Mitä tehdä vitun ärsyttäville salilla olijoille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs tänään sattui jalkareenin yhteydessä. Teen kyykkyä aivan oikein, jalkaterät ja polvet samansuuntaisesti. Joku vähän jälkeenjäänyt vanhempi mies tulee pätemään tiedoillaan viereeni kuinka tekniikkani on päin helvettiä. En ottanut asiaa kuuleviin korviini ja tein kuten minulle on neuvottu. Sitten katselin kun mies treenasi. Sanoi mm seuraavaa ''penkillä ei tee mitään, mutta otan siitä kevyesti 100'' no mies kävi penkkamaan. Hyvä että sai 60 ylös. Tämän jälkeen hän teki Peckdeckiä 60 kilolla. Hirveää katsottavaa. Vielä kun hän teki ojentajia 30kilon käsipainolla, kyynärvarret sojottivat milloin minnekkin. En kuollaksenikaan viitsinyt neuvoa ''herra kaikkitietävää''. Naureskelin vain muutaman salitutun kanssa siinä. Mutta kuinka tällaisessa tilanteessa tulee toimia, jos valitetaan turhasta ja jos tekniikka on vituillaan vittumaisella ihmisellä? Neuvoja otetaan vastaan :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo nyt on lähinnä säälittävää ja surkuhupaisaa jos ko. tyyppi tekee itsestään pellen, mutta enemmän otsikkoa mielestäni vastaa esim. tilanne eiliseltä, jossa etniset kommentoivat ohikävellessäni "nice...".

Helvetti kun ärsyttää tollanen, etenkin kun kyse ei ole prinsessasta pikkutopissa, vaan ihan asiallisen näköisestä ihmisestä, joka on tullut tekemään treenin, ei näyttäytymään. Ei ole yhtään "nice" tuollainen kommentointi. Tuskin mitään hyödyttää valittaa salin respaankaan, mitä ne tolle käyttäytymiselle vois tehdä? Ei mitään? :evil:

Ja jos ko. henkilö osaa suomea ja lukee tämän, tiedät jatkossa ettei kommenttejasi kaivata, kiitos.

piidu sanoi:
Elikkäs tänään sattui jalkareenin yhteydessä. Teen kyykkyä aivan oikein, jalkaterät ja polvet samansuuntaisesti. Joku vähän jälkeenjäänyt vanhempi mies tulee pätemään tiedoillaan viereeni kuinka tekniikkani on päin helvettiä. En ottanut asiaa kuuleviin korviini ja tein kuten minulle on neuvottu. Sitten katselin kun mies treenasi. Sanoi mm seuraavaa ''penkillä ei tee mitään, mutta otan siitä kevyesti 100'' no mies kävi penkkamaan. Hyvä että sai 60 ylös. Tämän jälkeen hän teki Peckdeckiä 60 kilolla. Hirveää katsottavaa. Vielä kun hän teki ojentajia 30kilon käsipainolla, kyynärvarret sojottivat milloin minnekkin. En kuollaksenikaan viitsinyt neuvoa ''herra kaikkitietävää''. Naureskelin vain muutaman salitutun kanssa siinä. Mutta kuinka tällaisessa tilanteessa tulee toimia, jos valitetaan turhasta ja jos tekniikka on vituillaan vittumaisella ihmisellä? Neuvoja otetaan vastaan :whip:
Sanot suoraan, että nyt pappa turpa tukkoon ja thats it. Ite en kuuntelis salilla mitään. keneltäkään. :curs: (ei tarvi tulla neuvoon ja joo on huono päivä tänään..)

Mulle tuli kerran joku äijä katsomaan taakse kun kyykkäsin. kiva siinä sitten kyykätä kun peilistä näkyy metrin päässä takana suu auki toljottava dorka.

JPK sanoi:
Mulle tuli kerran joku äijä katsomaan taakse kun kyykkäsin. kiva siinä sitten kyykätä kun peilistä näkyy metrin päässä takana suu auki toljottava dorka.

Saitko sarjan tehtyäsi kutsun illan ritarillisiin menoihin?:D

Mä en tiedä, että kuuluuko tää salikomediaan vai tänne.

Kuitenkin mä käyn vain pari kolme kertaa kuussa muualla kun omalla salilla. Mutta tää yks tyyppi ärsyttää ja naurattaa. Vuos sitten tämä kolisteli ja ryki kaikkia laitteita. Siinä ei tiennyt, että itkeäkkö vai nauraa. Näin sen tossa keväällä uudestaan ja nyt se sama tyyppi oli kai katsonut jotain Jane Fonda workouttia. Nilkkapainojen kanssa teki jotain liikkeitä, Selkeästi oli hakenut itselleen myös saliin "sopivampaa" asustetta. Vain hikinauha puuttui. Mutta se haju! Jos hikoilee kuin sika, niin vois pestä itsensä ennen julkisille salille tuloa. Siis ei mikään normi vähän haiskahtava, vaan ihan kauhea dunkkis. Viimeksi kun menin sinne, niin ovelta jo iski kuin seinään se kauhea haju. Salilla oli se tyyppi ja sen joku kaveri, sekä yksi nainen. Kun ne kaksi lähti, niin haju hieman hälveni ja oli pakko puhella sen naisen kanssa ilmanvaihdosta. Kummatkin varmasti tiesi mistä se haju tuli, kunhan varmistettiin että tiedettiin, ettei kumpikaan meistä se ollut. Ja sitten kun itse meni johonkin vatsaprässiin ja se rulla haisi sille äijälle. Hyi saatana! :urjo:

Saitko sarjan tehtyäsi kutsun illan ritarillisiin menoihin?
Tai jos kyykyt oli sen verran raskaan näköisiä, että päätti jäädä varmistamaan? Vai millainen "dorka" tämä olisi ollut, jos olisit istunut kyykyn, ja toinen olisi kävellyt ohi...

aika monet vaikeet tilanteet ovat hyviä itsekehityksen paikkoja. Ite nostan hattua niille jotka pystyvät keskittymään treeniinsä oli mikä oli. Ennen minullakin oli aina ennen treeniä vähän epävarma olo siitä että mitenköhän tänään menee kun ei ole hyvä fiilis/tullut syötyä huonosti/nova soi salin radiossa (syitä riittää aina). Ajan kuluessa olen oppinut suhtautumaan treeneihin sillä tavalla että teen vain aina mitä pystyn ja niin hyvin kuin pystyn enkä mieti niitä asioita jotka saattaisivat treeniä häiritä.

syöttösika sanoi:
aika monet vaikeet tilanteet ovat hyviä itsekehityksen paikkoja. Ite nostan hattua niille jotka pystyvät keskittymään treeniinsä oli mikä oli. Ennen minullakin oli aina ennen treeniä vähän epävarma olo siitä että mitenköhän tänään menee kun ei ole hyvä fiilis/tullut syötyä huonosti/nova soi salin radiossa (syitä riittää aina). Ajan kuluessa olen oppinut suhtautumaan treeneihin sillä tavalla että teen vain aina mitä pystyn ja niin hyvin kuin pystyn enkä mieti niitä asioita jotka saattaisivat treeniä häiritä.

Asiaa :rock:

nevahood sanoi:
Tai jos kyykyt oli sen verran raskaan näköisiä, että päätti jäädä varmistamaan? Vai millainen "dorka" tämä olisi ollut, jos olisit istunut kyykyn, ja toinen olisi kävellyt ohi...

Lämmittely sarjaa otin vasta. Penkkiä tehdessä samalla kaverilla oli joskus tapana seurata nostoja penkin vierestä, sama suu auki ilme päällä. Kyl se sit oppi kerrasta kun sanoi.

Ai nii en saanut mitään kutsua illanistujaisiin :(

Ei tuollaiselle oikein voi muuta kuin antaa puheensorinan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaikka kuinka vituttaisi. Jos vedät moista pataan, niin itselle siitä kuitenkin rangaistus napsahtaa.

Itse olen ottanut sen kannan etten viitsi yleensä ketään lähteä neuvomaan vaikka treenaisivat täysin päin persettä. Mielestäni "jokaisella" salilla on henkilökunta, jonka tehtäviin tällainen opastaminen kuuluu ja jos henkilökunta ei hoida hommiaan, eipä se kuulu mulle.

Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) Joku tyttönen siinä sitten kesken sarjan päätti tarvita juuri sillä sekunnilla niitä käsipainoja ja alkoi hivuttautumaan siihen mun käsien väliin ja kurkkimaan sinne telineelle. En tehnyt elettäkään väistääkseni, mulkaisin pahasti ja tein sarjan loppuun. Sitten pudotin painot maahan ja sanoin sille että "no nyt". Sitten se mutisi siinä jotain että "sori..." Sain nieltyä kiukkuni, enkä sanonut muuta, mut ois nyt pitänyt tytönkin tajuta, että todennäköisesti mä en niillä painoilla puolta tuntia siinä hinkkaa ja että ehkä mä liikahdan siitä telineeltä kunhan saan sarjani loppuun. Mut ehkä sillä vaan oli kiire :rolleyes:

:curs:

syöttösika sanoi:
aika monet vaikeet tilanteet ovat hyviä itsekehityksen paikkoja. Ite nostan hattua niille jotka pystyvät keskittymään treeniinsä oli mikä oli.
Ja siihen treeniin pystyykin keskittymään kun on mp3 mukana ja musiikki täysillä. Ei kuule eikä nää ketään.
Silti ihmetyttää , että mikä tarve ylipäätään salilla on jonkun tuntemattoman tulla mitään kenellekään jauhamaan.

akki sanoi:
Itse tein tässä yhtenä päivänä vipunostoja eteen käsipainoilla sen käsipainotelineen edessä. (Okei, olin lähellä sitä telinettä eli tietty olisin voinut olla kauempanakin, mutta silti...) Joku tyttönen siinä sitten kesken sarjan päätti tarvita juuri sillä sekunnilla niitä käsipainoja ja alkoi hivuttautumaan siihen mun käsien väliin ja kurkkimaan sinne telineelle. En tehnyt elettäkään väistääkseni, mulkaisin pahasti ja tein sarjan loppuun. Sitten pudotin painot maahan ja sanoin sille että "no nyt". Sitten se mutisi siinä jotain että "sori..." Sain nieltyä kiukkuni, enkä sanonut muuta, mut ois nyt pitänyt tytönkin tajuta, että todennäköisesti mä en niillä painoilla puolta tuntia siinä hinkkaa ja että ehkä mä liikahdan siitä telineeltä kunhan saan sarjani loppuun. Mut ehkä sillä vaan oli kiire :rolleyes:

:curs:

ja mie taas menen vittuillaksenikin hakemaan rautoja kun useat tyypit treenaa ihan sen kässäri telineen edessä,että ei mahdu hakemaan rautoja,pari kertaa ole sanonut tyyppien sarjan kesken että: " painukaa vittuun vatkaamaan siitä telineen edestä"
vai ettekö jaksa niiden painojen kera siirtyä paria metriä?

Joo on sitä tullu nähtyä jos jonkinmoista vaeltajaa ja tuijottajaa vuosien varrella ja toi hajuhaitta on kyl mielestäni yks niistä pahimmista. Melkein kaiken muun pystyy huumorilla ja asiallisesti sanomalla selvittämään, mutta jotenkin sen hien ja paskan haisemisen kertominen kyseiselle kaverille on kovin hankalaa. Parasta on tietysti mennä kertomaan salin respaan asiasta ja näin olen tehnytki, mutta jotenkin oon saanut aina sellaisen ihmettelevän katseen niiltäkin.

Mä taas ihmettelen että miten kaikki (naisetkin) pystyy ihan pokerina treenaamaan sellaisen haisunäädän (kyllä, Mayorsilla löytyy se yksi sinipaitanen kaveri) vieressä niin ettei ilmekään värähdä? Mun on aina mentävä mahdollisimman kauas siitä, yäk!

Jatketaan!

oon niin kärsimätön ihminen, että tekee niin helvetin pahaa kattoa kun joku treenaa päin PEETÄ. Tekis joka kerta niin paljon mieli mennä avautuu. Oma treeni kusee iha totaalisesti ja tuntuu että keittää ku joku apina veivaa jotai liikettä päin persettä. Ikinä en oo kellekää mitää silti sanonu, ei viiti rueta jeesustelee vaikka kuinka mieli tekis.

PS: siks tää palsta onki nii cool, voi päteä iha rauhassa.

typotin sit urakal

Hajuhaitasta vielä, että se tarttuu niihin laitteisiinkin, nin on todella kiva treenata. :jahas: En mäkään miltään hyvältä haise treenin jälkeen, mutta kun sellainen haisunäätä tulee vastaan, niin laatta meinaa lentää heti. Ja todellakin on aika hankala sanoa, että haisetpas sä nyt aika pahalle. Onhan niitä vaivojakin, jolloin hiki haisee normia pahemmalta. Veikkaus on kuitenkin ihan sairaan huono hygienia.

Kyllä taas meinas vittuperkelesaatana raikua salilla ku joku macho oli ladannu prässiin muutaman 50 kilon levypainon eikä tietenkään treeninsä jälkeen ollu ottanu niitä pois. Tämmösenä höyhensarjalaisena niitä oliki kiva poistella ja tottakai yks niistä sitten lipsahti suoraan varpaille. :david:

Onneks ei pahempaa vahinkoa tullu, mitä nyt kävellessä vähän vihloo. :curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom