Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
200 grillimättöä vuodessa ei kuullosta kauhean järkevältä.. Varsinkin jos ei meinaa kuolla 35 veenä kun pumppu pettää.1,5L pulloon roheiini juomaa, safkiksella iso grillimättö.
Kiitos! tämä kuulostaa hyvältäHelppo, halpa ja hyvä työlounas jota itse käytän raksalla on makaroonilaatikko. Teen yleensä kerralla noin 2kg makaroonilaatikkoa joka riittää 4päivälle. Kyseiseen lootaan tulee pussi(500g) torinon proteiinipastaa, 400g vähärasvasta jauhelihaa, 500g porkkanaa, 400g sipulia, valkosipulia, 0.5L maitoa, 4 kananmunaa+ mausteet mitä haluaa laitaa. Porkkanat keitetään pastan mukana ja sipulit kuulotetaan jaukkarin kanssa.
Ruuan jaa vuoasta 4 osaan ja pakkaan sen sitten jokaiselle päivälle kahteen rasiaan, toiseen 200g ja toiseen 300g, pienempi vedetään klo.9 kahvella ja isompi klo.11 lounaalla. proteiiniä 500g on on 53g muistaakseni eli 20g kahvella ja 30g lounaalla. 14.30 kahvelle sitten kotona tehty maitorahka/banaani/kaurahiutale/vaniliaesanssia on hyvä. Lisäksi kerrottakoon että aamupalan vitamiinit, kalsium, ruisleipää, kalkkunfilettä, salaattia, tomaattia, kurkkua ja maitorahkaa/ banaania. Töissä mukana paljon hedelmiä myös lisänä antamaan nopeaa hiilaria ja auttamaan jaksamista terveellisesti. Toivottavasti jotain ideaa saat selityksestäni.
Kiitos! tämä kuulostaa hyvältä
et voi tehdä tuommoista työtä. joudut erota jos tahdot jatkaa bodybuildingia. sori se on totuus. tuo työnteko haittaa palautumista ja parasta on elää sossun ja kelan rahoilla
tuo raha riittää ruokaan ja vuokraan ja saliin. muuta et tarvitse.
Mulla oli raksalla ollessani 2x15min kahvitauko sekä 30min ruokatauko. Ekalla kahvitauolla huitaisin lärviin banaanin sekä 1dl pähkinöitä. Ruokatauolla meni 6xruisleipä sekä 1prk tuna. Jälkimmäisellä sumppitauolla sitten yleensä protskudrinkki kera 2xruisleivän. Oli kyllä loppuviimein aika niukat eväät kun meinas nälkä olla koko ajan. Potausmielessä silti ihan hyvät pöperöt? Tuota settiä vedin koko kesän...onneksi ei alkanut tökkiin, ois muuten voinut olla vittumaista ängetä väkisellä turpaan nuita :jahas: Mutta halpaa oli. Pähkinöissä on kosolti kaloreita kun on rasvaa mutta siitä en tiedä miten terveellisiä he ovat kun on tuota suolanpaskaa ainakin suolapähkinöissä paljon.
Kotona sitten tietysti kovasti ruokaa 2-3 h välein. Paino sanalla kovasti...saa komia nuorimies syödä oikeesti ihan vitusti jos meinaa massaa hankkia raksatöiden ohessa. Riippuu toki siitäkin, että missä hommissa on.
Jääkaapithan nuissa työmaakonteissa taitaa yleensä olla(kö?) joten eiköhän sinne loppuviimein voi valmistaa suurinpiirtein mitä itse haluaa evääksi. Joo.
edit. Nopea, näppärä ja hyvänmakuinen kahvitaukoeväshän ois joku itse väsätty hera-, maito-, rahka-, öljy-, lese-, jne.-drinkki
Kylmälaukusta vois olla apua...