Mitä tehdä vitun ärsyttäville salilla olijoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Yhtä#Hauista sanoi:
Hihi... Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä. Kyllä muakin aina joku ukko sihtaa ja oon niinkun en huomaisikaan. Jos siitä ottaa ongelmaa niin eihän junpasta tule mitään!
Oikea asenne naiselta. ;) Itse tosin koetan pitää silmät erossa niistä treenatuista perseistä jotta oma treeni edes jotenkin onnistuisi, mutta hetkittäin se on erittäin vaikeaa. :kuola: Annankin propsit kaikille naispuoleisille treenailijoille jotka sietävät "satunnaisia" katseita.

:offtopic: :david:

Jatkakaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapo sanoi:
Oikea asenne naiselta. ;) Itse tosin koetan pitää silmät erossa niistä treenatuista perseistä jotta oma treeni edes jotenkin onnistuisi, mutta hetkittäin se on erittäin vaikeaa. :kuola: Annankin propsit kaikille naispuoleisille treenailijoille jotka sietävät "satunnaisia" katseita.

:offtopic: :david:

Jatkakaa...

Thank God meidän salilla ei käy ensimmäistä naista...eihän siitä reenistä tulisi lasta eikä paskaa ( tai siis lapsista en kyllä mene vannomaan :rolleyes: ).

Salilla oli eilen semmonen tahvo taas ettei mitään määrää.Joka liikkeessä piti paukuttaa äänekkäästi painot takas lattialle.Oikeen et kattokaa kuinka isoilla painoilla tein.Jumalauta,teki hauiskääntöjäkin ja piti vyötärön korkeudelta pudottaa tanko lattialle.Kyl mieli teki #"¤%##¤ tukea sen sheivattu pää painopakkojen väliin....

Luinpa koko triidin läpi ja semmosen havainnon tein, että parhaan tuloksen saa ilmeisesti niin että keskittyy omaan reeniinsä. Jatkakaa :)

en tiiä onko ollu tääl viel mut mitä tehä sellasille treenaajille jotka häpeemättömästi tuijottaa jatkuvasti ku tekee esim. jalkaprässiä? sit ku se tajuaa et kattoo sitä takasin nii nytkäyttää päätään pois päin ja jää tuijottaan peilin kautta

helvetin ärsyttävää :wall:

tai sit oon vaa vainoharhanen :evil:

Sanot vaan että mitä helvettiä tuijotat?

Yksinkertaista, eikös... :D

mulle tuli joskus vuoden 1 ja 2 sm 2.(painonnostaja/kehonrakentaja kuka lie

en muista lajia)neuvomaan kyykkäämistä, että ''ota noi varmistusraudat veke

jotta pääset alemmaksi.kokeilin siinä sitte ja sanoin,että no tehdään näin

mutta tuut kyllä varmistamaan. otin sen neuvot kyllä kohteliaisuutena koska

huomasin se olevan pro ja ihailin muutenkin kehonrakentajia ja heidän

metodejaan. en vielä siis tienny lajista hirveästi.

Mutta jos joku tulee mua nykyään neuvomaan, joka olis esim joku pro tai muu jonka tyyliä pidän ok:na niin kuuntelen kyllä mielelläni, uudet niksit ja muut on pelkkää plussaa.

asia erikseen joku ns amatööri niin sanoisin varmaan,että tämä toimii minulla parhaiten näin.

Mulla oli ennen Kontulan montussa tapana tehdä 20 toiston superit taljassa hauissettien päälle. 20 nopeeta hauis- ja sen jälkeen 20 nopeeta ojentajaliikettä. Joka ikinen jumalan kerta tuli sama pallomahainen ulkomaalaisukko avautumaan, että "tee hittaammin", ja joka ikinen jumalan kerta vastasin sille, että "tee itte."

No viime kerralla se sitten nappas mua käsistä kiinni ja yritti puoliväkisin näyttää mulle oikeaksi katsomaansa tahtia, johon oli pakko tokaista että nyt kyllä kaveri suksit perseeseen.

Tämän jälkeen olen suureksi surukseni vastaanottanut loukkaantuneita kyräileviä katseita.

Joku viikko sitten menin salille ja siellä istuskeli punneruspenkin luona kolme kaveria joita en ollut koskaan ennen nähnyt.

Yksi oli iso ja oikeasti lihaksikas, mutta asuna maastokuvioinen lippis, samanlainen t-paita ja housut, niittivyö ja maiharit. Kaksi muuta pienikokoisempaa oli pukeutunut tiukkaan, valkoiseen t-paitaan, farkkuihin ja lenkkareihin, lisäksi toisella näistä oli aurinkolasit päässä, sisällä.

Suurin tyypeistä, siis maastokuvioinen, teki penkkiä ja hauista (yllättäen...) näytöstyyliin suhteellisen isoilla romuilla, tosin ihan ok tekniikalla. Aurinkolasipäinen yritti tehdä perässä, mutta niin hirveällä runkkupenkkitekniikalla, että penis tökki kattoa. Kolmas ei tehnyt mitään, eikä puhunut koko aikana mitään.

Homma huipentui siihen kun nämä kaksi pienempää kaveria alkoivat ottaa kännykkäkamerakuvia maastokuvioisen hauiksista ja poistuivat sitten paikalta.

En nyt sanoisi että kyseiset herrat häiritsivät tai ärsyttivät minua millään tavalla, mutta olipahan jotain sellaista mitä ei ihan joka päivä näe. Ja jollekin sivulliselle saattoi muutamakin stereotypia saada vahvistusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom