Olen tässä nyt koittanut kovasti laihduttaa mutta tuntuu että tulosta ei tule millään. Nyt ajattelinkin tulla kysymään "viisaammilta" että teenkö jotain väärin?
Oon siis 27v mies. 180/100. takana on jo 5 vuotta salia ja 4 vuotta thainyrkkeilyä. Mikään mätisäkki en kuitenkaan vielä ole. Kun paino oli 96kg niin rasvat oli jossain 18 paikkeilla. Luettelen tässä nyt mitä suunnilleen päivässä syön.
Aamupala
-Elovena plus kaurapuuro
-Rahka ananasmurskalla
Lounas
-Vaihtelee vähän mutta aika usein 300g italianpataa (täysjyvä)
-rahka
-banaani
Päivällinen
-Vaihtelee myös paljon (koska syön mitä muu perhe syö) mutta esim jauhelihakastike ja muusi
Iltapala
-kevyt nakkia ja kananmunaa paistamalla
-rahka
Ruokalista nyt oli epäselvä mutta käytän aina dieetillä kalorilaskuria ja sen avulla pidän hiilarit, proteiinit ja rasvat tietyssä rajassa. Myös kalorit pidän siinä -500kcal.
Urheilua on ma ja ke thainyrkkeily. To, pe ja la on punttisali.
Lauantaina pidän lähes aina mässypäivän jolloin en seuraa syömisiä ja usein tulee kovasti herkuteltuakin. Joten onko ainoa syyllinen tuo yksi ainoa "karkkipäivä"?
Oon siis 27v mies. 180/100. takana on jo 5 vuotta salia ja 4 vuotta thainyrkkeilyä. Mikään mätisäkki en kuitenkaan vielä ole. Kun paino oli 96kg niin rasvat oli jossain 18 paikkeilla. Luettelen tässä nyt mitä suunnilleen päivässä syön.
Aamupala
-Elovena plus kaurapuuro
-Rahka ananasmurskalla
Lounas
-Vaihtelee vähän mutta aika usein 300g italianpataa (täysjyvä)
-rahka
-banaani
Päivällinen
-Vaihtelee myös paljon (koska syön mitä muu perhe syö) mutta esim jauhelihakastike ja muusi
Iltapala
-kevyt nakkia ja kananmunaa paistamalla
-rahka
Ruokalista nyt oli epäselvä mutta käytän aina dieetillä kalorilaskuria ja sen avulla pidän hiilarit, proteiinit ja rasvat tietyssä rajassa. Myös kalorit pidän siinä -500kcal.
Urheilua on ma ja ke thainyrkkeily. To, pe ja la on punttisali.
Lauantaina pidän lähes aina mässypäivän jolloin en seuraa syömisiä ja usein tulee kovasti herkuteltuakin. Joten onko ainoa syyllinen tuo yksi ainoa "karkkipäivä"?