Mitä v****a!!!Penkki maksimista.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloittelijaaa sanoi:
Penkki oli 6vk sit :64kg nousi kylmiltään
Ja nyt 64 helwetin hikiseen lämmittelyjen ja venyttelyjen jälkeen .
Ja kaverilla jolla oli 6vk sit penkki samassa niin nosti ton puhtaasti 2x2.
Ja mulla meni vaan kerran ja toisella sarjalla ei yhtään :S:S:S :curs:

Tarkotus oli siis tehdä toi 2x2 .
no eipä tuo mitään ihmeellistä ole, mulla saattaa liikkeessä kuin liikkeissä heitellä painot tosi rajustikin alakanttiin vaikka ois syönyt ja levännyt kunnolla, esim jos tänään teen yhdenkäden scottia 37kg:n kässärillä 10 toistoa niin viikon päästä ei tule välttämättä kuin 6toistoa ja tämä pätee mulla liikkeessä kuin liikkeessä, välillä niitä notkahduksia tulee ja välillä taas menee tosi hyvin, yleensä kuitenkin liikutaan siinä hyvän ja huonon välimaastossa. sullakin saattaa vaikka 2viikon päästä taas kulkea tuo pena ihan erillailla, kaikki on sen päivän voimista ym pikkujutuista kiinni.

soikkeli sanoi:
Ei kai nyt sentään 2x oma paino.. 2-3g/painokilo varmaankin
Tosibodarit syö 200kg proteiinia päivässä. Pistetään väsymyksen piikkiin :david:

mulla on noussut penkki maksimi (tosin en oo ykköstä koittanut) 2.5 kuukaudessa noin 30 kiloo 100 -> 130 ilman minkäänlaista kiellettyä ainetta. Kerran viikossa oon penkkiä tehnyt ja samalla oon pistänyt syömiset kuntoon eli yli 300 g protskuu päivässä. Ite treenaan seuraavasti:
otan yhden voima sarjan 2-6 , jonka jälkeen pudotan painoa sen verran että seuraavassa sarjassa tulee 6-9. Ja aina kun voimasarjassa tulee 6 niin seuraavalla kerralla lisää painoa jne... Penkin jälkeen 2-3 sarjaa käsipainoilla ja siinä sitten onkin massaliikkeet rinta treenissä.

Ok.Heittäkääs joku hyvä voima-ohjelma mulle,kun toi ohjelma loppuu ens viikolla.
Kyllä mullakin noita notkahduksia tulee aina sillontällön :D
Tuntuu niinkun ojentaja olis ollu pumpissa heti kun sain tangon ylös telineestä??

itellä rintaohjelma
1.päivä

penkkipunnerrus 12,10,8,5,3,6
peck-deck 12,12,12
ristikkäistalja 12,12,12
vinopenkki 12,12,12

3.päivä
penkki 12,8,4,3,2,1

4.päivä
nopeuspena 6*3

iha hyvi noussu reenipainot mutta kun tää mun ohjelma on melko raskas kaikinpuolin ja varsinki -kaloreilla nii ylikunnos topataa olemaan jatkuvasti jopa tälläkin hetkellä flunssa päällä ja kurkku kipeä =(

soikkeli sanoi:
Pitäiskö vähän keventää jos koko ajan ylikunnossa?

aijjaa :D helvetti kyl täs sitä ollaa yritetty ja nytki äskö vetasin kunno iltapalan 4kananmunaa,pihvi + muita lihoja noin 150g mutta ei niin ei, vissi parempi olla massakaudel aina vaikka läskii tuleeki mut oonpaha sentää terve sillon :rolleyes:

Jos haluat vaikka kaksi kertaa viikossa treenata penaa niin esimerkiksi itse treenaan näin. Penkkihän ei ole kuitenkaan se itsetarkoitus, ainakaan minulla, joten tuo jälkimmäinen penkkipäivä jäänee kesän puolessa välissä pois kun tavoitteet on saavutettu :thumbs:

Ma

Penkki Perusleveä 4x5
Lankku 2x10
Lattia 2x12
Kapea vastaotteella 2x8
Vinopenkki 3x8-10
Pystypunnerrus 3x8
Ristikkäistalja 3x10 tai pecdeck 3x10
Vipunostot sivuille 2x12
Dippi 3xmax
ranskalainen 3x10

(Lopuksi Jalkaprässillä tai taljalla on hyvä ottaa loput mehut ojentajista)

Ke

J-Ojentajat 1x15, 1x12, 1x10 |
J-Koukistajat 1x15, 1x12, 1x10 |- Nämä tinttaan supersarjoina
J-Pohkeet 1x15, 1x14, 1x12 | laitteista toiseen hypäten.
Hack-kyykky 2x10 tai Taka(syvä)kyykky 3x10
Jalkaprässi 1x12, 1x10, 1x8

Vatsanrutistus laitteissa ja jalkojen nostot teen hackin ja prässin sarjojen välissä.

Pe

Penkki 3x5 perusleveä, 2x8 kapea
Leuanveto 2xmax
Ylätalja 3x10
Olankohautukset 2x12-14
Pystysoutu 3x14
Kulmasoutu 2x14
Alatalja 1x14, 1x12, 1x10
Hauis 1x12, 1x10, 1x8

Leukoja ja alataljaa palautellessa muutama sarja alaselälle. Siinä ehtiipi habat ja forkutkin saada hieman lepoa jos ei ole remmejä käytössä.

Ja sunnuntaina kierto jatkuupi, eli tuossa tuo nyt näin ulkomuistista suurin piirtein on. Mavea olisi kai tarkoitus sovittaa treeniin jossakin vaiheessa, mutta so not,kun on kulkenut treeni ilmankin. Vielä sen aloitan... Suosittelen nipistämään hieman sarjoja ja vuorottelemaan vaikka joitakin liikkeitä, sillä itsellänikin meinaa treenit venähdellä turhan pitkiksi. :whip:

Aloittelijaaa sanoi:
Ohjelma on tämmönen:
ma:6x2 80%
ke:6x6 80%
pe:6x2 80%
ma:5x5 85%
ke:6x2 80%
pe:4x4 90%
ma:6x2 80%
ke:3x3 95%
pe:6x2 80%
ma:2x2 100%
ke:6x2 80%
pe:1x1 maksimi
okei mikä miulla menee ohi? mut miten voi sadallaporsentilla maksimista vetää kaks toistoo???
vai mahtaako olla kirjotusvirhe? :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vapaasielu sanoi:
okei mikä miulla menee ohi? mut miten voi sadallaporsentilla maksimista vetää kaks toistoo???
vai mahtaako olla kirjotusvirhe? :rolleyes:

Ei ole kirjotusvirhe.

Kaveri(t) tekee samaa ohjelmaa ja hyvin tulee ,eikä se mullakaan kauas jäänyt.

Se tarkottaa 100% siitä maximista joka oli ennen ton treenin alkuu :/ eli ei joka päivä kokeilla uusia maxeja

edit: alottelijoilla niinku mulla toi maxi nousis tossa treenissä ehkä sen verran et jaksas vetää sillä vanhalla maxilla 2x2.. eri juttu varmaa niillä jotka käyny vuosia salilla

Jeps. Eli nyt tuli 2x2 suht hyvin tolla vanhalla maksimilla :D

Eli noita notkahduksia tulee aina välillä,pitkälti palautumisesta yms kii? :rolleyes:

Tän ohjelman jälkeen(loppuu torstaina) vois pitää viikon tauon ,vai kannattaako??

Ja alottaa vaikka 2x6??

kaNi- sanoi:
alottelijoilla niinku mulla toi maxi nousis tossa treenissä ehkä sen verran et jaksas vetää sillä vanhalla maxilla 2x2.. eri juttu varmaa niillä jotka käyny vuosia salilla
juu sori, mun moka.. :nolo: enpä tullu ajatelleeks..

Neuvotkaa minuakin tässä penkkiasiassa.....

Yksi kaveri sanoi, että todellisuudessa vain penkki on se, mikä kasvattaa pojasta miehen.

Noh, mä treenaan rintaa 17,5kg:n käsipainoilla ja penkkiä treensasin hieman, että saan 50kg 5-6 toistoa. Teen saman ohjelman joka toinen päivä, eli miten mä voisin suhteuttaa noi penkki ja käsipainot niin, että voisin tehdä kumpaakin samana päivänä?

Kumpi ensin ja kumpi sitten? Heti perään, vai otetaanko jotain muita sarjoja väliin? Pystyn tekemään esim. 3 sarjaa penkkiä ja 3 sarjaa käsipainoilla.

Haluan sekä kasvaa, että saada hyvät tissit :hyper:

yannara sanoi:
Yksi kaveri sanoi, että todellisuudessa vain penkki on se, mikä kasvattaa pojasta miehen.

:
oliko se tosissaan :david: , no ihan hyvä heitto :D :lol2:

yannara sanoi:
Neuvotkaa minuakin tässä penkkiasiassa.....

Noh, mä treenaan rintaa 17,5kg:n käsipainoilla ja penkkiä treensasin hieman, että saan 50kg 5-6 toistoa. Teen saman ohjelman joka toinen päivä, eli miten mä voisin suhteuttaa noi penkki ja käsipainot niin, että voisin tehdä kumpaakin samana päivänä?

Kumpi ensin ja kumpi sitten? Heti perään, vai otetaanko jotain muita sarjoja väliin? Pystyn tekemään esim. 3 sarjaa penkkiä ja 3 sarjaa käsipainoilla.

Haluan sekä kasvaa, että saada hyvät tissit :hyper:

Mitenkä sä muun kropan treenit ajattelit hoitaa? Eli laitappa se suunniteltu tai käytössä oleva treeniohjelma kokonaisuudessa näkyville.

Ja senverran sitten teidoksi, että pelkkä penkki ja hauiskääntö ei tee pojasta miestä vaan :david: :n

Timba79 sanoi:
Mitenkä sä muun kropan treenit ajattelit hoitaa? Eli laitappa se suunniteltu tai käytössä oleva treeniohjelma kokonaisuudessa näkyville.

Ja senverran sitten teidoksi, että pelkkä penkki ja hauiskääntö ei tee pojasta miestä vaan :david: :n

4x10 vipunostot 10kg
4x10 ylätalja 40kg
3x5-6 penkkipunnerus 50kg
3x7-8 rintalihakset käsipainoilla 17,5kg
2x8 hauiskäännös istuen
3x10 hauis vinotangolla, n.28kg
4x10 hauiksen "vastalihas" vetotangolla 35kg
4x20 vatsat sellaisella jännällä koneella, 40kg vastus
4x20 selkä, 10kg paino niskassa
4x10 etureidet 25kg
4x20 jalkaprässi 90kg

tossa on mun ohjelma, mutta pääpaino on sama. Sitä juuri lähdin kyselemään, että miten ton penkin ja käsipaino sarjat kannattaa suhteuttaa järkevästi :kippis1:

Tuossa on tavaraa ihan liikaa yhdellä kerralla tehtäväksi. Eli nyt rankasti tavaraa pois tai sitten ohjelma useampaan osaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom