Mitä syödä päivällä töissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aleksei
  • Aloitettu Aloitettu
Jää työpäivän aikana syömiset turhan vähälle ja sinne kaipaisin sopivaa välipalavinkkiä. Aamiaisen syön seiskan aikaan ja lounaan 11:30-12:00 mutta ysin ja kahden-kolmen aikaan pitäisi jotain syödä ettei tulisi liian pitkiä taukoja syömisessä.

Kriteerit:

- Edullista
- Voi ostaa useammaksi päiväksi kerrallaan
- Säilyy lämpimässä ainakin matkat, töissä kyllä jääkaappi käytössä
- Ei vaadi valmistamista / lämmittämistä
- Helppo syödä

Tonnikalapurkkeja ja banaaneita oon yrittäny vetää mut ei nekään oikein iske. Jotain tars keksiä, vinkit otetaan kiitollisina vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse miksailen kotona valmiiksi kaikki päivän sapuskat.

Pari esimerkkiä noihin kaipailemiisi ajankohtiin:

- rahkaa+mehutiivistettä+öljyä
- heraa+öljyä

Nuo ovat varmasti ne helpoimmat joita itse ainakin suosin välipaloilla.

Mulla menee duunissa lounaana seuraava setti:

- 2xKaura&kuitu -annospussi yht. 80g
- 1prk raejuusto
- Valion Hevi -shot

Total:

HH/P/R/Kcal/Kuitu = 64g/44,5g/9,5g/525Kcla/11g

Hyvin toimii..

e: Valmistamista vaatiii ainoastaan sen, että keittää vedenkeittimellä vettä.

Duunissa välipalana tullut vedettyä protskupatukka, rahkaa, raejuustoa, hera+maltodrinkkiä, roiskeläppäpizzaa, maitoa...

Kanaa ja riisiä ja rehuja. Muovipurkissa säilyy työpäivän ajan hyvänä lämpimässäkin. Mulla ei ainakaan ole koskaan tullut mitään vatsanväänteitä.

meitsillä vähän sama ongelma tällä hetkellä. kun on huoltohommissa ja syömispaikkaa ei koskaan tiedä aamulla niin on paha ottaa mitään ihmeellistä. lähinnä ruisleivällä ja runsailla täytteillä koittanu pärjäillä. ois kiva löytää jotain vaihtelua.

Pähkinöitä ja siemeniä. Okei, rasvaa tulee, mutta kuitenkin terveellistä rasvaa ja harva täällä on kuitenkaan itseään laihduttamassa.

Joku chilipähkinäpussi (125g) maksaa jokusen kymmentä senttiä, sellaisen huitaisee naamaan muutamassa minuutissa ja proteiinia tulee parikymmentä grammaa ja kaloreita mukavat 600 ja risat. Suolapähkinät on myös aika jees... mutta syytä olla vettä lähellä vaikkei painoon nähden sitä suolaa paljoa olekaan.

Maksalaatikko + raejuusto + maitorahka :P <3 Varmaan oon viikossa syönyt 4x maksalaatikkoo runillasista sellasta suurinta herkkua <3

Itellä menee raejuusto+tonnikala ja jäkkärinä banaani.
Ertsua+funlightia ja näkkileipää.
Lisäksi Hypron patukoita käyn ostamassa. Ovat niin herkkua ettei voi vastustaa:)
Mutta miksei sitä himaas voi duunaa safkojaan valmiiks?
Esim jottai kanaa&pastaahärdelliä? Salaatteja x-määrällä lisukkeita.

Komppailen edellisiä puhujia. Rahka taitaa olla hinta-laatu-säilytettävyys-nopeus-käytännöllisyys-akselilla aika ykkönen nopea välipala. Siihen sit funlightia (tm. vastaavaa sokeritonta juomatiivistettä), ananasta, marjoja, banaania tj. muuta vastaavaa oman maun mukaan. Ei vaadi lämmittämistä, säilyy hyvin ja on nopea "valmistaa" ja syödä.

Itse käytän iltapäivän välipalana paljon myös prodepatukkaa ja jotain hedelmää. Aaah, kohta pääseekin taas vetään prodepatukan kahvikupposen kanssa.. :kuola: nam, nam.

Tonnikalasalaatti, siis tunaa, riisii, hernemaissipaprikaa tms., porkkanaraastetta, öljyä. Mitä nyt ite sinne tahot laittaa..
Joku tommonen vois olla ihan hyvä ja voi tehä kerralla isomman satsin.

Vastataas nyt tähän kun on syntyny keskustelua.

Kiitos kaikille vastanneille. Nyt oon aamulla ottanu mukaan rahkan johon on lorautettu vähän Fun-Lightia ja muromysliä joukkoon. Ton vetäsen aamupalan ja lounaan välissä eli noin kympiltä.

Sit iltapäiväksi toin duuniin oman sheikkerin ja herapussin.

Nää toimii kyl mulla. On edullista, ei juuri ylimääräistä vaivaa.

Tässä itse hain siis nimenomaan välipaloja, kana ja riisi, tai ruokaisat salaatit ei oikein istu tohon kun ne pitäis sit valmistaa ja lämmittää etc. Duunin jälkeen pitää kuitenkin tehdä sit päivällinen niin joku raja se on ruuan valmistuksellakin päivässä.

Vastataas nyt tähän kun on syntyny keskustelua.

Kiitos kaikille vastanneille. Nyt oon aamulla ottanu mukaan rahkan johon on lorautettu vähän Fun-Lightia ja muromysliä joukkoon. Ton vetäsen aamupalan ja lounaan välissä eli noin kympiltä.

Sit iltapäiväksi toin duuniin oman sheikkerin ja herapussin.

Nää toimii kyl mulla. On edullista, ei juuri ylimääräistä vaivaa.

Tässä itse hain siis nimenomaan välipaloja, kana ja riisi, tai ruokaisat salaatit ei oikein istu tohon kun ne pitäis sit valmistaa ja lämmittää etc. Duunin jälkeen pitää kuitenkin tehdä sit päivällinen niin joku raja se on ruuan valmistuksellakin päivässä.
Teet isomman satsin kerralla. Syöt osan ja osa sitte mukaan duuniin.

Teet isomman satsin kerralla. Syöt osan ja osa sitte mukaan duuniin.
Juuri näin. Ei se kanan paistaminen ja riisin keittäminen ainakaan musta nii kivaa oo, et sitä joka päivä haluisin tehä. Kerralla vaan valmistetaan ja mitataan esim. koko viikon ruuat valmiiksi purkkeihin, osa pakkaseen ja osa jääkaappiin. Sit on helppoo sieltä vaan ottaa mukaan.:)

Välipalaehdotuksia:
Heradrinkki + ruisleipää
Rahkaa + jäisiä marjoja (voi sekoittaa jo aamulla rasiaan valmiiksi, pysyy viileänä vaikkei pystyisi koko ajan kylmässä säilyttäänkään)

Työpäivä kestää 6.00-14.00

Klo: 5:30 - banaani
Klo: 8:00 - Ehrmann + mehua
Klo: 10:00 - lämmin ruoka
Klo: 12:00 - Ehrmann + mehua

Sitten kun on kotona siinä kahden hujakoilla, niin taas se Ehrmanni ja jotain kaurahiutalesettiä tms.

Tänään eväinä seuraavat;

09:00 Raejuusto + 400g hot wings
11:00 Jauhelihapihvejä + pastaa

Helpottaa kalorien keräilyä kummasti kun on totutellut nyt syömään töissäkin. Aina oppii uutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom