Mitä tehdä vitun ärsyttäville salilla olijoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Tuore hikihän ei juurikaan haise. Nämä haisunäädät tuskin peseytyvät ja "treenikamppeita ei tarvi pestä ku niitä käytetään vaan salilla, kaikkihan siellä haisee!1!!1" Mielestäni tällaisia ulostekasoja ei tarvitsisi päästää sisään ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JPK sanoi:
Mulle tuli kerran joku äijä katsomaan taakse kun kyykkäsin. kiva siinä sitten kyykätä kun peilistä näkyy metrin päässä takana suu auki toljottava dorka.

Hihi... Onko tuossa nyt jotain ihmeellistä. Kyllä muakin aina joku ukko sihtaa ja oon niinkun en huomaisikaan. Jos siitä ottaa ongelmaa niin eihän junpasta tule mitään! Mutta se on ärsyttävää, kun juuri esimerkiksi smithissä pystypunnerrusta tehdessä siivooja tulee luuttuamaan siitä ympäriltä ja jalkojen alta ja kas kun ei pyyhi pölyjä treenihousuistakin kesken sarjan:lol2:

Silloin on parasta olla "hyvä päivä":rolleyes:

akki sanoi:
Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) .....
Kuten itsekin sanoit, "tietty olisin voinut olla kauempanakin" :thumbs: Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.

Toinen yhtä vittumainen tapa on kun jotkut vetävät jonkun penkin melkein kiinni käsipainotelineeseen vaikka takana olisi kuinka paljon tilaa.

Ironbar sanoi:
Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.
Salilla missä käyn on ainut tarpeeksi korkealla oleva peili käsipaino puolella juuri käsipainojen edessä. Alle 10 kilosten, mutta kuitenkin. Siitä jos ottaa sen askeleen tai pari, niin onkin jo isompien käsipainojen edessä.
En tosin onneks tarvii sitä peilii ku vipareita tehessä.

zztop sanoi:
ja mie taas menen vittuillaksenikin hakemaan rautoja kun useat tyypit treenaa ihan sen kässäri telineen edessä,että ei mahdu hakemaan rautoja,pari kertaa ole sanonut tyyppien sarjan kesken että: " painukaa vittuun vatkaamaan siitä telineen edestä"
vai ettekö jaksa niiden painojen kera siirtyä paria metriä?
Siinä on kyllä noitten "vatkaajien" treenit mennyt perseelleen. Ei varmaan oo kivaa kummallekaan:jahas:

zztop sanoi:
ja mie taas menen vittuillaksenikin hakemaan rautoja kun useat tyypit treenaa ihan sen kässäri telineen edessä,että ei mahdu hakemaan rautoja,pari kertaa ole sanonut tyyppien sarjan kesken että: " painukaa vittuun vatkaamaan siitä telineen edestä"
vai ettekö jaksa niiden painojen kera siirtyä paria metriä?
Etkä voinut sitten odottaa, että nämä vatkaajat ovat saaneet sarjansa päätökseen ja sitten vasta lausua nämä "painukaa vittuun..." Sen verran pitää muitakin kunnioittaa siellä salilla mielestäni, että ei toisten reenejä pilaa tahallaan. Aika :david: touhua tommonen.
Ps. En vatkaa peilin edessä.

enoelmeri sanoi:
-- joku macho oli ladannu prässiin muutaman 50 kilon levypainon eikä tietenkään treeninsä jälkeen ollu ottanu niitä pois. --

Meinaatko, että prässissä oli kummallakin puolella yhdet 50 kiloset, vai oliko niitä kummallakin puolella useammat ?

Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.

Yleensäkkin ärsyttää painojen-jättelijät salilla, turhauttavaa purkaa jonkun muun tankoviritelmiä yms... monta kertaa olen tästä saanut salilla huomauttaa.

Inkeri sanoi:
Ja siihen treeniin pystyykin keskittymään kun on mp3 mukana ja musiikki täysillä. Ei kuule eikä nää ketään.
Itse treenaan melko ruuhkaisella salilla, eikä toi "Ei kuule eikä nää ketään." oikein toimi. Jotkut tuntuvat olettavan, että kun laittaa voluumit kaakkoon ja tuijottaa lattiaan, niin saa istua möllöttää niissä laitteissa ihan ilman, että kenelläkään muulla on niihin mitään asiaa. :rolleyes:
Inkeri sanoi:
Silti ihmetyttää , että mikä tarve ylipäätään salilla on jonkun tuntemattoman tulla mitään kenellekään jauhamaan.
Joo-o, ainakin omasta mielestä on ihan mukava joskus jutella tuntemattomienkin kanssa, jos nyt tästä poissuljetaan kaikki yleiset häiriköt ja sekopäät. Ihan kaikki ei varmaan treenaa sillä mentaliteetilla, että ylimääräinen minuutti taukoa yhden sarjan välissä saa naaman loppuviikoksi ns. norsunvitulle. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, ettei tuntemattomille saa kuntosalilla puhua? Saako pukuhuoneessa, suihkussa, tai saunan ylimmillä lauteilla? :wall:

Relatkaa perkele. Ei se treenin onnistuminen ole aina siitä yhdestä sarjasta kiinni, ihan oikeasti. Jos toinen blokkaa käsipainot kesken sarjan, odotan sen sarjan loppuun. Jos toinen haluaa käsipainoja, kun satun olemaan edessä, jätän sarjan kesken ja väistän. Oikeat häiriköt, haisulit ja sekopäät hoituvat varmaan parhaiten henkilökunnan kautta, viimeistäänkin kirjallisin valituksin. Peace.

P.S. Anteeksi vittumaisuuteni, luin juuri pari tuntia Hynysen päiväkirjoja.

AM sanoi:
Mielestäni prässiin voi jättää aika huoletta kummallekkin puolelle yhdet viisikymppiset, se on kuitenkin semmoinen vastus, millä meikäläisen äippäkin lämmittelee. Yhtään enempää sinne ei sitten jätetä.

En tiedä minkälainen prässi sun salilla on, mutta ainakin meidän salillamme jos siihen tuikitavalliseen davidin prässiin jättää 100kg painoja ja kelkka on sen 40kg niin siinä on semmonen vastus millä ei kyllä kaikkien äidit LÄMMITTELE.

Itse asiaan, tänään meinasin räjähtää aivan täysin. Tein pystypunnerrusta käsipainoilla, penkki sijaitsee peilin edessä ja siinä on myös käsipainoteline.

Viimeisiä tiukkoja toistoja oli menossa niin joku paviaani hyökkää takaviistosta ohitseni painojen ollessa yläasennossa niin läheltä että ei olisi mahtunut jos olisin niitä laskemaan taas lähtenyt.

Siis ei jumalauta, kyttää niskantakana ja hyppää mun nostorytmissä käden vierestä kun painot ovat ylhäällä :david: :eek:

Keskittyminen vähintäänkin herpaantui, muutenkin joudun tekemään kieli keskellä suuta leikatulla olkapäälläni. Jos olisin enemmän peljästynyt taikka hän olisi yhtään tuupannut käsivarttani takaviistosta se olisi hyvin todennäköisesti mennyt sijoiltaan.
Niin monet itkut on itketty näiden olkapäiden vuoksi että seurauksena olisi hyvinkin saattanut olla turpaanlyönti siinä paikassa.

Kaveri ei sitten edes ottanut käsipainoa vaan paineli pukuhuoneeseen ennekuin sain painot lattialle enkä jaksanut perään lähteä.
Jos joku tilanteen huomasin tty salilla tänään niin tässä syy, epäilemättä naamastani näki että nyt ei ole kaikki ok. :curs:

Seuraava peelo joka ei ymmärrä pitää edes liikkeenvaatimatila + 20cm turvaväliä kuulee kyllä asiasta :wall:

kuitula sanoi:
Itse treenaan melko ruuhkaisella salilla, eikä toi "Ei kuule eikä nää ketään." oikein toimi. Jotkut tuntuvat olettavan, että kun laittaa voluumit kaakkoon ja tuijottaa lattiaan, niin saa istua möllöttää niissä laitteissa ihan ilman, että kenelläkään muulla on niihin mitään asiaa. :rolleyes:
No tätähän en tarkoittanut.:)
Yleensä se treenaaminen tuppaa olemaan paljon intensiivisempää kun on musiikit mukana _ei päinvastoin. Toki täytyy tilaa antaa muidenkin treenata ja tietysti asiallisesti ottaa toiset huomioon.
Joo-o, ainakin omasta mielestä on ihan mukava joskus jutella tuntemattomienkin kanssa, jos nyt tästä poissuljetaan kaikki yleiset häiriköt ja sekopäät. Ihan kaikki ei varmaan treenaa sillä mentaliteetilla, että ylimääräinen minuutti taukoa yhden sarjan välissä saa naaman loppuviikoksi ns. norsunvitulle. Vai oletko oikeasti sitä mieltä, ettei tuntemattomille saa kuntosalilla puhua? Saako pukuhuoneessa, suihkussa, tai saunan ylimmillä lauteilla? :wall:
No puhua saa ,kun ei mulle puhu :D
Ärsyttää vaan nää tapaukset, jotka tulee omia juttujaan huutaan kaikille, välitti kuunnella eli ei. Usein nää on niitä "vanhan liiton miehiä" :piis: .. toisaalta pitäis itsekin muistaa, että toiset haluaakin vaan hoitaa sosiaalisia suhteita salilla ja se heille sallittakoon.
Mun mielestä kyse ei olekaan siitä "yhdestä ylimääräisestä minuutista sarjan välissä" vaan siitä, että annetaan niiden jotka haluaa keskittyä treenaamiseen treenata omassa rauhassa eikä väen väkisin huudella puolelle salille henk.kohtaisia asioita, jotka ei vaan kiinnosta kaikkia.
Ja siinä on todellakin eroa tuleeko jauhamaan kesken treenin vai vasta pukuhuoneessa. Mikä on niin tärkeää, että asia ei voi odottaa kunnes hommat on tehty loppuun?

piidu sanoi:
Elikkäs tänään sattui jalkareenin yhteydessä. Teen kyykkyä aivan oikein, jalkaterät ja polvet samansuuntaisesti. Joku vähän jälkeenjäänyt vanhempi mies tulee pätemään tiedoillaan viereeni kuinka tekniikkani on päin helvettiä. En ottanut asiaa kuuleviin korviini ja tein kuten minulle on neuvottu. Sitten katselin kun mies treenasi. Sanoi mm seuraavaa ''penkillä ei tee mitään, mutta otan siitä kevyesti 100'' no mies kävi penkkamaan. Hyvä että sai 60 ylös. Tämän jälkeen hän teki Peckdeckiä 60 kilolla. Hirveää katsottavaa. Vielä kun hän teki ojentajia 30kilon käsipainolla, kyynärvarret sojottivat milloin minnekkin. En kuollaksenikaan viitsinyt neuvoa ''herra kaikkitietävää''. Naureskelin vain muutaman salitutun kanssa siinä. Mutta kuinka tällaisessa tilanteessa tulee toimia, jos valitetaan turhasta ja jos tekniikka on vituillaan vittumaisella ihmisellä? Neuvoja otetaan vastaan :whip:
No et kai sä vittu jälkeenjääneen jutuista suutu?:eek:
Heitä vaikka jotain huumoria.

akki sanoi:
Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) Joku tyttönen siinä sitten kesken sarjan päätti tarvita juuri sillä sekunnilla niitä käsipainoja ja alkoi hivuttautumaan siihen mun käsien väliin ja kurkkimaan sinne telineelle. En tehnyt elettäkään väistääkseni, mulkaisin pahasti ja tein sarjan loppuun. Sitten pudotin painot maahan ja sanoin sille että "no nyt". Sitten se mutisi siinä jotain että "sori..." Sain nieltyä kiukkuni, enkä sanonut muuta, mut ois nyt pitänyt tytönkin tajuta, että todennäköisesti mä en niillä painoilla puolta tuntia siinä hinkkaa ja että ehkä mä liikahdan siitä telineeltä kunhan saan sarjani loppuun. Mut ehkä sillä vaan oli kiire :rolleyes:

:curs:
No kai ne käsipainot pitää olla otettavissa siitä telineestä, jos joku tarvii?

AM sanoi:
Meinaatko, että prässissä oli kummallakin puolella yhdet 50 kiloset, vai oliko niitä kummallakin puolella useammat ?

Ei näin :wall: Ei todellakaan joka jamppa/neiti vetele sitä n. 140-150kg (kelkka laskettuna)prässiä tuosta vaan ja mitä jos vääntää sillä prässillä yhden jalan prässiä pudotuksilla? Kaikki pois vaan on paras vaihtoehto, tuossa ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä kenellekkään. Jos ne painot jaksaa siihen nostaa omiin sarjoihin niin kyllä ne jaksaa poiskin nostaa.

Onneksi omalla salilla ei tuota viidenkympin-villitystä ilmene. Joskus aina salilla tuntuu olevan joka laitteessa jotkut lätkät mutta se on vain tiettyinä päivinä ja aniharvoin. Varvaankin joku kouluporukka tms. käy silloin treenaamassa.

AM sanoi:

Vaikka olet tästä jo kommenttia saanutkin, niin enpä malta olla itsekin asiaan puuttumatta. Eli MIKÄ HELVETTI SIINÄ ON, että ihmiset eivät tajua sitä, että MYÖS prässi puretaan treenin jälkeen tyhjäksi? Saleilla saattaa käydä myös esim. polvileikkauksesta toipuvia/muuten "rikkopolvisia", kuten esim. minun äitini, joka muuten on kyllä suorastaan erinomaisessa kunnossa ikäisekseen, mutta joutuu tekemään esim. prässin tyhjällä kelkalla polviensa takia.

