Mitä v****a!!!Penkki maksimista.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä sen tuloksen pitäisi nousta kunhan on asenne mukana. monelta puuttuu se vääntämisen maku koko treeneistä. huomaa jo siitä kun rauta ei enää nouse, raudat pudotetaan suoraan rinnalle ja avustaja nostaa sen ylös. jos tosissaan väännetään, rauta pysähtyy, eikä putoa suoraan kesken noston.

noilla tuloksilla tuskin kovinkaan paljon erilaisia variaatioita vielä kannata tehdä. tekniikkaa kuntoon ensin. lapoja yhteen, selkää sopivasti kaarelle. nostat eri leveyksillä. itse punnerran selkä todella korkealla kaarella.

kannattaa jokainen treeni alottaa tyhjällä tangolla. sillä pari pitkää sarjaa. nostat painoja 10-20kg välein tavoitepainoihin. ota riittävästi vaihtelua painoihisi. tee välillä vaikka 2x6:tta, välillä menet maksimi kolmoseen, tai maksimi ykköseen. ykkösen jälkeen on hyvä ottaa muutama kymmen pois tangosta ja tehdä sillä 2-3 toistoa.

jos tuntuu siltä että "nyt tangossa on noin paljon, ei varmasti nouse.." voit ottaa vaikka erikoistekniikoita joissa voit lastata tankoon yli oman maksimin rautaa. esim. lankkupenkkiin. voit totutella siinä miltä ne isot painot tuntuvat nostaa, vaikka se ei rinnalta nousisi.

samoin jossain välissä kun huomaat mikä on heikoin lenkkisi, voit alkaa vahvistamaan sitä. aloittelijoilla ei ole vielä järkeä sekoittaa liikeratoja lisävastuksilla, mutta jos kehittyneemmällä raudat jäävät johonkin tiettyyn kohtaan aina, voi sitä noston vaihetta kehittää erikseen. (yleensä ojennuksesta jää vajaaksi, eikä rinnalle).

tosiaan, panosta siihen ruokailuun vaikka vain voimaa haluaisit. oma tulos nousi 5:ssä viikossa 70->100kg kun opin syömään reilusti yli kulutuksen. näin erityisesti jos bodailutreeniä teet.

Kattelin tuota Pehkosen ohjelmaa ja olen sitä mieltä,että se on tarkoitettu (siitä huolimatta,että se on osoitettu aloittelijoille[en ymmärrä miksi]) ennemminkin voimanostajille tai muuten kokeneemmille nostajille,joilla on tarkoitus kehittää erityisesti penkkiä.
Kun katselee noita sinun tuloksiasi,niin näkemykseni on,että pystyt vetämään kaikki liikkeet kovaa kolmesti viikossa,toisin kuin joku aikaisemmin väitti,että yksi kerta riittää.Täyttä höpöhöpö-puhetta.
Epävirallinen mielipide on,että haukkaat paskaa ,jos otat jonku jaetun ohjelman,sano minun sanoneen.

Spektaattori sanoi:
Kattelin tuota Pehkosen ohjelmaa ja olen sitä mieltä,että se on tarkoitettu (siitä huolimatta,että se on osoitettu aloittelijoille[en ymmärrä miksi]) ennemminkin voimanostajille tai muuten kokeneemmille nostajille,joilla on tarkoitus kehittää erityisesti penkkiä.
Kun katselee noita sinun tuloksiasi,niin näkemykseni on,että pystyt vetämään kaikki liikkeet kovaa kolmesti viikossa,toisin kuin joku aikaisemmin väitti,että yksi kerta riittää.Täyttä höpöhöpö-puhetta.
Epävirallinen mielipide on,että haukkaat paskaa ,jos otat jonku jaetun ohjelman,sano minun sanoneen.
paitsi että tuossa tilanteessa kannattaisi treenata tasaisesti koko kroppaa eikä vain keskittyä siihen maksimiin, juurikin sen takia ettei menisi siihen rinta-hauis-pelleilyyn. ja yksi kerta viikkoon riittää että tosiaan tulee muukin kroppa treenattua. ja jos itse olisin tuollaisissa painoissa tekisin vaikka pidempää sarjaa että jänteet vahvistuisivat ja liike iskostuisi takaraivoon. kun liike alkaa mennä hyvin ja sarjapainot ovat nousseet (te tulevat nousemaan) voisi ottaa käyttöön vaikka 2x6-systeemin. ja penkki kerran viikkoon RIITTÄÄ :piis:

No, toisella tai kolmannella sivulla on minun ehdotukseni treeniohjelmasta,ja siinä minusta treenataan tasaisesti koko kroppaa,eikä todellakaan keskitytä mihinkään maximin kohottamiseen,vaan perusvoiman hankkimiseen.
Sinulla taisi jäädä se huomioimatta.

Ma: Rinta & Hauis
Ke: Olkapäät & Ojentajat
Pe: Selkä & Kyynärvarret
Su: Reidet & Pohkeet

Tai

Ma: Rinta & Olkapäät & Ojentajat
Ke: Selkä & Hauis & Kyynärvarret
Pe: Reidet & Pohkeet

Kummatkin toimivia perusjakoja...toimii siis mulla ainakin.

Jep eli rintatreenissä sarjapainot noussut 10kg 3:ssa viikossa,mutta ojentaja treenissä painot noussu vaan vajaat 5kg.
No ei varmaan kannata stressata kun saa alkaa tekeen maksimeita leveellä otteella,kun rinta kehittyy paljon nopeemmin ja menee viikon kahden sisään ojentajasta ohi :P

onpas mappanalla ollut hidasta kehitystä, itse olen 15 kesäinen ja reenaan penkkiä kolmesti viikossa. 11kk sitten nousi 65kg, nyt nousee 112,5kg. Enkä oo käyttäny ohjelmaa ku viimiset 2 kuukautta . Laskeskelin että 11kk aikana 47,5kg noussut penkki. Enkä mää kyllä vieläkään syö niinku pitäs, ainoa tieto ravinto asioista on se että syön aina helevetisti ku on näläkä :hyper:

täällä oli jossakin se videopätkä siitä penkistä rintalihaksen kasvattajana. Ei tietenkään ollut maksimi tarkotuksee(kevyet painot), mutta jos haluu rintaan massaa niin ihan katottava. Aloittelijalle tietenkin vähän liikaa hifistelyä, mutta perusidea helvatan hyvä.

[Max] sanoi:
onpas mappanalla ollut hidasta kehitystä, itse olen 15 kesäinen ja reenaan penkkiä kolmesti viikossa. 11kk sitten nousi 65kg, nyt nousee 112,5kg. Enkä oo käyttäny ohjelmaa ku viimiset 2 kuukautta . Laskeskelin että 11kk aikana 47,5kg noussut penkki. Enkä mää kyllä vieläkään syö niinku pitäs, ainoa tieto ravinto asioista on se että syön aina helevetisti ku on näläkä :hyper:
No onko tuo nyt ihmekään, että tulokset nousee, jos nykii penkkiä kolme kertaa viikossa. Mites ne muut lihakset? Onko tulokset noussu?
Hauistulokset on varmaan kanssa noussu...

NoPain sanoi:
No onko tuo nyt ihmekään, että tulokset nousee, jos nykii penkkiä kolme kertaa viikossa. Mites ne muut lihakset? Onko tulokset noussu?
Hauistulokset on varmaan kanssa noussu...

joo, hauis tulokset on noussu kans meleko huimasti, oon nyt jättäny vähä vähemmälle ku alkaa iho rutiseen ja paukkuun...Joka osa-alueelle on tullut lisää voimaa/massaa :) paska homma vaan ku en voi jalkprässiä tehä ollenkaan, kun on osgood slatter vasemmassa polvessa :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[Max] sanoi:

hienoo kehitystä ilmamuuta! :thumbs: mutta kuhan vaan muistat panostaa muuhunkin kun haukseen ja rintaan(penkkiin) ja pitää jalat maassa niin hyvä tulee. :)

yannara sanoi:
Yksi kaveri sanoi, että todellisuudessa vain penkki on se, mikä kasvattaa pojasta miehen.

:lol2: No niin, nyt on taas näppis ihan aamupalassa kun repesin tuolle...

Tuo on kyllä niin legendaarinen lausahdus ja sitä kuulee ihan liian usein.

Suositut

Back
Ylös Bottom