Mitä tekisitte toisin, jos pystyisitte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu
timse sanoi:
Lukiossa ekana vuonna oli yks tosi söpö ja ujo tyttö. Ei siinä mitään, muttakun itte olin samanlainen niin eihän siitä mitään tullu. Kerran hyppytunnilla se tuli istumaan siihen vastapäätä, ei ketään muuta liikkunu varmaan koko koulussa, siinä oltiin tuppisuuna molemmat tunnin verran kunnes seuraava oppitunti alkoi. Sen tapauksen tekisin kyllä vähän toisin nykyään............ mutta ei voi mitään. Damn!

He. Mulla oli lukiossa just samanlainen tilanne. Beibe oli kyl vitun hot ja kuulemma ihastunut muhun, mutta mä vaan olin.. :rolleyes: Ehkäpä ois voinu olla rohkeampi nuorempana (selvinpäin). Tuon tilanteen tekisin ainakin toisin jos en muuta.. Menis vaan coolina, että hei beibe, diggaatsä hengata täällä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-En olisi poikkassu kättäni 1998
-Olisin pienestä pitäen painottanu muutakin kuin jalkoja
-Olisin syönyt paremmin useammin kuin kerran 2 viikossa :P
-Olisin laittanu löysemmän vyön päälle MM-kisoissa 2005 ja voittanut :evil:
-En olisi vuonna 1999 mennyt seisomaan kaverin mahan päälle ja saamalla tälle niin kovat paineet, että ei olisi verisuoni räjähtänyt.. (jälki-istuntoa 2h).. :(
Tätä voisi vaikka kuinka pitkään jatkaa ;)

Vaikka nykyään ei nämä enää kaduta tai harmita mutta ois ne voinut silti tehdä toisinkin:

-Aloittaa jokin urheiluharrastus nuorena eikä vasta armeijan jälkeen.
-Ois voinut jo nuorena opetella syömäänkin kunnolla, varsinkin aamupalaa jne.
-En olis tuhlannut faijalta saatuja lahjarahoja tuhluuksiin.
-Olis pitänyt opetella sosiaalisia taitoja nuorena eikä vasta vanhempana.
-Ois pitänyt elää enemmän. Edelleenkin nuori mutta kokemuksia puuttuu liikaa.
-En olis esittänyt ajotaitoja faijan uudella autolla, lunariinhan se meni.
-En olis alottanut polttamista.
-Olis pitänyt miettiä vähän enemmän tuota koulutuspaikkaa. Kohta kädessä paperi jonka pelkään olevan ihan turha.

Tässä nyt jotain aluksi. Vaikka kohtia tulikin niin kyl mä silti olen oikein tyytyväinen elämääni. :)

Mitä sitä turhaan tuollasia pohtimaan, epäonnistumiset ja virheet kasvattaa, ja lisäksi ne avaa uusia mahdollisuuksia, jotka muuten olisivat jääneet kokematta. Todennäköisesti sitä olisi vielä suurempi kusipää jos kaikki hommat olisi aina menneet suunnitelman mukaan.

En mitään, en tee virheitä elämässä enkä musiikissa.

(Nojoo, liian monen asian tekisin toisin, mutta sitä tikulla silmään joka toiselle kuoppaa kaivaa jne. Esimerkkinä olkoon vaikka opiskelu, olisin edes yrittänyt keskittyä siihen sen verran paremmin ettei homma olisi, kuten nyt vielä kolmikymppisenäkin, aina alussa :nolo: )

No jos jotain olisi tehnyt toisin niin silloin tässä kirjoittaisi eri mies. Tällä hetkellä onnellinen, joten tyydyn tähän :D

Jos vain voisi palata tilanteeseen ennen uutta vuotta. Munasin mahdollisuudet
kahteen eri naiseen, jotka ovat juuri sellaisia, joita tapaa ns. "once in a blue moon" :david:

Ei auta, kuin hajota tilanteeseen ja ottaa opiksi.

olisin alottanut treenin kymmenen vuotta aikasemmin, ja jatkanut pentuna aloittamaani itsepuolustusharrastusta. viime vuosina olisin panostanut koulunkäyntiin paljon enempi, ja muutaman ihmissuhteen olisin säätänyt hieman eritavalla.
eipä ihan heti muuta tule mieleen.

Olisin valinnut toisen työpaikan, koska se toi mukanaan kaverin, joka tuntee kavereita, joita minä en halua tuntea.
pikkurikollisia ja alkoholisteja (miehiä ja naisia). Olis jäänyt monta baarireissua tekemättä, paskat ihmissuhteet kokematta, harrastukset lopettamatta. Kokoajan pieni vitutus päällä niin ei voi rentoutua koskaan.

Ja sen masennuslääkkeen olis voinut jättää pois. Pahensi vaan oloa tietyillä sivuvaikutuksillaan.

-Kertoisin paaljon aiemmin eräälle tunteistani. Nyt olen sen tehnyt mutta taitaa olla liian myöhäistä... :( :(
-En joisi lähellekään niin paljoa teini-iässä
-Jättäisin sen elämäni ekan tupakan polttamatta
-Panostaisin kouluun paljon enemmän, tosin tämän voin tehdä vieläkin :whip:

-En olisi leikannut silloin 14-vuotiaana olkapäille ulottuvaa hiusten reuhkaa pois, vaan antanut kasvaa tähän päivään saakka. Prkl!

-Olisin käynyt kouluja paremmin.

Rippikouluikäisenä kun eräänä sunnuntai aamuna lähdin kaverin kanssa "kirkkoon" keräämään muka niitä leimoja mitä ainakin silloin vaadittiin, nyt tekisin toisin ja olisin mennyt sinne ja tullut takaisin kotiin... Silloin mentiin "isojen poikien" kanssa ryyppäämään ja tultiin kotiin vasta kun 4 päivän päästä poliisit löysi... Eipä sitä silloin tajunnut kuinka huolissaan vanhemmat olivat ja millaista murhetta käytöksellään aiheutti.

Onhan niitä asioita mitkä tekisi toisin mutta silloin olisi ihan eri mies... toisaalta sen takia mä ne toisin tekisinkin. Mä kuitenkin uskon ja toivon se hetki elämässä on vielä tulossa, jollon voi sanoa ettei vaihtaisi mitään pois. Loppuun vielä tällanen naseva sitaatti:
"En kadu ketään niistä, joita syliini suljin heitä sentään rakastin. Itken kaikkia niitä, joiden ohitse kuljin, joita väistin ja pakenin."
-Timo Rautiainen-

tamy sanoi:
"En kadu ketään niistä, joita syliini suljin heitä sentään rakastin. Itken kaikkia niitä, joiden ohitse kuljin, joita väistin ja pakenin."
-Timo Rautiainen-

Tietääkseni sanotus on Marja Mattlarin. Ok, olen :david: ja ei liity mitenkään pointtiin, biisi on hienoimpia suomenkielisiä biisejä koskaan. Sitäpaitsi tuo lainaus on iso osa meikäläisen elämän nykyistä protokollaa.

"Jos vain uskallat lakata pelkäämästä, paratiisin saat takaisin"

Vaihtaisin tuhansittain pieniä asioita, jotka tekivät minusta sellaisen kuin olen.
Olisin vähemmän kylmä ja kova.

edit. Enkä olisi näin vitunmoinen pessimisti.
esim. ulkomaan matka: normaali ihminen saattaisi ajatella, jesjesjes pääsee aurinkoon viikoksi !
minä: mikähän tällä kertaa menisi perseelleen: varkaat, tappeluita, puukkoa, yms ?

Kaminari sanoi:
Tietääkseni sanotus on Marja Mattlarin. Ok, olen :david: ja ei liity mitenkään pointtiin, biisi on hienoimpia suomenkielisiä biisejä koskaan. Sitäpaitsi tuo lainaus on iso osa meikäläisen elämän nykyistä protokollaa.

"Jos vain uskallat lakata pelkäämästä, paratiisin saat takaisin"

Mikä on biisin nimi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom