
paikka jossa peelot, provot ja feikit ei juhli.
Kiitos ylläpito!! :)

Netin ylivoimasesti parhaat sivut. Ainoat sivut netissä mihin olen addiktoitunut ikinä. Jatkossa vois ottaa tavoitteeksi saada aina kerran kuussa viikon bannia :thumbs:

neutraali sanoi:
Muuten ihan hyvä palsta mutta tää on ärsyttävän addiktoiva :curs: ;)

Jep samaa olen aikasemmin huomannut mutta nyt kun on metsästyskausi parhaimillaan niin olen huomannut että menee välillä parikin päivää että en muista pakkiksen oloa. Jotenkin tässä on varmaan tullut sellainen osa elämää mutta ei niin todellisen tärkeä etteikö tulisi ilmankin toimeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom