Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sittenhän se on ehdoton totuus.NGV sanoi:koska Bodylehden artikelissa sanottiin nin.
quiz sanoi:tällä hetkellä otan E-vitamiinia, C-vitamiinia, B-vitamiineja ja foolihappoa, kromia, magnesiumia, rautaa, sinkkiä, K-vitamiinia, biotiinia, D-vitamiinia, mangaania, kuparia, seleeniä, lykopeeniä, betakaroteenia, A-vitamiinia, omega3 rasvoja(lähinnä EPA:ta), l-karnosiinia, alfalipoiinihappoa, ubikinonia, vihreäteeuutetta, mustikkauutetta, karpalouutetta, kalsiumpyruvaattia sekä lisäksi tuollaista antioksidanttiyhdistelmävalmistetta.
aika monta pilleriä. en oo laskenut. on tossa pari yhdistelmävalmistettakin. mangaani, kupari A- ja K-vitamiinit on sellaisia, että tulevat pelkästään tosta multivitamiinista. muita vedän myös erikseen.GoMan sanoi:Otatko kaikki vitamiinit eri valmisteista? Miten monta pilleriä tulee yhteensä?
Pakko oli nopeasti keksiä perustelu, koska olin tunnilla kun tuon tein ja opettaja juuri tuli katsomaan miten työ edistyy joten tuo oli nopein vaihtoehto perusteluksi.iriitti sanoi:No sittenhän se on ehdoton totuus.
Älä nyt saatana ota jokaista Body-lehden ja Jay Cutlerin neuvoa niin kirjaimellisesti!
Itse syön C-vitamiinia ja monivitamiinivalmistetta.
NGV sanoi:Pakko oli nopeasti keksiä perustelu, koska olin tunnilla kun tuon tein ja opettaja juuri tuli katsomaan miten työ edistyy joten tuo oli nopein vaihtoehto perusteluksi.
Pikkupapu sanoi:sinkki+C-vitamiini (vastustuskyky),
Piimaa+C -valmiste (kynsien, nivelten, hiusten ja ihon hyvinvointi),