Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JPK sanoi:Mulle tuli kerran joku äijä katsomaan taakse kun kyykkäsin. kiva siinä sitten kyykätä kun peilistä näkyy metrin päässä takana suu auki toljottava dorka.
Inkeri sanoi:Ja siihen treeniin pystyykin keskittymään kun on mp3 mukana ja musiikki täysillä. Ei kuule eikä nää ketään.
Silti ihmetyttää , että mikä tarve ylipäätään salilla on jonkun tuntemattoman tulla mitään kenellekään jauhamaan.
Kuten itsekin sanoit, "tietty olisin voinut olla kauempanakin" :thumbs: Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.akki sanoi:Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) .....
Salilla missä käyn on ainut tarpeeksi korkealla oleva peili käsipaino puolella juuri käsipainojen edessä. Alle 10 kilosten, mutta kuitenkin. Siitä jos ottaa sen askeleen tai pari, niin onkin jo isompien käsipainojen edessä.Ironbar sanoi:Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.
Siinä on kyllä noitten "vatkaajien" treenit mennyt perseelleen. Ei varmaan oo kivaa kummallekaan:jahas:zztop sanoi:ja mie taas menen vittuillaksenikin hakemaan rautoja kun useat tyypit treenaa ihan sen kässäri telineen edessä,että ei mahdu hakemaan rautoja,pari kertaa ole sanonut tyyppien sarjan kesken että: " painukaa vittuun vatkaamaan siitä telineen edestä"
vai ettekö jaksa niiden painojen kera siirtyä paria metriä?
Etkä voinut sitten odottaa, että nämä vatkaajat ovat saaneet sarjansa päätökseen ja sitten vasta lausua nämä "painukaa vittuun..." Sen verran pitää muitakin kunnioittaa siellä salilla mielestäni, että ei toisten reenejä pilaa tahallaan. Aika touhua tommonen.zztop sanoi:ja mie taas menen vittuillaksenikin hakemaan rautoja kun useat tyypit treenaa ihan sen kässäri telineen edessä,että ei mahdu hakemaan rautoja,pari kertaa ole sanonut tyyppien sarjan kesken että: " painukaa vittuun vatkaamaan siitä telineen edestä"
vai ettekö jaksa niiden painojen kera siirtyä paria metriä?
enoelmeri sanoi:-- joku macho oli ladannu prässiin muutaman 50 kilon levypainon eikä tietenkään treeninsä jälkeen ollu ottanu niitä pois. --
Itse treenaan melko ruuhkaisella salilla, eikä toi "Ei kuule eikä nää ketään." oikein toimi. Jotkut tuntuvat olettavan, että kun laittaa voluumit kaakkoon ja tuijottaa lattiaan, niin saa istua möllöttää niissä laitteissa ihan ilman, että kenelläkään muulla on niihin mitään asiaa.Inkeri sanoi:Ja siihen treeniin pystyykin keskittymään kun on mp3 mukana ja musiikki täysillä. Ei kuule eikä nää ketään.
Joo-o, ainakin omasta mielestä on ihan mukava joskus jutella tuntemattomienkin kanssa, jos nyt tästä poissuljetaan kaikki yleiset häiriköt ja sekopäät. Ihan kaikki ei varmaan treenaa sillä mentaliteetilla, että ylimääräinen minuutti taukoa yhden sarjan välissä saa naaman loppuviikoksi ns. norsunvitulle. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, ettei tuntemattomille saa kuntosalilla puhua? Saako pukuhuoneessa, suihkussa, tai saunan ylimmillä lauteilla? :wall:Inkeri sanoi:Silti ihmetyttää , että mikä tarve ylipäätään salilla on jonkun tuntemattoman tulla mitään kenellekään jauhamaan.
AM sanoi:Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.
No tätähän en tarkoittanut.kuitula sanoi:Itse treenaan melko ruuhkaisella salilla, eikä toi "Ei kuule eikä nää ketään." oikein toimi. Jotkut tuntuvat olettavan, että kun laittaa voluumit kaakkoon ja tuijottaa lattiaan, niin saa istua möllöttää niissä laitteissa ihan ilman, että kenelläkään muulla on niihin mitään asiaa.
No puhua saa ,kun ei mulle puhu :DJoo-o, ainakin omasta mielestä on ihan mukava joskus jutella tuntemattomienkin kanssa, jos nyt tästä poissuljetaan kaikki yleiset häiriköt ja sekopäät. Ihan kaikki ei varmaan treenaa sillä mentaliteetilla, että ylimääräinen minuutti taukoa yhden sarjan välissä saa naaman loppuviikoksi ns. norsunvitulle. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, ettei tuntemattomille saa kuntosalilla puhua? Saako pukuhuoneessa, suihkussa, tai saunan ylimmillä lauteilla? :wall:
No et kai sä vittu jälkeenjääneen jutuista suutu?piidu sanoi:Elikkäs tänään sattui jalkareenin yhteydessä. Teen kyykkyä aivan oikein, jalkaterät ja polvet samansuuntaisesti. Joku vähän jälkeenjäänyt vanhempi mies tulee pätemään tiedoillaan viereeni kuinka tekniikkani on päin helvettiä. En ottanut asiaa kuuleviin korviini ja tein kuten minulle on neuvottu. Sitten katselin kun mies treenasi. Sanoi mm seuraavaa ''penkillä ei tee mitään, mutta otan siitä kevyesti 100'' no mies kävi penkkamaan. Hyvä että sai 60 ylös. Tämän jälkeen hän teki Peckdeckiä 60 kilolla. Hirveää katsottavaa. Vielä kun hän teki ojentajia 30kilon käsipainolla, kyynärvarret sojottivat milloin minnekkin. En kuollaksenikaan viitsinyt neuvoa ''herra kaikkitietävää''. Naureskelin vain muutaman salitutun kanssa siinä. Mutta kuinka tällaisessa tilanteessa tulee toimia, jos valitetaan turhasta ja jos tekniikka on vituillaan vittumaisella ihmisellä? Neuvoja otetaan vastaan :whip:
No kai ne käsipainot pitää olla otettavissa siitä telineestä, jos joku tarvii?akki sanoi:Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) Joku tyttönen siinä sitten kesken sarjan päätti tarvita juuri sillä sekunnilla niitä käsipainoja ja alkoi hivuttautumaan siihen mun käsien väliin ja kurkkimaan sinne telineelle. En tehnyt elettäkään väistääkseni, mulkaisin pahasti ja tein sarjan loppuun. Sitten pudotin painot maahan ja sanoin sille että "no nyt". Sitten se mutisi siinä jotain että "sori..." Sain nieltyä kiukkuni, enkä sanonut muuta, mut ois nyt pitänyt tytönkin tajuta, että todennäköisesti mä en niillä painoilla puolta tuntia siinä hinkkaa ja että ehkä mä liikahdan siitä telineeltä kunhan saan sarjani loppuun. Mut ehkä sillä vaan oli kiire
:curs:
AM sanoi:Meinaatko, että prässissä oli kummallakin puolella yhdet 50 kiloset, vai oliko niitä kummallakin puolella useammat ?
Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.
AM sanoi:Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.
Gillyanne sanoi:Vaikka olet tästä jo kommenttia saanutkin, niin enpä malta olla itsekin asiaan puuttumatta. Eli MIKÄ HELVETTI SIINÄ ON, että ihmiset eivät tajua sitä, että MYÖS prässi puretaan treenin jälkeen tyhjäksi? Saleilla saattaa käydä myös esim. polvileikkauksesta toipuvia/muuten "rikkopolvisia", kuten esim. minun äitini, joka muuten on kyllä suorastaan erinomaisessa kunnossa ikäisekseen, mutta joutuu tekemään esim. prässin tyhjällä kelkalla polviensa takia.
Btw. tuntuvat kovin usein nämä "kyllä siihen prässiin voi ne viiskymppiset jättää"-:it olevan näitä alle kaksikymppisiä kolleja, mikähän lie siinäkin :jahas:
Ironbar sanoi:Kuten itsekin sanoit, "tietty olisin voinut olla kauempanakin" :thumbs: Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.
akki sanoi:Okei, myönsin virheeni. Tapana ei todellakaan ole tehdä noin, mutta jostain syystä olin nyt jäänyt siihen sen yhden sarjan ajaksi...Silti en edelleenkään ymmärrä, miksi pitää tulla kesken sarjan siihen tunkemaan, koska se sarja todellakaan ei kestä kovinkaan kauaa...(tai sit se tosiaan teki vittuillakseen :D )