Btw. tuntuvat kovin usein nämä "kyllä siihen prässiin voi ne viiskymppiset jättää"-:david::it olevan näitä alle kaksikymppisiä kolleja, mikähän lie siinäkin :jahas:

Jatketaan viellä tuota prässi + 50kg keskustelua. Kuten Gilly jo mainitsi niin varsin mukaava on jonkun toipilaan sitten noita painoja prässistä keinotella pois ilman itseään rikkomatta. Itsekin tässä olen huomenna menossa kaupalliselle salilla juuri selkää ja jalkoja treenaamaan lähes kuukauden selkä ongelmien takia ja jo nyt tiedän että prässissä on 50kg:n levyt paikoillaan. Vituttaa jo etukäteen niitä keplotella pois niin että selkä ei jumi uudestaan.

Ei muuta kuin ignorea niille jotka tuppaavat tulemaan neuvomaan liikaa tai pätemään asioista, kyllä ne pikkuhiljaa sen sitten älyävät että heidän seuraa ei kaivata.

Gillyanne sanoi:
Vaikka olet tästä jo kommenttia saanutkin, niin enpä malta olla itsekin asiaan puuttumatta. Eli MIKÄ HELVETTI SIINÄ ON, että ihmiset eivät tajua sitä, että MYÖS prässi puretaan treenin jälkeen tyhjäksi? Saleilla saattaa käydä myös esim. polvileikkauksesta toipuvia/muuten "rikkopolvisia", kuten esim. minun äitini, joka muuten on kyllä suorastaan erinomaisessa kunnossa ikäisekseen, mutta joutuu tekemään esim. prässin tyhjällä kelkalla polviensa takia.

Btw. tuntuvat kovin usein nämä "kyllä siihen prässiin voi ne viiskymppiset jättää"-:david::it olevan näitä alle kaksikymppisiä kolleja, mikähän lie siinäkin :jahas:

Juuri näin! Itsekin teen yleensä ensin tyhjällä prässillä, haen prässin asetukset kuntoon ja ikään kuin keskityn tulevaan koitokseen, mietin vähän liikerataa ym.
Senkin takia ne painot on hyvä ottaa pois, että tietää että prässi on vapaa.

Itseäni ärsyttää sellaiset, jotka jättää painot vaikka ne olisi 5 kilon levyt laitteisiin. Painopakat nyt käsitän, mutta muita jos ei jaksa purkaa niin laiskuuttahan se on jo. Itse ihan vapaaehtoisesti usein puran muiden jättämiä painoja vaikka "en just sitä laitetta sinä päivänä tekisikään".

Danafitneksellä on levypainoja niin maan perkeleesti, ettei telineisiin meinaa mahtua, mutta se nyt on parempi kuin että olisi liian vähän painoja. Siltikin ei niitä laitteisiin tai tankoihin tarvitse jättää.

Sanavalikointi tökkii. harrastan kapulakieltä.

Ironbar sanoi:
Kuten itsekin sanoit, "tietty olisin voinut olla kauempanakin" :thumbs: Miksi ihmeessä sitten täytyy pitää munat olla kiinni siinä telineessä sarjoja tehdessä. Eikö se olisi helvetin paljon helpompaa ja mukavampaa kaikille salille kävijoille ottaa vaikka se askel tai kaksi kauemmaksi siitä telineestä.

Okei, myönsin virheeni. Tapana ei todellakaan ole tehdä noin, mutta jostain syystä olin nyt jäänyt siihen sen yhden sarjan ajaksi...Silti en edelleenkään ymmärrä, miksi pitää tulla kesken sarjan siihen tunkemaan, koska se sarja todellakaan ei kestä kovinkaan kauaa...(tai sit se tosiaan teki vittuillakseen :D )

PS. Munia mulla ei vielä tietääkseni ole :D

akki sanoi:
Okei, myönsin virheeni. Tapana ei todellakaan ole tehdä noin, mutta jostain syystä olin nyt jäänyt siihen sen yhden sarjan ajaksi...Silti en edelleenkään ymmärrä, miksi pitää tulla kesken sarjan siihen tunkemaan, koska se sarja todellakaan ei kestä kovinkaan kauaa...(tai sit se tosiaan teki vittuillakseen :D )

Toisaalta sillä salilla, missä me käydään on järkyttävän surkea tila tehdä käsäreillä. Varsinkin, kun joillain neitokaisilla on tapana parkkeerata puoleksi vuodeksi heiluttamaan puolen kilon käsäreitä ylösalas ja vinoon...

EDIT: Siis en viittaa sinuun, vaan joihinkin mitoiltaan 170/22kg oleviin pissaliisoihin. :=)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom