Mitä vitamiineja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puma
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
magnesiumia ja b-vitamiinia tällä hetkellä, miksi? ei tietoa.

en jaksa niin tarkkaa katsoa paljonko tulee ja mitä. kunhan tulee. 4purkkia mulla on tällähetkellä, multivita, C , sinkki ja magnesium. sinkkiä ja magnesiumia 1 nappi päivässä, (sinkki 15mg, magnesium 350mg) multivitaa 1, ja c:tä 1-3 (500mg).

vitamaxia hiukan+ siihen b-vitamiinit ja c-vitamiini teietysti. sit hivenaineista on magnesiumia, kalsiumia ja sinkkiä. hyväksi terveydelle ja fyysiselle suorituskyvylle :)

NGV olet kyllä lyömätön noissa perusteluissasi:)

Sitten asiaan eli vitamaxia, c:tä b:tä mankkua ja kromia sekä rautaa lisäravinteina.Miksi?
Koska vitamaxilla "täydennän helposti kehitykselle tärkeiden vitamiinien ja hivenaineiden saantini" ;) Ja b:tä ja c:tä koska kova harjoittelu ja muuten aktiivinen elämä lisää tarvetta moninkertaiseksi. mankkua lihasten, hermojen ja sydämen toiminnan optimoimiseksi ja kromia verensokerin säätelyyn etenkin dieetillä mutta ei se huonoksi ole offillakaan. Rautaa koska on anemia.:(

optivitesia, magnesiumia ja c-vitamiinia.

antioksidanttia ikääntymiseen, magnesiumia kramppeihin ja optivitesia ainakin jo pelkästään kromin takia. toki muutkin hivenaineet+vitamiinit hyviä.

tällä hetkellä otan E-vitamiinia, C-vitamiinia, B-vitamiineja ja foolihappoa, kromia, magnesiumia, rautaa, sinkkiä, K-vitamiinia, biotiinia, D-vitamiinia, mangaania, kuparia, seleeniä, lykopeeniä, betakaroteenia, A-vitamiinia, omega3 rasvoja(lähinnä EPA:ta), l-karnosiinia, alfalipoiinihappoa, ubikinonia, vihreäteeuutetta, mustikkauutetta, karpalouutetta, kalsiumpyruvaattia sekä lisäksi tuollaista antioksidanttiyhdistelmävalmistetta.

NGV sanoi:
koska Bodylehden artikelissa sanottiin nin.
No sittenhän se on ehdoton totuus. :david:
Älä nyt saatana ota jokaista Body-lehden ja Jay Cutlerin neuvoa niin kirjaimellisesti!

Itse syön C-vitamiinia ja monivitamiinivalmistetta.

quiz sanoi:
tällä hetkellä otan E-vitamiinia, C-vitamiinia, B-vitamiineja ja foolihappoa, kromia, magnesiumia, rautaa, sinkkiä, K-vitamiinia, biotiinia, D-vitamiinia, mangaania, kuparia, seleeniä, lykopeeniä, betakaroteenia, A-vitamiinia, omega3 rasvoja(lähinnä EPA:ta), l-karnosiinia, alfalipoiinihappoa, ubikinonia, vihreäteeuutetta, mustikkauutetta, karpalouutetta, kalsiumpyruvaattia sekä lisäksi tuollaista antioksidanttiyhdistelmävalmistetta.

Otatko kaikki vitamiinit eri valmisteista? Miten monta pilleriä tulee yhteensä? :eek:

GoMan sanoi:
Otatko kaikki vitamiinit eri valmisteista? Miten monta pilleriä tulee yhteensä? :eek:
aika monta pilleriä. en oo laskenut. :) on tossa pari yhdistelmävalmistettakin. mangaani, kupari A- ja K-vitamiinit on sellaisia, että tulevat pelkästään tosta multivitamiinista. muita vedän myös erikseen.

iriitti sanoi:
No sittenhän se on ehdoton totuus. :david:
Älä nyt saatana ota jokaista Body-lehden ja Jay Cutlerin neuvoa niin kirjaimellisesti!

Itse syön C-vitamiinia ja monivitamiinivalmistetta.
Pakko oli nopeasti keksiä perustelu, koska olin tunnilla kun tuon tein ja opettaja juuri tuli katsomaan miten työ edistyy joten tuo oli nopein vaihtoehto perusteluksi.

Twinlabin Daily One -multivitamiinkapseleita 1 kpl ja Fastin Sports Omega 1 kpl.

-Daily Onessa on "kaikki" tarvittavat vitamiinit ja mineraalit ja omegaa siksi että muutkin niitä ottaa. :D

NGV sanoi:
Pakko oli nopeasti keksiä perustelu, koska olin tunnilla kun tuon tein ja opettaja juuri tuli katsomaan miten työ edistyy joten tuo oli nopein vaihtoehto perusteluksi.

Voisitko nyt perustella asian tarkemmin?

Kalaöljykapselit, sisältää omega-kolmosta (hyvää rasvaa, mm. lihaksiston elastisuuden ja ihon hyvinvoinnin, kuin myös aivotoiminnan :lol2: kannalta),
B-vitamiinia (aivojen, lihaksiston, puutosoireiden, joita minulla on joskus ollut, ehkäisyn takia,
monivitamiinitabletti (ihan vaan kostoksi),
sinkki+C-vitamiini (vastustuskyky),
Piimaa+C -valmiste (kynsien, nivelten, hiusten ja ihon hyvinvointi),
kalsium (luusto),
magnesium (lihakset, lihaskrampit), sekä
rauta (kuuriluontoisesti, sillä urheilen paljon, raudan puutetta löytyy).

Pikkupapu sanoi:
sinkki+C-vitamiini (vastustuskyky),
Piimaa+C -valmiste (kynsien, nivelten, hiusten ja ihon hyvinvointi),

eikös sinkki vaikuta nimenomaan hiuksiin ja ihoon? Eli kyllä tuo Piimaa+C taitaa olla turha..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom