Mitä tehdä vitun ärsyttäville salilla olijoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
AM sanoi:
Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.

Yleensäkkin ärsyttää painojen-jättelijät salilla., turhauttavaa purkaa jonkun muun tankoviritelmiä yms... monta kertaa olen tästä saanut salilla huomauttaa.

Pientä ristiriitaa?
On niitä 50kg levyjä vittumainen repiä sieltä alas ja voin vaan kuvitella kuinka vaikeaa vanhemmilla naisilla se on. ÄLÄ jätä niitä sinne!

salikomediaa tai ei mutta...
entisellä salilla oli aika "bodaaja". Tepasteli ulkovaatteilla 2h ympäri salia ja ehkä 20-30 min välein teki penkkiä pari sarjaa ja taas jatko "hyvän" läpän heitto vakkareiden kanssa. Ei siinä mitään mutta se oli melkein joka ikinen päivä siellä samaa seittiä tekemässä. WTF?:eek:

(aikamoiset limput kainaloissa):lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen yleensä ihan raivon partaalla, kun salilla on prässiin joskus jätettynä vaatimattomat 200 kiloa tavaraa..itse kun aiot hinkutella jollai hikisellä 40kg niin on siinä purkamista, perkele.

Salilla jossa käyn käy myös hyvin erikoinen treenaaja. Ukon ongelma on jumalaton ääni, se siis ihan totta karjuu suoraa huutoa kevyemmissäkin sarjoissa,
ja mikä pahinta, ukko tekee pohjenousuja seisten penkki-punnerrustelineen päällä! siis jonkun toisen yrittäessä treenata vieressä penkkiä. Aivan käsittämätön treenaaja, ja kun tekee reidenojennusta, huutaa jollekin kaverilleen kovaa että "pistetään koko pakka perkele" ja tämä kuulemma ikänsä salilla käynyt äpärä saa yhden epäpuhtaan toiston ja huutaa taas kuin hullu. Miehen puheista ja käytöksestä saa sen käsityksen että raukka luulee olevansa bodari:curs:

Jääkuningas sanoi:
Salilla jossa käyn käy myös hyvin erikoinen treenaaja. Ukon ongelma on jumalaton ääni, se siis ihan totta karjuu suoraa huutoa kevyemmissäkin sarjoissa,
ja mikä pahinta, ukko tekee pohjenousuja seisten penkki-punnerrustelineen päällä! siis jonkun toisen yrittäessä treenata vieressä penkkiä. Aivan käsittämätön treenaaja, ja kun tekee reidenojennusta, huutaa jollekin kaverilleen kovaa että "pistetään koko pakka perkele" ja tämä kuulemma ikänsä salilla käynyt äpärä saa yhden epäpuhtaan toiston ja huutaa taas kuin hullu. Miehen puheista ja käytöksestä saa sen käsityksen että raukka luulee olevansa bodari:curs:

Se on vaan kattonu liikaa supermassan dvd:tä :hyper:

japa sanoi:
Jatketaan viellä tuota prässi + 50kg keskustelua. Kuten Gilly jo mainitsi niin varsin mukaava on jonkun toipilaan sitten noita painoja prässistä keinotella pois ilman itseään rikkomatta. Itsekin tässä olen huomenna menossa kaupalliselle salilla juuri selkää ja jalkoja treenaamaan lähes kuukauden selkä ongelmien takia ja jo nyt tiedän että prässissä on 50kg:n levyt paikoillaan. Vituttaa jo etukäteen niitä keplotella pois niin että selkä ei jumi uudestaan.

Ei muuta kuin ignorea niille jotka tuppaavat tulemaan neuvomaan liikaa tai pätemään asioista, kyllä ne pikkuhiljaa sen sitten älyävät että heidän seuraa ei kaivata.

No kaupallisella salilla ainakin menisin vinkumaan henkilökunnalle, olisi se sitten noloa tai ei..

Edit. 400 posti! :D

hekottaja sanoi:
No kaupallisella salilla ainakin menisin vinkumaan henkilökunnalle, olisi se sitten noloa tai ei..

Ja sitten salille juuri töihin tullut ja ainut paikalla oleva työntekijä, 160cm/40kg uusi naispuoleinen jumppaohjaaja nostaa puolestasi ne kiekot pois prässistä... :lol2:

Tästähän saatiin taas kommenttia :D

Käsitystäni prässin painoista värittänee se, että käyn kallioonlouhitulla kellari(LUE: HCish)salilla, jossa on aikalailla käytännön syistä tapana jättää ne viisikymppiset sinne prässiin, koska juuri kukaan ei viitsi edes lämmitellä pienemmillä.
:provo:
Siellä ei siis käy teidän polvileikkurista toipuvia tai osteoporoottisia isoäitejänne, fitness-saleilla, joilla he käyvät voi sitten olla eri käytännöt.
:provo:

Korostaisin vielä, että prässi on poikkeus, muuten on hyvä pistää kiekot nättiin riviin sinne seinustalle.

Jääkuningas sanoi:

Tulee mieleen yks työkaveri joka alotti reenaamisen. Ensiksi piti massakauden body lehtien kehonrakentajien ohjeiden mukaan. Ja kaverin paino nousi jostain alle 70 kilosta jonnekkin 100 kilon hujakoille kaikki löysää tietysti. Ton episodin jälkeen kuvittelee olevansa tosi bodari. Ainakaan ite en oo huomannu että sillä ois voimat yhtään lisääntyny vaikka paino nousi 30 kiloa. Äijä tekee kaikki liikkeet ihan päin persettä. Sit hirmu puhina, ähkiminen ja huutaminen vaikka ois kyseessä lämmittely sarjat. Ei tiedä salilla itkeäkkö vaiko nauraa.

Ja lisää kommenttia tulee..
Käyn myös itse salilla jossa taidan olla lähes ainoa nainen. Yleensä on itelläki painoja prässissä vähintään ne viidenkympin kiekot. Mutta kun kevyt viikko sattuu, niin laitan prässiin painoksi vain 80, jolloinka saattaa päästä kyllä kirosanoja jos joku on jättänyt ne 50 kiekot laitteeseen. Niitä en oo ees kokeillu ottaa pois, sen verta heikko oon..:(
Joutuu sitte pyytään jotain isompaa miestä nostaan ne pois, joka on mun mielestä noloa..:jahas:

Zelda sanoi:
Joutuu sitte pyytään jotain isompaa miestä nostaan ne pois, joka on mun mielestä noloa..:jahas:

On tullut nosteltua toisten puolesta useammankin kerran painoja pois, kun on tullut pyytämään. Kyllä minä ainakin ymmärrän ettei kaikki naiset tai miehet jaksa nostaa 50 kilon lättyä, ei sitä pidä nolostella.

Mäyräkoira sanoi:
Ja sitten salille juuri töihin tullut ja ainut paikalla oleva työntekijä, 160cm/40kg uusi naispuoleinen jumppaohjaaja nostaa puolestasi ne kiekot pois prässistä... :lol2:

Siitä sille maksetaan. :D

Kyllä mä tyhjennän prässin aina, mutta mielestäni jos vähänkin reenaa salilla jossa käy vahvempaa jengiä niin ei ne 50 kiloset ole ainakaan mulle lämppäri painoja kummemmat. Mun puolesta ne vois kyllä olla siinä koneessa, koska tostahan vasta lähdetään ylöspäin. Mutta kaikki omalla tasollaan.

Siinähän ne kaikkien pelkäämät "monsterit" on:D:

50leokogreen.JPG

Bodaaja sanoi:
Kyllä mä tyhjennän prässin aina, mutta mielestäni jos vähänkin reenaa salilla jossa käy vahvempaa jengiä niin ei ne 50 kiloset ole ainakaan mulle lämppäri painoja kummemmat. Mun puolesta ne vois kyllä olla siinä koneessa, koska tostahan vasta lähdetään ylöspäin. Mutta kaikki omalla tasollaan.

Ei 50 kiloiset levyt _miehille_ mitään paina, mutta yleensä saleilla käy naisiakin. Ja naisille 140 tai 180 kilon prässit voi olla aika raskaat aloituspainoksi. Kyllähän naisetkin niillä prässäilee, mutta tuskin ihan heti alkuun tai miksei niitäkin löydy :) Kaiken lisäksi ne kuntoutujat ja vanhemmat ihmiset. On meinaan vittumaista nostaa 50 kilon levy prässistä jos selkä on revähtänyt tai muuta.

Siksihän se onkin kiva että ne laitteet tyhjentää, muitakin kannattaa aina ajatella.

EDIT: editoitu sanamuotoa.

Sitä mieltä oon et jos tuntuu siltä ettei ne 50 kiloset mitään paina niin miten se on sit niin vaikeaa ottaa niitä pois kelkasta

hookoo sanoi:
Ei 50 kiloiset levyt _miehille_ mitään paina, mutta yleensä saleilla käy naisiakin. Ja naisille 140 tai 180 kilon prässit voi olla aika raskaat aloituspainoksi. Kyllähän naisetkin niillä prässäilee, mutta tuskin ihan heti alkuun. Siksihän se onkin kiva että ne laitteet tyhjentää.

Niin minä teenkin, koska AJATTELEN MYÖS MUITA SALILLA OLIJOITA:) Mun jäljiltä ei ole yksikään laite hikinen tai lastattu painoilla.

JPK: Niillä lämmitellään, siihen päälle tulee sitte nippu 25 kilosia. Ainakin täällä näin. Olen nyt oppinu nostaa sen jätti lätkän sinne tappiin:D

Bodaaja sanoi:
JPK: Niillä lämmitellään, siihen päälle tulee sitte nippu 25 kilosia. Ainakin täällä näin. Olen nyt oppinu nostaa sen jätti lätkän sinne tappiin:D

Niin täälläkin ja 50 kilosii ladotaan päälle niin paljon kun mahtuu ja loput kelkan päälle. Mut tyhjä kelkka jää minun jälkeeni ja toivoisin että muidenkin.

Bodaaja sanoi:
Kyllä mä tyhjennän prässin aina, mutta mielestäni jos vähänkin reenaa salilla jossa käy vahvempaa jengiä niin ei ne 50 kiloset ole ainakaan mulle lämppäri painoja kummemmat.

Joo , usein näkee myös tätä "vahvempaa jengiä" , jotka lataa prässin ääriään myöten täyteen ja sitten se liikerata on hyvä jos muutaman asteen (niin että polvet vähän koukistuu..)
Mutta pääasia , että painoja on enemmän kuin laki sallii ja voi kirjottaa treenipäiväkirjaan "tein tänään prässiä 560kg:lla ja kevyttä oli"
(:D ;) )

Inkeri sanoi:
Joo , usein näkee myös tätä "vahvempaa jengiä" , jotka lataa prässin ääriään myöten täyteen ja sitten se liikerata on hyvä jos muutaman asteen (niin että polvet vähän koukistuu..)
Mutta pääasia , että painoja on enemmän kuin laki sallii ja voi kirjottaa treenipäiväkirjaan "tein tänään prässiä 560kg:lla ja kevyttä oli"
(:D ;) )

Älähän ny...:D :itku: Jäin kiinni:(

hekottaja sanoi:
Siitä sille maksetaan. :D

Raskaan työn lisää? :hyper:

Levoton fiilis, huomenna hame päälle, tukkaan lakkaa ja kattoon WASPia ja Twisted Sisteriä Sauna Open Airiin! UGH!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom