Mitä välipalaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Noniin, nyt kohta alkaa kesäloma ja sitä kautta kesätyöt. Sain tässä vähän aikaa sitten kuulla työajat, jotka oli pääsääntöisesti 8-16. Työpaikan puolesta tulee ruokailu 11-12 aikaan, joten tuohon pitäisi saada välipala. Välipalan pitää olla sellaista, että se säilyy aamusta tuonne iltapäivälle ja olisi suht helppo kantaa(otan todennäköisesti repun mukaan).

Itse ajattelin Pure Wheyta, mutta ongelmana siinä on se, että siitä tuskin rasvoja saan, koska se pitää nähtävästi sekoittaa veteen. Tuskin kuitenkaan rypsärissä uitettu jauho hirmu hyvin säilyy puhumattakaan koostumuksesta. Ideoita?

Kiitoksia vastanneille.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pure whey plus kourallinen maapähkinöitä? Tiedän, ei ole rasvakoostumus täydellinen mutta on kuitua, rasvaa ja proteiinia. Ja säilyy.

Ota vaikka oliiviöljy pullo mukaan, siitä sitten otat rasvat. Ei oo paha kantaa mukana ja kätevä siitä pullonsuusta juoda vaan sopiva määrä.

Tungenpa nyt ihan huvin vuoksi tähän(kin) threadiin. Itselläni melkein samanlainen ongelma kuin threadin aloittajalla. Ruokapuoli on muuten ihan kunnossa, mutta mitä kerpelettä sitä söisi välipalaksi? Tonnikala ja maitorahka tulevat korvista ulos ja leipää ei jaksa jatkuvasti syödä. Itselläni on keliakia, muna-allergia ja laktoosi-intorelanssi, joten apuja, please...

Tahvo Taneli sanoi:
Tungenpa nyt ihan huvin vuoksi tähän(kin) threadiin. Itselläni melkein samanlainen ongelma kuin threadin aloittajalla. Ruokapuoli on muuten ihan kunnossa, mutta mitä kerpelettä sitä söisi välipalaksi? Tonnikala ja maitorahka tulevat korvista ulos ja leipää ei jaksa jatkuvasti syödä. Itselläni on keliakia, muna-allergia ja laktoosi-intorelanssi, joten apuja, please...
Protskudrinkkiä vaan naamaan. ;)

KäveleväRuumis sanoi:
Itse ajattelin Pure Wheyta, mutta ongelmana siinä on se, että siitä tuskin rasvoja saan, koska se pitää nähtävästi sekoittaa veteen. Tuskin kuitenkaan rypsärissä uitettu jauho hirmu hyvin säilyy puhumattakaan koostumuksesta. Ideoita?

Ite oon ainakin vetäny muutamaan otteeseen protskudrinkin+rypräsiä. Ihan hyvin on säilynyt veteenkin sekoitettuna. Eri asia on tietty jos se juoma muhii jossain lämpimässä/kuumassa 8h. :D

Hyväksi välipalaksi pieni purkki ananaspaloja omassa mehussaan sekoitettuna 250 gramman perusmaitorahkaan. Pirkka-rahkassa on muuten hitusen enemmän proteiinia kuin monissa muissa maitorahkoissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on huomisen eväät valmiina.
-klo. 9.00 aamupalaks muutama sämpylä ja jugurttia + maitoo
-klo. 12.00 välipalana kahvia, raejuustoo rypsärillä
-klo. 14.00 ruokatunnilla maitoo, muusia ja kanakastiketta
-klo. 16.00 välipalana protskudrinkki (proslow + pure whey) maidolla
-klo. 18.30 salille

Illan ruokailuit normaalisti, eli salin jälkeen äipän mössöjä ja iltapalaks rahkaa/raejuustoo/maitoo tms...

Jos siellä duunissa on jääkaappi (+ mahdollisesti mikro) niin mahdollisuudet on jo aika hyvät, tonnikala- tai kanasalaatit, rahkamätöt jne.

Monia taitaa vaan hävettää alkaa vetää siellä proteiinipirtelöitä ja öljyä pullosta kun lihapiirakkakansalaiset kyttää vierellä ja keljuilee. Mutta niille nyt voi haistattaa seit tai sitten tehdä tuon pirtelön öljyineenpäivineen valmiiksi vaikka termariin. Proteiinipatukoiden syöntiäkään ei varmaan katsota kieroon, kyllähän tosimies nyt suklaapatukoita saa syödä.

Minkä takia noista Myoplex pusseista pitäis saada alennusta? :D 3,15 e ateria ei oo paha, kun kuitenkin maksaisit kivutta sen 6 e kerrosaterian tai rullakebabin. Sama juttu patukoiden ja muiden kanssa lisäkkeiden kanssa.

Homma käy vähän vaikeemmaksi varmaan jos tuohon kylmiöön ei mahdollisuutta ole, mutta tuo termari kyllä toimii eikä leipäkään taida miksikään mennä.

nikke1 sanoi:
Jos siellä duunissa on jääkaappi (+ mahdollisesti mikro) niin mahdollisuudet on jo aika hyvät, tonnikala- tai kanasalaatit, rahkamätöt jne.

Täällä on nähtävästi pieni jääkaappi tuolla jossain alakerrassa. Nyt toistaiseksi olen vain vedellyt tuota Pure Whey:ta. Koska tämä on konttorihommaa, niin ei nälkä ehdi tulla.

Itelle tulee kuolema kesäduunissa. Oon turvesuolla töissä ja siellä oon parhaimmillaan ollu 18tuntia putkeen töissä (yleensä kuitenkin joku 12tuntia on normaali.) ja syödä kerkeää 2krt+aamupala ja iltapala.. Välipäiviä ei ole kuin sateella, koska turvesuolla ollaan duunissa sillon kun on poutaa. Arvatkaa häviääkö lihat tuolla helposti?? Ja hikoileekin ku sika.. Mutta mitäpä ei tekisi rahan takia (onneks tuolla edes tienaa)

Itkemisen jälkeen sitten tuohon safkaan. Aattelin ottaa messiin protskudrinkkejä ja leipää+kalkkunaleikettä+raejuustoa ja sit jotai lämmintä safkaa jos kerkeää paistella kaasulla niitä..

Armeija alkaa sit heinäkuussa ja siellä katoaa loputkin lihat :itku: Sinne vien kyllä kans pähkinöitä, protskupatukoita ja -drinkkejä mukaan, kai niitä siellä jossain saa vedellä.. :jahas:

Rahkaa ja ananas purkki. ROx menee itellä töissä toi kello 9 sit safkalle pääsee siinä 11-12 aikaan nii jotain raskaampaa siihen :)

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom