Mitä tekisitte toisin, jos pystyisitte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu
Terve

Ajattelin, että aina on tilaa jossittelu threadille. Modet voi poistaa jos täysin huuhaa threadi.. Mutta kysymys kuuluu mitä asioita tekisitte toisin omassa historiassanne?

Aloitan: Olisin syöny enemmän lapsena ja teininä. :rock: Olisin ollu vähemmän kusipää edellisessä suhteessa. Olisin opiskellu rankemmin viimeisen vuoden. En olisi tinkinyt ruokavaliosta. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sammyt sanoi:
Terve

Ajattelin, että aina on tilaa jossittelu threadille. Modet voi poistaa jos täysin huuhaa threadi.. Mutta kysymys kuuluu mitä asioita tekisitte toisin omassa historiassanne?

Aloitan: Olisin syöny enemmän lapsena ja teininä. :rock: Olisin ollu vähemmän kusipää edellisessä suhteessa. Olisin opiskellu rankemmin viimeisen vuoden. En olisi tinkinyt ruokavaliosta. :curs:
Olisin syönyt lapsena terveellisesti. Olisin säästänyt jokaikisen pennin ja ostanut asuntoja -90-luvun taitteessa. IBM/Nokia osakkeita olisin myös hommannut ajoissa.

En mitään. Jossittelu on perseestä.....
Todellisuudessa melkein kaiken tekisin toisin.... mutta jossittelu on perseestä

Edit: Sorry inflames... ;)

-lukiossa ajatellut muutakin kuin sitä nättiä tyttöä ja seuraavaa ryyppykertaa
-Syönyt ja treenannut järkevämmin alusta asti.
-jättänyt muutaman vittumaisen työpaikan väliin.
-Kertonut ihastukselleni ihastuksestani.

Ei mene kauaa, kun joku sanoo etten muuttais mitään.

edit. Nonii! Amf.:lol2:

-En olisi jättänyt kouluruokailuja väliin, varsinkaan silloin, kun jo treenasin. Ei ollut kivaa olla 66 kilonen ja 190 senttinen.

-Ei olisi pitänyt käydä lukiota.

-Olisin voinut jättää avautumiset ja perseilyt intissä vähän vähemmälle. Jälkeenpäin tuntuu hölmöltä...

Hmm....no, en varmaan ihan oikeasti mitään:D Ei ainakaan tule mieleen. No, en olisi pilannut diettejäni herkuttelemalla:lol2:

edit: En olis pistänyt rahaa haisemaan johonkin vaatteisiin vaan olisin sästänyt ne ja tuhlannut matkusteluun;)

-Jättäisin lintsailut lukiossa pois ja keskittyisin 100 % opiskeluun ja tietysti punttikseen.
-Pari edellistä suhdetta/säätöä ois voinu kokonaan jättää kokematta.
-Ja turhanpäiväset teinikiukuttelut veks, niin ois ollu kaikilla helpompaa :D

- lukioon olis voinut panostaa vähän enemmän
- lukion olisi voinut jättää kokonaan väliinkiin ja lukea itsensä merkonomiksi ja olla nyt jatkokoulussa
- jättänyt tutustumatta muutamaan tyyppiin
- jättänyt muutaman ryyppykerran väliin
- vaihtanut miestä jokunen vuosi sitten,kun se olisi ollut helpommin toteutettavissa (voisin tehdä sen nytkin, mutta ei ole niin helppoa enää..:rolleyes: )
- olisin voinut olla porukoille vähän helpompi murkkuiästä kärsivä
- ei olisi pitänyt lopettaa kilpauraa silloin, kun olin vasta kovaa vauhtia pääsemässä huipulle:wall:

- 6-vuotiaana yritin kuristaa mun serkun hengiltä, senkin olis voinut kyllä jättää yrittämättä..

Eleonoora sanoi:
- vaihtanut miestä jokunen vuosi sitten,kun se olisi ollut helpommin toteutettavissa (voisin tehdä sen nytkin, mutta ei ole niin helppoa enää..:rolleyes: )

Sun mies ei ilmeisesti lue pakkista :)

No kuitenkin:

Kaikkea sitä olisikin voinut tehdä toisin, mut sit taas ei tiedä mistä ois jäänyt paitsi.

Mut jotain mitä tulee mieleen:

-Muutaman ihmissuhteen
-Liiallisen piliven polttelun
-Lukio kunnolla
-Olisin voinut olla oma itseni joissain tilanteissa enemmän

- Rahan kanssa olisi voinut olla tarkempi
- Auton perään kevarilla ajon olis voinut jättää väliin
- Aikoinaan ihastukselle olisi voinut sanoa edes jotain, eikä vain olla hiljaa
- Olisi pitänyt lopettaa futis heti kun se ei enää kiinnostanut, vanhemien takia sitä sillo vielä pari vuotta harrastin
- muutamia kavereille päätä aukomisia olisi voinut jättää pois ja mielummin kiittää siitä, ovat olemassa ja siitä, että ovat niin hyviä tyyppejä ja että vielä tänäänkin asiat on yhtä hyvässä kunnossa heidän kanssaan kun mitä oli tavatessa 6 vuotiaina.

- Aloittaa nyrkkeily eikä erästä kamppailulajia.(Olisi luultavasti säästynyt monilta loukkaantumisilta)
- Olla vetämättä Hc-diettejä vasvuiässä ja keskittyä syömään paljon ja terveelisesti.
- Ostamatta ensimmäistä autoa ja mopoa.(Kokoajan vikoja)
- Kolaroimatta mopolla maasturin kylkeen.
- Opiskella koulussa kieliä enemmän.
- Olla vähemmän kusipää ja enemmän omaitseni.

mä pohdin itseasiassa yks päivä mitä kaikkea ois pitäny jättää tekemättä..
mutta ne henkilökohtasia juttuja,mä niitä teille kerro :D

Ainoa asia elämässäni, jonka jättäisin tekemättä, on masennuslääkityksen aloittaminen. Idioottina kuuntelin lääkäreitä, joiden tietotaito haittavaikutuksista perustui lääkefirmojen mainoslehtisiin.

Saisikin sen päivän takaisin, kun lekuri ehdotti SSRI-myrkytyksen aloittamista. :curs:

Kaikki muut mokani, laiskotteluni, ja huolimattomuuteni tekisin mielelläni uusiksi.

Onhan noita paljon. Usein olen yhtä miettinyt.

Oli eräs todella kaunis ja ihana nainen. Myös sopivan järkevä sporttinen jne. Kaverit sanoi, että se kävelee nokka pystyssä, mutta mä tulin sen kanssa toimeen. Mä olin kerran sit ollu baarissa vähän liian paljon humalassa ja saanu sen puhuttua treffeille. :) Mä en muistanut koko treffejä tai muutenkaan mitään, totaalinen blackout. Mä olin vielä luvannut hakea sen yksistä treeneistä ja voin kuvitella millaista on seistä kassi kädessä pihalla pakkasessa. :itku: Ei ikinä puhunut mulle sen jälkeen. :nolo:

Toiseksi nuorimman pikkuveljen kiusaaminen todella julmalla tavalla aikoinaan.
Kaikista muista hölmöilyistä on sentään opittu jotakin, mutta tuon jos saisi tekemättömäksi...

Lukiossa ekana vuonna oli yks tosi söpö ja ujo tyttö. Ei siinä mitään, muttakun itte olin samanlainen niin eihän siitä mitään tullu. Kerran hyppytunnilla se tuli istumaan siihen vastapäätä, ei ketään muuta liikkunu varmaan koko koulussa, siinä oltiin tuppisuuna molemmat tunnin verran kunnes seuraava oppitunti alkoi. Sen tapauksen tekisin kyllä vähän toisin nykyään............ mutta ei voi mitään. Damn!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom