Mitä vitamiineja/mineraaleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voi olla usein kysytty mutta kysynpä nyt kun en heti löytänyt söörtsillä.

Tarvis sellainen satsi vitamiineja ym. mitä tällainen tavallinen treenaaja tarvii päivässä? Mites jotain kalaöljy tai vastaavia kapseleita? Vaikka tuolta pakkiksen kaupasta vois tilailla jos joku vähän informois mitä sieltä tilais, kun en itse noista vitamiineista ym. tiedä oikeen mitään. Sitten joku hyvä (myös hyvänmakuinen) valmis palautusjuoma treenin jälkeen ettei tarvis itse sekoitella, olisko N-Large 1,725kg SUKLAA?

Kiitos

Training Paks. Ehkä joku multitabs/multivita patentti aamulla, ja yöksi kalaöljyä.

55DSL sanoi:
Sitten joku hyvä (myös hyvänmakuinen) valmis palautusjuoma treenin jälkeen ettei tarvis itse sekoitella, olisko N-Large 1,725kg SUKLAA?
Mansikka N-Large on ainakin nannaa:kuola:

Edit: Ei kokemuksia suklaasta mutta eiköhän sekin ole hyvää..

juffe sanoi:
Training Paks. Ehkä joku multitabs/multivita patentti aamulla, ja yöksi kalaöljyä.

Joo nappaan nykyään 1 multivita nappulan ja juon lasin beroccaa aamulla. Mutta luin joskus että noi apteekista saatavat multivita/tabsit on aika onnettomia ja riittämättömiä, en tiedä sitten.

Kalaöljykapseli yöksi siis...

Osta vaikka Pakkiskaupasta Prolabin Training Pakseja ja ota yksi pussi päivässä. Pesee multivitat/multitabsit 100-0. Ainoa miinus, että pussia ei oikein voi fiksusti jakaa esim. kahteen osaan vaan pitää vetää kerralla koko satsi. Kannattaa tehdä ehkä niin, että ottaa pussin aamulla tai treenipäivänä treenin jälkeen. Twinlabilla on myös hyviä monivitamiini/mineraalivalmisteita, mutta hinta on niin kova, että suosittelisin noita Training Pakseja. Lisäksi kalaöljykapseleita 2-3 kpl päivässä, mulla itsellä tosin menee Optimum Nutritionin kalaöljyä 3 x 2 kapselia päivässä. :)

Suosittelen Skip:n Mega Force -jauhetta. Väkivahva, etenkin b-vitamiini määrältään. Janoonsa huitelee kun makuun tottuu, ja sopii jos tuo kymmenien tablettien nieleminen päivässä tuottaa tuskaa. Itse juon jääpalojen ja Lidl:n magnesiumporetabletin kera. Kiva cocktail.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom